کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

درباره پایان بد زوج خوب سام درخشانی و پژمان جمشیدی

  • کد خبر: ۶۰۱۱۳
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
  • ۱
درباره پایان بد زوج خوب سام درخشانی و پژمان جمشیدی
مهراب قاسم‌خانی که عضو گروه نویسندگان پژمان و ۲ فیلم‌سینمایی «خوب، بد، جلف» و البته سریال «خوب، بد، جلف» است، در مصاحبه‌ای از پایان کارشان با زوج پیمان و سام گفت و همچنین در ادامه برای آنان بهتر دانست که خودشان هم دیگر از این ترکیب فاصله بگیرند.
محمدناصر حق‌خواه | شهرآرانیوز - پژمان جمشیدی در چندماه گذشته از خبرسازترین بازیگران سینمای ایران است. بازیگری که سرنوشتش را همه می‌دانیم و نیاز به مرور چندباره آن نیست و برای معرفی او کافی است که بگویم از بین تعداد زیاد فوتبالیست‌ها و خوانندگانی که وارد سینما شدند، پژمان یگانه فردی است که توانسته است ۲ بار نامزد دریافت سیمرغ بازیگری جشنواره فجر شود و یکی از پول‌سازترین بازیگران سینما ایران در چند سال گذشته باشد و تهیه‌کنندگان زیادی را دنبال خود بکشاند.
 
پژمان، اما کارش را با سریالی به‌نام خودش و درباره زندگی یک فوتبالیست پس از پایان دوره فوتبال حرفه‌ای‌اش شروع کرد. سریالی که هنوز هم پس از گذشت ۸ سال می‌توان آن را یکی از ۱۰ سریال برتر کمدی تلویزیونی چه از لحاظ کیفیت و چه از نظر جذب مخاطب دانست. شروعی درخشان برای پژمان که علاوه بر نویسنده قوی و پرتجربه‌ای مثل پیمان‌قاسم‌خانی، یک بازیگر مکمل هم داشت که حالا سال‌هاست نه مکمل که زوج سینمایی اوست؛ سام درخشانی.

سام که در سریال «پژمان» نقش مدیر برنامه‌های پژمان را داشت، آن‌قدر با او جفت‌وجور شد و حاصل ترکیبشان این‌قدر دل‌پذیر بود که بعد از آن فیلم «تگزاس‌یک»، «تگزاس ۲»، «خوب، بد، جلف یک» و «خوب، بد، جلف ۲» را باهم بازی کردند و این روز‌ها هم سریال «خوب، بد، جلف» دوباره با ترکیب پژمان و سام از پلت‌فرم‌های اینترنتی درحال پخش است.
 
خوب از کار درآمدن این ترکیب علاوه بر هوش پژمان و متن‌های معمولا خوبی که به دست او می‌رسد، ریشه در رفاقت قدیمی و نزدیک سام درخشانی و پژمان جمشیدی دارد که ذکر آن در برنامه همرفیق با شهاب حسینی هم آمد. جایی که سام درخشانی به‌عنوان بهترین رفیق پژمان جمشیدی در برنامه حضور پیدا کرد. این زوج در سریال «خوب، بد، جلف» هم این روز‌ها دوباره روبه‌روی دوربین رفته‌اند، همکاری‌ای که به‌احتمال آخرین همکاری این ۲ نفر حداقل با گروه قاسم‌خانی‌هاست.
 
مهراب قاسم‌خانی که عضو گروه نویسندگان پژمان و ۲ فیلم‌سینمایی «خوب، بد، جلف» و البته سریال «خوب، بد، جلف» است، در مصاحبه‌ای از پایان کارشان با زوج پژمان و سام گفت و همچنین در ادامه برای آنان بهتر دانست که خودشان هم دیگر از این ترکیب فاصله بگیرند. او این نکته را از قول برادرش، پیمان قاسم‌خانی، گفت. البته مهراب قاسم‌خانی به این موضوع اشاره نکرد که این تصمیم به‌احتمال از روی ناچاری گرفته شده، زیرا سریال «خوب، بد، جلف» یک شکست مطلق در کارنامه این زوج و البته برای گروه سازندگان است.
 
یعنی استقبال زیاد مردم که باعث شکل‌گیری زوج جذاب سام و پژمان شده بود، این روز‌ها دلیل پایان احتمالی کارشان شده است، زیرا این سریال جدید رسما به سلیقه تماشاچیان خوش نیامده است. نشان به آن نشان که زیر این خبر در صفحه‌های سینمایی، یکی از پرتکرارترین نظر‌ها این بود: «کاش زودتر ولش می‌کردن!» این نظر و نظر‌های شبیه به این آن‌قدر زیاد بود و آن‌قدر مردم از خراب‌شدن خاطرات خوبشان و کیفیت پایین «خوب، بد، جلف» نالیده بودند که هر سازنده عاقلی به این نتیجه می‌رسد که دیگر از این نمد کلاهی برایش بافته نمی‌شود.
 
البته که این خاصیت سینما و تلویزیون ایران است که پس از استقبال و درآمدزایی یک مجموعه، سازندگان و صاحبان امتیاز تا نابودی کامل ایده اصلی و بازیگران مهم، آن‌قدر می‌کوشند که صدای مردم دربیاید و مجبور به پایان کار شوند. اتفاقی بدی که پایان یک دوره خوب را برای خوب، بد، جلفی‌ها رقم زد!
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آوا و افرا ( دوقلو )
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
0
0
سلام عرض میکنم خدمت آقای درخشانی و آقای جمشیدی عزیز
انشاالله هر کجا هستید شاد باشید
من هر دوتون رو خیلی زیاد دوست دارم
شما ها خیلی خوبید
دمتون گرم که با فیلم هاتون دل مردم رو شاد می کنید
اگر به بازی کردن تون باهم ادامه بدید خیلی موفق می‌شید چون کلا باحالین ❤️❤️
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->