پیروزی مس کرمان بر بندری ها/ دربی مسی‌ها در پلی‌آف

  • کد خبر: ۶۰۳۱۹
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
پیروزی مس کرمان بر بندری ها/ دربی مسی‌ها در پلی‌آف
تیم بسکتبال صنعت مس کرمان با برتری ۸۲ - ۸۰ مقابل شهرداری بندرعباس به مقام چهارم گروه ب سوپرلیگ رسید تا حریف مس رفسنجان در پلی‌آف شود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های صنعت مس کرمان و شهرداری بندرعباس  امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار و در نهایت با نتیجه  ۸۲ - ۸۰  به نفع کرمانی ها به پایان رسید.

بازیکنان آغازگر مس کرمان: محمدرضا فلاحت، شایان پورکاوه، رامین میرزایی، محسن عابدی و ابراهیم بیگی
سرمربی: محمد کسایی‌پور

بازیکنان آغازگر شهرداری بندرعباس: اسحاق حاتمی‌فر، محمد یزدان‌پناه، علی جمشیدی، عمر بری و داریل برایانت
سرمربی: رضا هنگام‌پور

کوارتر اول
اسحاق حاتمی‌فر در حمله اول دست پر برمی‌گردد، اما ۲ امتیازی فلاحت بلافاصله کار را مساوی می‌کند. دو پرتاب آزاد موفق پورکاوه را این طرف با لی‌آپ عمر بری جواب داده می‌شود. حاتمی‌فر در حمله بعد بندری‌ها را پیش می‌اندازد. عابدی پشت خط پرتاب آزاد بازی را در ۶ به تساوی می‌کشد، اما برایانت با پرتاب منطقه‌ای برتری را پس می‌گیرد. بعد از هدر رفتن پنالتی‌های یزدان‌پناه نوبت فلاحت است که با ۳ امتیازی‌اش برتری را عوض کند. بندرعباس با پنالتی مساوی می‌کند. فلوتر فلاحت برتری را دوباره به مس می‌بخشد. این بار نوبت اندوان حاتمی‌فر است تا لحظاتی بندری‌ها تیم برتر شوند، اما خود فلاحت با دو اوپن شات ۲ امتیازی مس را به ۱۵ می‌رساند تا وقت استراحت بندرعباس گرفته شود. در بازگشت عمر بری اخنلاف را کم می‌کند و آنطرف جعفری جبران می‌کند. سبد آخر کوارتر هم متعلق به مس است تا کرمانی‌ها ۲۰ - ۱۴ پیش بیفتند.

کوارتر دوم
لی‌آپ برایانت را فلاحت پاسخ می‌دهد. ۳ امتیازی جعفری هم این طرف دانک عمر بری را در پی دارد. نخعی امتیازآور بعدی مس است و شهرداری با حاتمی‌فر به ۲۰ می‌رسد. بالاخره دست یزدان‌پناه به امتیازگیری باز می‌شود. اعلام خطا و دادن دو‌پرتاب به حاتمی‌فر که هردو موفق است اعتراضات کسایی‌پور را در ادامه دارد و وقتی عمر بری اختلاف را به حداقل می‌رساند، سرمربی مس وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت با وجود اینکه خطای غیرورزشی به سود مس اعلام شده بود کسایی‌پور به اعتراضات تند خود ادامه می‌دهد تا تکنیکال بگیرد. واعظ محمودی‌نسب بازی را مساوی می‌کند و پرتاب فلاحت هم گل می‌شود. شهرداری در حمله بعد با عبدالصمد سرودی سبد می‌گیرد و پس از هدر رفتن فرصت مس، اختلاف به ۴ می‌رسد. فلاحت مس را به ۳۰ می‌رساند. جواب ۳ امتیازی واعظ را هم خود فلاحت می‌دهد. دو پرتاب ۳ امتیازی پیاپی از جعفری باعث می‌شود مس ۳۸ - ۳۶ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم
خطای حاتمی فر روی جعفری غیرورزشی اعلام می‌شود. یکی از پرتاب‌های جعفری گل می‌شود و بیگی در زمان مالکیت ریباند حمله موفقی دارد. با سبد بعدی که آذرشاه برای مس می‌گیرد، هنگام‌پور وقت استراحت می‌خواهد، اما در بازگشت دانک بیگی هم در سبد بندری‌ها جا می‌گیرد برایانت سبد اول شهرداری را در نیمه دوم می‌گیرد. پاس تماشایی فلاحت را جعفری به سبد یندری‌ها می‌فرستد. بلاک تماشایی یزدان‌پناه روی پورکاوه اجازه امتیاز‌گیری را به گارد مس نمی‌دهد، اما شایان در حمله بعدی با اوپن شاتش مس را به ۵۰ می‌رساند. فلوتر جمشیدی همه چیز را روند می‌کند تا بندری‌ها به ۴۰ برسند. یکی از دو پنالتی بری گل می‌شود، ولی پورکاوه ۳ بعدی را هم می‌زند. بریانت پشت خط پرتاب آزاد اختلاف را تک رقمی می‌کند. اندوان یزدان‌پناه را هم ۳ امتیازی جعفری جواب می‌دهد. یک ۳ امتیازی از برایانت و توپ ربایی خود او و پاسش به بری اختلاف را به ۴ کاهش می‌دهد. توپ جعفری روی سیلندر می‌چرخد تا واعظ با ۳ امتیازی‌اش اختلاف را به حداقل کاهش دهد. این بار کسایی‌پور وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت جعفری برای مس دانک می‌زند. فلوتر واعظ دوباره اختلاف را به یک کاهش می‌دهد. این بار حمایت جعفری از فلاحت برای مس سبد دارد. اعتراض نیمکت شهرداری برای این تیم هم تکنیکال دارد تا پورکاوه تیمش را به ۶۰ برساند یزدان‌پناه دانک می‌زند، اما پرتاب ۳ امتیازی ثانیه پایانی جعفری مس را تیم برتر کوارتر سوم می‌کند ۶۳ - ۵۸.

کوارتر چهارم
جمشیدی خیلی راحت در فست برک شهرداری را به ۶۰ می‌رساند. الیوب برایانت را هم یزدان‌پناه کامل می‌کند. اختلاف دوباره به حداقل می‌رسد. برایانت پشت خط پرتاب آزاد برتری را از مس می‌گیرد، ولی بلافاصله فلاحت در فست برک جبران می‌کند. ۳ بعدی جعفری اختلاف را بیشتر می‌کند. عابدی هم در حمله بعد برای مس ۳ می‌زند. جمشیدی با دو پرتاب آزادش بندرعباس را به بازی برمی‌گردا…
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->