واحدهای آموزشی دولتی از پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز معاف می‌شوند

  • کد خبر: ۵۹۸۹۰
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
واحدهای آموزشی دولتی از پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز معاف می‌شوند
واحدهای آموزشی دولتی وزارت آموزش و پرورش در صورت رعایت الگوی مصرف از پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز معاف می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز شنبه و در هشتمین جلسه رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ با بند «ی» تبصره ۹ لایحه بودجه موافقت کردند.

 

در بند «ی» تبصره ۹ لایحه بودجه آمده است: کلیه واحدهای آموزشی دولتی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز (در صورت رعایت الگوی مصرف) معاف هستند.

 

سقف الگوی مصرف به روزشده طی دستورالعملی توسط وزارتخانه‌های نفت، نیرو و آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه کشور حداکثر تا سه‌ماه پس از ابلاغ این قانون تهیه و ابلاغ می‌شود.

 

نمایندگان همچنین با رای موافق به بند «ک» تبصره ۹ لایحه بودجه وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را مکلف کردند درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی شماره ۱۴۰۱۸۴ نزد خزانه‌داری کل‌ کشور واریز کنند.

 

در بند «ل» تبصره ۹ لایحه بودجه نیز که به تصویب نمایندگان رسید، آمده است: به‌منظور ارتقای شاخص‌های علمی، پژوهشی، فناوری و مهارتی، درآمدهای اختصاصی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پارکهای علم و فناوری و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی از شمول حکم اعتبارات موضوع قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه‌یافته مستثنی هستند.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->