ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهریار، آتش توپخانه پرسپولیس| زوج مغانلو - آل کثیر، پرسپولیس را ترسناک‌تر می کند

  • کد خبر: ۶۰۰۰۲
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
شهریار، آتش توپخانه پرسپولیس| زوج مغانلو - آل کثیر، پرسپولیس را ترسناک‌تر می کند
مغانلو آخرین پازل خط‌حمله ترسناک سرخ‌پوشان با حضور آل‌کثیر و ترابی می‌شود؟
به گزارش شهرآرانیوز؛ شهریار مغانلو هنوز در حال رایزنی با مسئولان باشگاه سانتاکلارا برای دریافت رضایت‌نامه‌اش است. مغانلو با سانتاکلارا قرارداد سه‌ساله بسته و تیم پرتغالی حاضر به صدور رضایت‌نامه بیشتر از شش‌ماهه نیست. این باشگاه علاوه‌بر‌این خواهان دریافت مبلغ ۱۰۰‌هزار دلار برای صدور رضایت‌نامه مغانلو شده که باشگاه پرسپولیس هنوز پاسخی به این درخواست نداده است.
 
در آخرین تماسی که حمید مطهری به نیابت از یحیی گل‌محمدی با مغانلو داشت، به او تأکید کرد اگر قرار باشد باشگاه برای پرداخت رضایت‌نامه مبلغی را بپردازد، نمی‌تواند مبلغ زیادی را برای بازی در نیم‌فصل به خود او پرداخت کند و جالب اینکه مغانلو هم در این گفت‌وگوی تلفنی اعلام کرده است پول برایش زیاد مهم نیست و می‌خواهد در سالی که بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی برگزار می‌شود، در پرسپولیس بازی کند. اما حضور مغانلو در پرسپولیس می‌تواند تا حدود زیادی معادلات فاز هجومی تیم گل‌محمدی را دستخوش تغییراتی کند که در ادامه با هم آن را مرور خواهیم کرد.

مغانلو - امیری؛ به یاد زوج عیسی‌- امیری

حضور شهریار مغانلو در پرسپولیس، خط حمله این تیم را ترسناک‌تر از قبل می‌کند. سرخ‌پوشان که تا اواسط فروردین اجازه استفاده از عیسی آل‌کثیر را ندارند، تا آن زمان احتمالا باید از زوج مغانلو و وحید امیری استفاده کنند؛ زوجی که مشابه آن را در لیگ قهرمانان آسیا دیده بودیم، ترکیب امیری و آل‌کثیر. یک بازیکن سرعتی مانند وحید امیری، درکنار یک مهاجم تمام‌کننده مثل مغانلو می‌تواند هر خط دفاعی را به دردسر بیندازد. ضمن اینکه پشت‌سر آن‌ها مهدی ترابی، سیامک نعمتی و احمد نوراللهی حضور خواهند داشت که هرکدام به‌تن‌هایی سابقه بازی‌کردن در پست مهاجم را داشته‌اند. روی نیمکت هم بازیکنانی مثل عبدی و عالیشاه می‌توانند در موارد خاص برای تیم یحیی به زمین بروند.

مغانلو - آل‌کثیر؛ تمام‌کنندگی در حد لالیگا

با تمام‌شدن محرومیت آل‌کثیر و اضافه‌شدن این بازیکن به تمرینات، مطمئنا کار برای رسیدن به ترکیب اصلی سخت‌تر از قبل می‌شود. تصور حضور شهریار مغانلو در کنار عیسی آل‌کثیر که هر ۲ نفر از بهترین گل‌زنان فصل گذشته لیگ فوتبال ایران بودند، بهترین اتفاق ممکن برای هواداران پرسپولیس خواهد بود. ۲ بازیکن با قدرت سرزنی، شوت‌زنی و از همه مهم‌تر تمام‌کنندگی بالا که در پرسپولیس نیم‌فصل اول کمتر از همیشه به چشم می‌آمد. پشت‌سر این دو، احتمالا وحید امیری به‌عنوان وینگر چپ کار خواهد کرد و مهدی ترابی می‌تواند در نقش وینگر راست بازی کند تا سیامک نعمتی پشت‌سر ۲ مهاجم این تیم در زمین حاضر شود. البته احمد نوراللهی هم می‌تواند این نقش را برای تیم گل‌محمدی در زمین ایفا کند.

پنجره بسته؛ مشکل اصلی پرسپولیس برای جذب مغانلو

باشگاه پرسپولیس اکنون به دلیل پرونده ماریو بودیمیر، مهاجم کروات اسبق خود، که در فیفا علیه این تیم شکل گرفته، به پرداخت ۵۰۰‌هزار دلار و پنجره بسته تا زمان وصول این مبلغ محکوم شده است. در‌این‌بین سرخ‌پوشان با توجه به تحریم بانکی، در مدت اخیر واریز اقساطی این مبلغ را در دستور‌کار قرار دادند که طبق اعلام مدیران این تیم، در آخرین روز هفته گذشته موفق شده‌اند اصل پول به‌همراه مبلغ دیرکرد آن را واریز کنند و اکنون در انتظار اعلام وصول از‌سوی این بازیکن به فیفا و پایان این پرونده در‌راستای باز‌شدن پنجره و محرومیت نقل‌و‌انتقالاتی هستند.

اکنون در‌حالی‌که ۲۴ ساعت به اولین بازی دور برگشت و تقابل سرخ‌پوشان مقابل سایپا باقی مانده است، این باشگاه در انتظار ایمیل فیفا مبنی‌بر باز‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی است تا بتواند از مهدی ترابی به‌عنوان خرید نیم‌فصل دوم خود سود ببرد و شاید هم طی این فاصله زمانی اقدام به جذب بازیکن دیگری نیز بکند. در‌حالی‌که دیروز و امروز به‌دلیل تعطیلی پایان هفته در اروپا، کارکنان فیفا به شکل دور‌کاری نیز در دوران کرونا کار‌ها را دنبال می‌کنند، باشگاه پرسپولیس امیدوار است این مشکل هر‌چه‌زودتر حل شده و ایمیل مربوط به پایان محرومیت بعد از واریز مطالبات ماریو بودیمیر به باشگاه ارسال شود. اما این پایان ماجرا به نظر نمی‌رسد؛ سرخ‌ها از‌سوی برخی بازیکنان داخلی خود نیز با شکایت مواجه شده‌اند که با حکم کمیته تعیین‌وضعیت، پنجره نقل‌و‌انتقالاتی داخلی آن‌ها بسته محسوب می‌شود. سوشا مکانی، شایان مصلح، ابوالفضل درویش‌وند، حمید طاهرخانی و شاهین عباسیان از‌جمله‌طلبکاران جدید این باشگاه هستند که پرونده مطالبات خود را در کمیته تعیین‌وضعیت دنبال کرده‌اند.
 
با توجه به احکام صادره و ابلاغ‌شده، اکنون باشگاه پرسپولیس باید مبلغی حدود یک‌میلیارد و ۴۰۰میلیون دیگر برای بستن پرونده‌های داخلی خود طی فرصت باقی‌مانده در نظر داشته باشد تا با پرداخت آن‌ها بتواند پنجره زمستانی‌اش را باز کند و از بازیکنان جدید خود سود ببرد. باید دید در این فرصت کوتاه، باشگاه قادر به انجام این مأموریت خواهد بود و با طلبکاران به توافق دست خواهد یافت تا در دیدار با سایپا از نفرات جدید خود سود ببرد یا مهدی ترابی در این راه ناکام خواهد ماند و همچنان باید در انتظار تعیین‌تکلیف پنجره زمستانی باقی بماند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->