نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

یک سوت و یک شوت و یک دنیا جنجال!

  • کد خبر: ۵۹۹۶۷
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
یک سوت و یک شوت و یک دنیا جنجال!
دیدار تیم‌های بسکتبال اکسون و شورا و شهرداری قزوین در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز و به نفع اکسون به پایان رسید.
یاسر سماوات/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال اکسون در حالی ۹۰ - ۸۸ برابر شورا و شهرداری قزوین به برتری رسید که قزوینی‌ها به شدت نسبت به قضاوت ثانیه‌های پایانی معترض بودند.

بازیکنان آغازگر اکسون: محندرضا تقی‌لو، بهشاد عرب‌زاده، کوربن هنری، امیرحسین رضایی‌فر و محسن مرادخانی
سرمربی: البرز آبکناری

بازیکنان آغازگر شورا و شهرداری قزوین: مالکوم گرنت، احسان دلیرزهان، امیر طاهرخانی، رضا رنجبر و ویورلی آستین
سرمربی: محمدرضا اسلامی

کوارتر اول
بازی با درخشش امیرحسین رضایی‌فر و کورین هنری و ۷ امتیاز این دو آغاز می‌شود. آن سوی میدان، اما طاهرخانی سبد اول مس را می‌گیرد و ۴ امتیاز پیاپی مالکوم گرنت اختلاف را به حداقل می‌رساند. بهشاد عرب‌زاده و طاهرخانی امتیازآوران بعدی‌اند. درخشش هنری و تقی‌لو اختلاف را دورقمی می‌کند. ۱۸ - ۸. آستین قزوین را به ۱۰ می‌رساند و رضایی‌فر همه چیز را روند می‌کند. ۲۰ - ۱۰. در ادامه ۹ امتیاز پیاپی قزوین روی یک پرتاب پیرامونی گزنت و دو شوت ۳ امتیازی متوالی دلیرزهان اختلاف را به ۳ کاهش می‌دهد. هنری یکی از این پرتاب‌ها را جواب می‌دهد، اما سبد پایانی کوارتر متعلق به احسان دلیرزهان است تا نتیجه ۲۵ - ۲۱ شود.

کوارتر دوم
آستین سبد اول را زیر حلقه اکسون می‌گیرد. دو‌پرتاب آزاد تقی‌لو پاسخ اوست. در ادامه دو شوت ۳ امتیازی پیاپی از حسین‌پور و کوربن هنری را رنحبر و دلیرزهان پاسخ می‌دهند. حسین‌پور از غفلت دفاع قزوین استفاده می‌کند و ۳ دیگری می‌زند. آرش محمودیان با ورودش به زمین ۲ امتیاز دیگر را جبران می‌کند. مرادخانی پشت خط پرتاب آزاد موفق است. نفوذ تقی‌لو و پاس دیدنی‌اش را امیرحسین رضایی‌فر دانک می‌کند. لی‌آپ آستین و پس از آن خطای غیرورزشی روی دلیرزهان، ۶ امتیاز پیاپی برای قزوین دارد. هنری اجازه نمی‌دهد و بازهم اختلاف را بیشتر می‌کند. دو پرتاب ۳ امتیازی پیاپی از حسین‌پور و ورکیچ اکسون را به ۵۰ می‌رساند. سبد آخر نیمه، اما متعلق به قزوین است تا اکسون ۵۰ - ۴۶ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم
اکسون بازهم شروع بهتری دارد و سبد اول را دشت می‌کند. ورکیچ امتیازات تیمش را به ۵۶ هم می‌رساند. در مقابل ۳ امتیازی دلیرزهان و فلوتر گرنت اختلاف کم می‌کند. قزوین لحظاتی با ۳ امتیازی صالحی پیش می‌افتد، ولی جواب این ۳ را حسین‌پور می‌دهد. بلافاصله قزوینی‌ها با دلیرزهان به ۶۰ می‌رسند و مرادخانی بازهم تیمش را پیش می‌اندازد. ۳ بعدی گرنت یعنی رفتن برتری به اردوی شورا. خطای ۳ ثانیه مرادخانی فرصت خوبی را از اکسون می‌گیرد. یکی از دو‌پرتاب هنری به سبد می‌رود و در حمله بعد، ۳ امتیازی تقی‌لو اکسون را پیش می‌اندازد. بلافاصله دلیرزهان ۳ می‌زند، اما ورکیچ برتری را پس می‌گیرد. کار تماشایی خود دلیرزهان در ثانیه پایانی مالکیت، ۳ بعدی و پیش افتادن قزوین را در پی دارد. تقی‌لو با حرکتی مثل جای خالی والیبال بازی را به تساوی می‌کشد و بازربیتر دیدنی احمدپور، حسن ختام وقت سوم برای اکسون با برتری ۷۲ - ۶۹ است.

کوارتر چهارم
ناهماهنگی آستین و صالحی سبد اول را به تقی‌لو و اکسون هدیه می‌کند. صالحی جیران می‌کند و پایه گذار ۳ امتیازی طاهرخانی می‌شود. خود صالحی پشت خط پرتاب آزاد بازی را در ۷۴ به تساوی می‌کشد. مرادخانی در صدم ثانیه به پایان مالکیت سبد قزوین را فرو‌می‌ریزد و فلوتر هنری برتری را مستحکم‌تر می‌کند. با مصدومیت دلیرزهان، گرنت تنها می‌شود. طاهرخانی روی کار خوب یعقوبی اختلاف را کم می‌کند، اما بلافاصله مرادخانی سبد بعد را می‌گیرد تا اسلامی وقت استراحت بخواهد. در بازگشت شوت ۳ امتیازی ورکیچ اختلاف را به ۷ می‌رساند. طاهرخانی بازهم امید‌های قزوین را زنده می‌کند. دو پرتاب آزاد موفق هنری را آستین با یک دانک محکم جواب می‌دهد. ۸۵ - ۸۰. طاهرخانی با پرتاب‌های آزادش اختلاف را به ۳ می‌رساند تا این بار آبکناری وقت استراحت بخواهد. در بازگشت ورکیچ از خطای رنجبر یک پرتاب آزاد موفق می‌سازد. همین کار را آستین تکرار می‌کند. هنری، اما پشت خط پرتاب آزاد بی اشتباه عمل می‌کند. در ثانیه‌های پایانی، اما اتفاقات مهمی می‌افتد. در حالی که گرنت با ۳ امتیازی خود بازی را در ۸۸ مساوی می‌کند در فاصله فقط ۵ ثانیه به پایان با تکنیکالی که به قزوین داده می‌شود، هنری پشت خط پرتاب آزاد می‌ایستد و دو پرتاب خود را گل می‌کند. اسلامی وقت استراحت می‌گیرد، اما به شدت به این موضوع معترض است و هرچند تیمش به میدان برمی گردد، اما بازیکنان قزوین به نشانه اعتراض فقط می‌ایستند تا بازی تمام شود. اما این تازه شروع جنجال است. اسلامی با عصبانیت از زمین بیرون می‌رود و بازیکنان قزوین هم وضعی بهتر از او ندارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->