نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

حضور مدیران استان خراسان رضوی در کنار تنها نماینده لیگ برتری| عملیات نجات شهرخودرو

  • کد خبر: ۵۹۸۷۰
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
حضور مدیران استان خراسان رضوی در کنار تنها نماینده لیگ برتری| عملیات نجات شهرخودرو
با حضور استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در تمرین دیروز نماینده استان، امید به اردوی این تیم بازگشت.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشور از روز دوشنبه آغاز خواهد شد و این‌روز‌ها بازار نقل‌و‌انتقالات داغ است؛ اما آنچه بر اردوگاه عنابی‌های شهر مشهد سایه انداخته، بحران‌‎‌های مدیریتی است و همه منتظرندتا هر‌چه‌زودتر تکلیف این تیم مشخص شود تا خرید‌های نیم‌فصل رنگ‌و‌بوی جدی‌تری به خود بگیرد. جذب مهرداد بایرامی و یوسف وکیا و از‌سوی‌دیگر جدایی اکبر صادقی، روح‌ا... سیف‌اللهی و سعید جلالی‌راد بخشی از اتفاق‌های فصل نقل‌و‌انتقالات زمستانی است که اگر هر‌چه‌زودتر تکلیف مالکیت این باشگاه مشهدی مشخص نشود، ممکن است به پایانی خوش نینجامد.
 
روز گذشته بالاخره استاندار به‌همراه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی سر تمرین شهرخودرو حاضر شدند تا به‌طور‌رسمی و بعد از مصاحبه‌های گاه‌و‌بیگاه و اعلام حضور‌های پشت‌پرده، بالاخره عملیات نجات نماینده فوتبال مشهد در لیگ برتر از منجلاب نابودی آغاز شود. حالا هواداران و فوتبال‌دوستان مشهدی دلخوش به صحبت‌های دیروز مسئولان در تمرین شهرخودرو هستند تا تیم فوتبال شهرشان در نیم‌فصل دوم دوباره به مسیر خوشبختی بازگردد.

چشم‌در‌چشم با استاندار

استاندار خراسان‌رضوی چهره ویژه‌ای بود که دیروز در تمرین شهرخودرو حاضر شد. محمدصادق معتمدیان که همه منتظر ورودش به مسئله مشکلات مدیریتی شهرخودرو بودند، بالاخره سر تمرین این تیم حاضر شد و با بازیکنان و کادر فنی برای دقایقی گفتگو کرد. معتمدیان در این حضور گفت: طی چند روز اخیر از همکارانم در استانداری و اداره کل ورزش و جوانان خواسته بودم تا ضمن رصد اتفاقات باشگاه، وضعیت این تیم را برای من توضیح بدهند. اعتقاد داریم که تیم متعلق به مردم خراسان است و جوانان علاقه‌مند به فوتبال نیز دغدغه‌هایی را در این موضوع داشتند که وظیفه دانستم به تمرین بیایم و با شما صحبت کنم.
 
آقای استاندار که گویا از عملکرد شهرخودرو در مستطیل سبز رضایت دارد، خاطرنشان کرد: با‌وجود اتفاق‌هایی که برای این تیم رخ داده است، تا‌به‌اینجای‌کار نتایج خوبی گرفتید و فاصله امتیازیتان با تیم‌های بالای‌جدول کم است. به‌هر‌شکل این تیم نماینده کشورمان در آسیا بوده و یک افتخار بزرگ به وجود آورده است و حالا نباید پشتش را خالی کرد. باید از همه شما بازیکنان و کادر فنی تیم و مهدی رحمتی تشکر کنیم که با همه مشکلات تا‌اینجای کار با قدرت در تیم ایستاده‌اید و تلاش می‌کنید تا نتیجه بگیرید.
 
