نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

طعنه غیرمستقیم جباری به مجیدی| چرا سرمربی استقلال در فضای مجازی انتخاب می‌شود؟

  • کد خبر: ۶۰۴۰۵
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
طعنه غیرمستقیم جباری به مجیدی| چرا سرمربی استقلال در فضای مجازی انتخاب می‌شود؟
مجتبی جباری براین باور است که سرمربی آینده استقلال نباید در فضای مجازی انتخاب شود. روی سخن شماره ۸ سابق استقلال به احتمال خیلی زیاد فرهاد مجیدی است که با فشار‌های برخی جریان‌های اینستاگرامی به استقلال نزدیک شد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، مجتبی جباری اعتقاد دارد که سرمربی استقلال نباید با فشار‌های هواداری و اهرم‌های صفحات مجازی انتخاب شود. جباری که نامش به عنوان دستیارساکت احتمالی مطرح شده، حرف‌های تازه‌ای به زبان می‌آورد: «ساکت الهامی با من برای همکاری در استقلال تماس گرفت و با توجه به پیشنهاد باشگاه به ایشان برای سرمربیگری استقلال قبول کردم که همکاری داشته باشم. از الهامی از زمان حضورم در ابومسلم مشهد شناخت داشتم. فکر می‌کنم این توانایی در ما وجود دارد که کار مثبتی در استقلال انجام دهیم و با حاشیه و سر و صدای کمتر بتوانیم استقلال را به آرامش برسانیم.»

جباری درادامه حرف هایش از الهامی این گونه تعریف کرد تا مشخص شود اعتقادی به حضور مجیدی دراستقلال ندارد: «الهامی در سال‌های گذشته تلاش کرده خودش را در سطح مربیگری جلو ببرد و موفق باشد. اینکه یک مربی بخواهد با فضای مجازی انتخاب شود، کار درستی نیست. باشگاه متعلق به کسی نیست که اینگونه بخواهند روی آن مانور بدهند. کسانی باید به استقلال بیایند که توانمند بوده و دنبال منافع شخصی خودشان نباشند. فضای مجازی و ارتباطات باعث شده بعضی کسانی که می‌توانستند کمک کنند، فاصله بگیرند.»

جباری درادامه صحبت هایش گفت: «الان که که این صحبت‌ها را انجام می‌دهم، اعتقاد دارم گروه ما می‌تواند به باشگاه کمک کند. این موضوع را بدون شلوغ‌کاری در فضای مجازی و رایزنی اعلام می‌کنم. در بحث مربیگری در سال‌های اخیر سعی کردم از تمام چیز‌هایی که وجود داشت، استفاده کنم و خودم را بالا ببرم. فراموش نکنید چند بار می‌توانستم به عنوان مربی از جمله زمان وینفرد شفر در استقلال کار کنم، اما دوستان با ارتباطات توانستند ما را دور نگه دارند و افراد دیگری را نزدیک کنند. در این مقطع دنبال این نیستم که برای باشگاه حاشیه بوجود بیاورم و دنبال کار خوب برای تیم هستم. اگر استقلال به لحاظ فنی و تاکتیکی نخواهد خودش را بالا ببرد، چند هفته دیگر روی همین نقطه می‌ایستیم.» جباری مدعی است که به خوبی از مشکلات استقلال سردرمی آورد. او این گونه به ماجرای مبهم استقلال می‌نگرد: «مشکلات استقلال را می‌شناسم و می‌دانم به چه صورت است. می‌دانم در این شرایط می‌توانم به باشگاه کمک کنم. شاید الان هم که این صحبت‌ها را انجام می‌دهم خیلی‌ها به هزار و یک واسطه می‌خواهند اعلام حضور کنند، اما من خواستم بگویم توانایی این کار را دارم و گروه ما هیچ چیزی کم ندارد. می‌دانم مشکلات زیاد است، اما با این مشکلات چه زمانی که بازی می‌کردم مواجه شده بودیم. اگر در دوران بازیگری حرفی زدم، برای منافع باشگاه بوده و خودخواهانه نبود. امیدوارم انتخابی صورت بگیرد که در آینده تأثیر مثبتی داشته باشد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->