واکنش عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است هشدار مصر درباره حمله زمینی اسرائیل به رفح آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین تعلیق شد تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی اعطا شد فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین جزئیات طرح جنجالی دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان پایگاه‌های اشغالگران اسرائیلی زیر آتش سنگین حزب‌الله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) روز تحلیف پوتین مشخص شد ابوعبیده: پاسخ ایران به اسرائیل قواعد جدیدی را وضع کرد | اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است جمعی از کارگران فردا چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
سرخط خبرها

۷۰ هزار شعبه اخذ رأی و ۲میلیون نفر در انتخابات ۱۴۰۰ به کار گرفته می‌شوند

  • کد خبر: ۶۰۲۸۰
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
۷۰ هزار شعبه اخذ رأی و ۲میلیون نفر در انتخابات ۱۴۰۰ به کار گرفته می‌شوند
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از افزایش شعب اخذ رای به ۷۰ هزار شعبه خبر داد و گفت: بیش از ۲ میلیون نفر در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ به‌کار گرفته می‌شوند که برای این تعداد، ماسک، دستکش و رعایت فاصله پیش‌بینی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیداسماعیل موسوی در پنجاه و نهمین نشست کمیته به برگزاری انتخابات سال گذشته اشاره کرد و اظهار کرد: ۲۸ خرداد‌ماه سال ۱۴۰۰، چهار انتخابات، ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا را خواهیم داشت.

 

سخنگوی ستاد انتخابات کشور به آسیب‌شناسی تأثیر کرونا بر انتخابات و تأثیر انتخابات بر کرونا اشاره کرد و افزود: این آسیب‌شناسی سه بازه زمانی قبل، بعد و روز رأی‌گیری را شامل می‌شود.

 

موسوی ادامه داد: قبل از رأی‌گیری که مرحله ثبت‌نام است و اپلیکیشنی طراحی شده است که هم از طریق موبایل، هم کامپیوتر و هم دفاتر پیشخوان قابل استفاده و ثبت‌نام است. با این حال اگر کسی نتوانست ثبت‌نام کند می‌تواند به فرمانداری و بخشداری و برای نامزدهای ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کند.

 

وی گفت: نکته دوم مکان شعبه است که این تعداد را از ۶۲ هزار به ۷۰ هزار افزایش دادیم یعنی ۸ هزار شعبه اضافه کردیم که فضای باز و تهویه داشته باشند.

 

دبیر ستاد انتخابات کشور به تعداد افراد عوامل شعبه اشاره کرد و افزود: بیش از ۲ میلیون نفر در ایام انتخابات به‌کار گرفته می‌شوند که برای این تعداد، ماسک، دستکش و رعایت فاصله پیش‌بینی شده است.

 

موسوی بحث تبلیغات انتخابات را فصل شور و نشاط انتخابات دانست و افزود: به‌دلیل اهمیت سلامت مردم هرگونه تجمع تبلیغاتی ممنوع است اما نامزدها می‌توانند از ظرفیت رسانه ملی و فضاهای مجازی استفاده کنند.

 

وی در ادامه آسیب‌شناسی به روز رأی‌گیری اشاره کرد و گفت: به‌دلیل اینکه ممکن است عوامل تا ۷۲ ساعت بعد در مکان رأی‌گیری باشند، آموزش داده شده تا با رعایت موارد بهداشتی نظیر اینکه از خودکار شخصی استفاده کنند، فاصله ۲ متر رعایت شود، و اینکه استامپ حذف شده و دستگاه احراز هویت ساخته شد، کمترین آسیب را داشته باشیم.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هم‌زمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و ۴۰ هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->