وی با اشاره به دستور ویژه‌اش برای حل مشکلات شهرخودرو اظهار کرد: من دستور داده‌ام تا مشکلات تیم حل شود و حمایت‌های حداکثری داشته باشیم و کمک‌هایی را بکنیم تا در ادامه لیگ با قدرت بیشتری در مسابقات حاضر شوید. فتاحی نماینده ویژه من در حل مشکلات هستند و ان‌شاءا... در ادامه راه اجازه نخواهیم داد تا مشکلی به وجود بیاید. استاندار خراسان‌رضوی همچنین با اشاره به طلب‌های این باشگاه از تیم پرسپولیس اذعان کرد: با وزارت ورزش و جوانان و هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس تماس‌هایی داشته‌ایم تا این طلب وصول و به حساب باشگاه واریز شود. درباره وضعیت مالکیت تیم نیز کمیته‌ای را تشکیل داده‌ایم تا در‌این‌زمینه بررسی‌های لازم انجام شود.

تلاش سریع برای انتقال مالکیت باشگاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان که از‌ سوی استاندار نماینده ویژه بررسی و رفع مشکلات شهرخودرو قلمداد شد، در این جلسه تمرینی اظهار کرد: خوشبختانه تمامی مدیران استانی و شهری تلاش می‌کنند تا مشکلات شهرخودرو پایان یابد. با فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه، به‌صورت تلفنی صحبت کردم و ایشان قول دادند تا روز شنبه نامه وکالت انتقال مالکیت باشگاه را ارائه دهند تا کار‌ها با سرعت بیشتری شکل بگیرد.
 
فرزاد فتاحی افزود: رحمتی به‌عنوان سرمربی تیم، همه‌کار برای اینکه تیم به بحران نرود، انجام داده است و علاوه بر مسائل فنی در مسائل مدیریتی نیز به ما کمک شایانی می‌کند. وی ادامه داد: با کمک‌هایی که در روز‌های آینده انجام خواهد شد، ان‌شاءا... در‌جهت تقویت تیم در نیم‌فصل دوم قدم برمی‌داریم. از هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال نیز درخواست می‌کنم با صبر بیشتری در کنار تیم باشند.

عملیات نجات شهرخودرو

چشم‌انتظار تحقق وعده‌ها

سیدمهدی رحمتی، سرمربی عنابی‌پوشان مشهدی و امین قاسمی‌نژاد یکی از بازیکنان باتجربه شهرخودرو در دیدار روز گذشته استاندار از تمرین این تیم از چشم‌انتظاری‌هایشان برای تحقق وعده‌ها گفتند. قاسمی‌نژاد که به‌عنوان نماینده بازیکنان صحبت کرد، گفت: از اینکه استاندار در تمرین حضور پیدا کرده است، بسیار خوش‌حالیم. این موضوع انگیزه ما بازیکنان را برای ادامه مسابقات بیشتر می‌کند. به‌هر‌حال تیم ما با مشکلاتی روبه‌رو‌ست که قطعا در جریان آن هستید؛ اما مطمئن باشید ما در تیم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد تا بتوانیم در پایان فصل در جایگاه خوبی قرار بگیریم.
 
سیدمهدی رحمتی هم به‌عنوان سرمربی تیم که این‌روز‌ها علاوه بر دغدغه‌های فنی، در امور مدیریتی نیز به شهرخودرو کمک می‌کند، اظهار کرد: دغدغه همه علاقه‌مندان به فوتبال، حل مشکلات این تیم است. اینکه شما به‌عنوان استاندار خراسان‌رضوی در اینجا حضور پیدا کردید، واقعا همه ما را شگفت‌زده کرده است؛ چرا‌که متوجه شدیم برای نفر اول استان این تیم مهم است و باید از شما قدردانی کنیم. وی افزود: مشکلات تیم را به‌خوبی می‌دانید و نیازی به بازگو‌کردن مجدد آن نیست. دغدغه اصلی ما تقویت تیم در نیم‌فصل دوم است. به‌هر‌حال مالک باشگاه با مشکلاتی روبه‌رو شده و قرار است وکالت انتقال باشگاه را ارسال کنند. امیدوارم همان‌طوری که شما دستور داده‌اید و تا‌به‌اینجا نیز مدیران دیگر‌بخش‌های استان همراهی کردند، کمک‌ها به تیم ادامه داشته باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->