صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟!
سرخط خبرها

اعتراضات علیه نژادپرستی در فرمول یک ادامه می‌یابد؟

  • کد خبر: ۶۰۳۷۷
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
اعتراضات علیه نژادپرستی در فرمول یک ادامه می‌یابد؟
پرافتخارترین راننده جهان گفت که هنوز در خصوص ادامه اعتراضات علیه نژادپرستی در فرمول یک صحبتی نشده است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، لوئیس همیلتون دارنده ۷ عنوان قهرمانی فرمول یک جهان می‌گوید مطمئن نیست زانو زدن به معنای اعتراض علیه نژادپرستی در مسابقات فصل جدید هم پیگیری شود.

بعد از کشته شدن جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی به دست پلیس، موج عظیمی از انتقادات در جهان به راه افتاد. همیلتون و تعدادی از رانندگان فرمول یک هم در مسابقات فصل گذشته با "زانو زدن" اعتراض خود را نشان دادند.

فرمول یک اخیراً اعلام کرد احتمالاً پیام "پایان نژادپرستی" با یک کمپین اجتماعی جدید برای سال 2021 جایگزین خواهد شد.

راننده انگلیسی مرسدس در پاسخ به سوالی مبنی بر زانو زدن در فصل جدید، گفت: هر کسی باید قادر باشد خودش در این مورد تصمیم بگیرد. این یک حرکت سمبلیک است اما در حال حاضر می‌تواند تاثیرات زیادی بگذارد.

وی افزود: ما هنوز تصمیم نگرفته‌است که امسال هم این کار را ادامه دهیم یا خیر اما انتظار دارن در این خصوص با استفانو دومینیکالی مدیر فرمول یک مذاکره کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->