تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم
سرخط خبرها

بی احترامی مظاهری به عزیزیان|قهر آقای دروازه بان پای پرواز به کرمان

  • کد خبر: ۶۰۰۶۹
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
بی احترامی مظاهری به عزیزیان|قهر آقای دروازه بان پای پرواز به کرمان
رشید مظاهری بعد از ترک تمرین استقلال و بی احترامی به سعید عزیزیان از سفر به کرمان جا ماند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، رشید مظاهری از زمانی که پیراهن استقلال را پوشیده حواشی متعددی را به وجود آورده است. او یک روز با سید حسین حسینی درگیری لفظی پیدا کرد و روز دیگر با مصاحبه علی کادرفنی مدعی شد تاکتیک تیم به ضرر دروازه بان تیم است. این‌ها البته پایان رفتار‌های عجیب آقای دروازه بان نبوده است. مظاهری بعد از بازی با سپاهان به دلایل واهی از حضور درتمرینات تیمش سرباز زد تا مشخص شود ارزش واحترام آن چنانی برای تیمش قایل نیست. او درحالی که با بهانه‌هایی همچون مصدومیت و سرماخوردگی تلاش می‌کرد در تمرینات شرکت نکند یک روز مانده به بازی با مس رفسنجان که بازی مهمی برای استقلال محسوب می‌شود اردوی تیمش را به حالت قهر ترک کرد تا فضای تیم تحت تاثیر قهر آقای دروازه بان قرار بگیرد. به راستی دراستقلال چه خبر است که هر روز خبری‌هایی از این دست از اردو بیرون می‌آید؟

مهدی قایدی ۱۴ روز با تیم تمرین نمی‌کند و مورد مماشات قرار می‌گیرد. رشید مظاهری پای پرواز تیم قهر می‌کند وبه خانه می‌رود. اصغرقربانعلی پور طراح تمرین استقلال ناگهان جدا می‌شود. این خبر‌ها نشانه‌های خوبی در اردوی استقلال نیست و پیدا است که زیر پوست این باشگاه مشکلات متعددی وجود دارد که یکی بعد از دیگری رسانه‌ای می‌شود. شاید هم در قهر مظاهری ماجرای حذف از ترکیب اصلی استقلال درمیان باشد.

چند روزی هست که خبر‌هایی درباره بازگشت سید حسین حسینی به قفس توری آبی‌ها به گوش می‌رسد که احتمال دارد مظاهری به همین دلیل پیش دستی کرده تا غیبتش درترکیب اصلی به موضوع مصدومیت ارتباط داده شود. چه در مغز این دروازه بان می‌گذرد مشخص نیست!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->