قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر جدایی سیدجلال از پرسپولیس کلید خورد؟
سرخط خبرها

شکست نفت در غیاب باتجربه ها| گرگان بدون شکست

  • کد خبر: ۶۰۰۸۱
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
شکست نفت در غیاب باتجربه ها| گرگان بدون شکست
دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان با پیروزی ۸۹ بر ۶۷ گرگانی‌ها به پایان رسید تا این تیم بدون شکست بازی‌های گروهی خود را تمام کند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار و در نهایت با نتیجه 89 بر 67 به نفع شهرداری گرگان به پایان رسید.

بازیکنان آغازگر پالایش نفت آبادان: رسول مظفری، اشکان خلیل‌نژاد، محمد حسن‌زاده، سالار منجی و امیر صدیقی
سرمربی: حماد سامری

بازیکنان آغازگر شهرداری گرگان: پری پتی، نوید رضائی‌فر، محمد جمشیدی، مایک رستم پور و کیوان ریاعی
سرمربی: مهران شاهین‌طبع

کوارتر اول
جمشیدی از اشتباه نفت در حمله استفاده می‌کند تا لی‌اپ او سبد اول بازی لقب بگیرد. اشکان خلیل نژاد، اما سبد اول نفت را ۳ امتیازی می‌گیرد. نوید رضائی‌فر این شوت را جواب می‌دهد و ترن‌اوور بعدی نفت مساوی است با دانک مایک. حسن‌زاده هم امتیاز گیری‌اش را با دو پرتاب آزاد موفق آغاز می‌کند. شهرداری خیلی زود با پرتاب ۳ امتیازی رستم‌پور به ۱۰ می‌رسد تا سامری وقت استراحتی زودهنگام درخواست کند. در بازگشت دو تیم به میدان کیوان یک جفت پرتاب موفق دارد. حرکت چرخشی صدیقی اختلاف را کمتر می‌کند، اما ۳ امتیازی جمشیدی حاشیه امن‌تری به گرگان می‌بخشد. تک پرتاب آزاد موفق مایک هم اختلاف را دورقمی می‌کند. ۱۶ - ۶. دست پتی نیز به سبد باز می‌شود. در فست برک بعدی اسیست پشت کمر و تماشایی نوید رضائی فر را مایک به سبد نفت می‌فرستد و زمانی که نفت فست برک بعدی را می‌خورد و اختلاف به ۱۷ می‌رسد، سامری چاره‌ای جز گرفتن وقت استراحت بعدی ندارد. در بازگشت، اما اندوان مایک اختلاف را ۲۰ می‌کند. حمله بعدی نفت هم ناکام است، ولی جمشیدی پرتاب منطقه‌ای موفقی دارد. سرانجام حسن‌زاده طلسم سبد گرگان را می‌شکند. صدیقی نفت را به ۱۰ می‌رساند. درخشش صدیقی با یک پرتاب ۳ امتیازی و فول گلی که می‌گیرد نفت را به ۱۶ می‌رساند، اما شهرداری با ۳۱ امتیاز کوارتر اول را تمام می‌کند

کوارتر دوم
دو پرتاب آزاد پری پتی موفق است و در مقابل نفتی‌ها فقط یک پرتاب موفق دارند. امینو توپ سهراب‌نژاد را می‌قاپد و آن را به امتیاز بعدی شهرداری بدل می‌کند. صدیقی بازهم به نیرد خود ادامه می‌دهد و سبد بعد را می‌گیرد. اعتراضات سامری با نیش و کتایه همراه می‌شود. ترکیب شهرداری تغییر می‌کند. رضایی فر سبد بعد را می‌گیرد و حمایت یاسین از خود او به امتیاز ۳۹ گرگان ختم می‌شود. سامری قادریان را به بازی می‌فرستد، اما بازیکن جوان او هم در نبرد با دفاع سرحال شهرداری ناکام است. این بار شاهین طبع وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت روزبه ارغوان پشت خط پرتاب آزاد بی اشتباه است. جزینی جوان هم فقط آمار خطا‌های نفت را بالا می‌برد. سماجت یاسین سبد بعدی را در پی دارد. قادریان بالاخره سبد می‌گیرد. امینو جواب می‌دهد نوید رضائی‌فر هم پنالتی‌هایش را گل می‌کند.

کوارتر سوم
سبد اول نیمه را امینو می‌گیرد. انطرف هم مظفری این کار را برای نفت می‌کند. حضور دوباره حسن‌زاده جان دوباره‌تی به نفت داده او پس از امتیازگیری پتی، نفت را به ۳۰ می‌رساند و صدیقی هم با حرکتی زیبا اختلاف را کمتر می‌کند. اوپن شات ۳ امتیازی مظفری آبادان را به ۳۵ می‌رساند. صدیقی سبد بعدی را می‌گیرد تا در اختلاف ۲۰ امتیازی شاهین‌طبع وقت استراحت بگیرد. در بازگشت اندوان صدیقی نفت را به ۴۰ می‌رساند. شهرداری بازهم در حمله ناموفق است تا حسن‌زاده با دو پرتاب آزادش فاصله را کمتر کند. رضائی‌فر هم دو‌پرتاب آزاد موفق می‌زند. دانک منجی را اینطرف ارغوان با لی‌اپ جواب می‌دهد. کار خوب عدنان ۳ امتیاز برای نفت دارد. در حمله بعدی خطا روی حسن‌زاده اعلام می‌شود و وقتی او پرتاب اولش را هدر می‌دهد، چون واحدی برای رییاند اقدام کرد داوران تکرار می‌دهند که این موضوع با اعتراض شدید شاهین‌طبع توام می‌شود. پایان بخش کوارتر سوم پرتاب ۳ امتیازی سینا واحدی است.

کوارتر چهارم
جمشیدی، مایک و بوستانیان شهرداری را به ۷۰ می‌رسانند تا سامری بی‌درنگ وقت استراحت بخواهد. در بازگشت ۳ امتیازی صدیقی اختلاف را به ۱۶ کاهش می‌دهد و ریباند حسن‌زاده هم سبد بعدی نفت را در پی دارد. ۵ امتیاز پیاپی از جمشیدی، سامری را وادار به گرفتن وقت استراحت بعدی می‌کند. در بازگشت حسن زاده سبد می‌گیرد و جمشیدی در پایان وقت مالکیت جبران می‌کند. عدنان شاوردی ۳ بعدی را می‌زند. امینو نشان می‌دهد پنالتی‌زن بدی هم نیست. صدیقی زیر سبد شهرداری به سختی امتیاز می‌گیرد، اما جمشیدی ۴ امتیاز راحت می‌گیرد. سبد حسن‌زاده را هم خود جمشیدی جواب می‌دهد. در ادامه تلاش آبادانی‌ها برای کم کردن اختلاف بی‌حاصل بود حتی صدیقی سبد خالی و بدون دفاع را هم از دست داد تا اینطرف امینو این کار را بهتر انجام دهد. هرچند نفت سبد آخر را هم با خود صدیقی گرفت، اما این دیدار با برتری ۸۹ - ۶۷ شهرداری گرگان به پایان رسید تا این تیم در جدول گروه الف بدون باخت بماند و پالایش نفت آبادان با ۴ شکست در جایگاه دوم گروه بایستد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->