نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

پایان مرحله پلی‌آف اول لیگ دسته‌۲ بسکتبال بانوان: حذف مولتی‌کافه و صعود نیشابور

  • کد خبر: ۶۰۰۰۰
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
پایان مرحله پلی‌آف اول لیگ دسته‌۲ بسکتبال بانوان: حذف مولتی‌کافه و صعود نیشابور
تیم بسکتبال دختران مشهد با نام مولتی‌کافه با نتیجه بسیار نزدیک امتیاز را به حریف تهرانی خود واگذار کرد و از صعود به مرحله بعدی بازماند.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم بسکتبال دختران مشهد با نام مولتی‌کافه با نتیجه بسیار نزدیک امتیاز را به حریف تهرانی خود واگذار کرد و از صعود به مرحله بعدی بازماند.

بعد از مشخص‌شدن تیم‌های صعود‌کننده به پلی‌آف لیگ دسته‌۲ بسکتبال بانوان، ۲ نماینده از خراسان رضوی برابر حریفان خود به میدان رفتند؛ البته پیش از شروع مرحله پلی‌آف، ۳ دیدار از مرحله رفت‌و‌برگشت باقی مانده بود. تیم خانه بسکتبال نیشابور در گروه‌۴، ۳ دیدار معوقه داشت. این دیدار‌ها به میزبانی تیم‌های پاسارگاد تهران و عقاب تهران برگزار شد. تیم خانه بسکتبال نیشابور ۹۰‌بر‌۴۴ پاسارگاد تهران را شکست داد.
 
نماینده نیشابور در دیدار دوم ۸۶‌بر‌۵۰ عقاب تهران را نیز پشت‌سر گذاشت. نیشابوری‌ها، اما در سومین بازی خود برابر کاظمی رشت حاضر نشدند و ۲۰‌بر ۰ باخت فنی خوردند؛ اما با‌این‌حال موفق شدند به پلی‌آف صعود کنند. از ۲ هفته پیش نیز مشخص شده بود که مولتی‌کافه مشهد به‌عنوان تیم سوم گروه «الف» راهی پلی‌آف شده است.
مرحله پلی‌آف اول لیگ دسته ۲ بانوان در ۲ روز پیگیری شد. در روز نخست، تیم مولتی کافه مشهد مقابل پاسارگاد تهران به میدان رفت که این دیدار با نتیجه نزدیک ۳۹‌بر‌۳۸ و پیروزی مشهدی‌ها به پایان رسید. خانه بسکتبال نیشابور نیز ۸۷‌بر‌۴۵ نایریکای همدان را شکست داد.
 
در دومین روز از مسابقات این مرحله مولتی‌کافه ۴۱‌بر‌۲۵ مغلوب پاسارگاد تهران شد و نتوانست نتیجه روز گذشته را تکرار کند. در این روز، اما خانه بسکتبال نیشابور ۸۶‌بر‌۴۱ دوباره از سد نایریکای همدان گذشت. با توجه به تساوی نماینده تهران و مشهد برابر هم، آن‌ها در دیدار سوم نیز برابر هم به میدان رفتند تا تیم صعودکننده مشخص شود؛ اما این دیدار حساس با نتیجه ۴۷‌بر‌۴۶ به پایان رسید و تیم پاسارگاد با یک‌امتیاز بیشتر توانست به پلی‌آف دوم صعود کند و حسرت بدی برای مشهدی‌ها باقی بماند.

اکسیژن اراک، فولاد‌آلیاژ ایران‌یزد، خانه بسکتبال نیشابور، مس رفسنجان، خانه بسکتبال نهاوند و پاسارگاد تهران، تیم‌هایی هستند که با ۲ پیروزی کسب کردند و راهی مرحله پلی‌آف دوم شدند. در ادامه این رقابت‌ها خراسان رضوی تنها یک نماینده در لیگ دسته ۲ امسال خواهد داشت و مولتی‌کافه از دور رقابت‌ها حذف شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->