افشاگری تازه علیه دروازه بان استقلال| رشید مظاهری در محکمه عدالت

  • کد خبر: ۶۰۴۳۴
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
افشاگری تازه علیه دروازه بان استقلال| رشید مظاهری در محکمه عدالت
سعید عزیزیان، مربی سابق دروازه بان‌های استقلال پرده از رفتار‌های زشت رشید مظاهری برداشته است. او حتی قصد دارد به دلیل هتک حرمت‌های این بازیکن به خودش از او شکایت کند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، سعید عزیزیان ابعاد تازه ای از رفتارهای عجیب رشید مظاهری را افشا کرده که جای بسی شگفتی دارد. او بعد از کناره گیری از استقلال می گوید:« مظاهری آن روز(منظورش یک روز قبل از بازی با مس است) زیر لب چیزهایی می‌گفت که من برخی از آنها را شنیدم. وقتی از کنار من رد شد حرف بسیار زشت و رکیکی زد که آن را شنیدم و چند نفر دیگر هم شنیدند. من اما، جوابی ندادم چون می‌خواستم تیم وارد حاشیه نشود. مظاهری می‌خواست مرا تحریک کند، اما برای من تیم از هر چیزی مهمتر است. او روزهای قبل از آن تمرین، خیلی راحت شیرجه، پشتک و معلق می‌زد، اما چطور شد که در آن تمرین به یکباره از مچ پا و کمر مصدوم شد؟ مظاهری وقتی فهمید فیکس نیست، دست به آن کارها زد. جالب این است که او گفته عزیزیان باید به هواداران توضیح بدهد! من باید توضیح بدهم که مظاهری قهر کرده یا نکرده است؟ وقتی همه چیز مشخص است، من چه چیزی باید بگویم؟»

مربی سابق دروازه بان های استقلال درادامه حرف هایش گفت:« یک مرد همیشه باید مردانه حرف راست بزند. من دوست ندارم نام شاهدهایم را بیاورم، ولی قرار شد آنها وقتی شکایت را تنظیم کردl، بیایند و امضا بدهند. من حتی بحث شکایت را به مددی هم گفتم که ایشان گفت می‌توانم اعاده حیثیت کنم. من حتماً از مظاهری به کمیته اخلاق و دادگاه شکایت خواهم کرد. در ضمن یک نامه هم به وزارت ورزش می‌نویسم تا بگویم یک دروازه‌بان در سطح ملی چه رفتارهایی انجام داده است. به هر حال برای حفظ حرمت مربیان باید یک جایی این رفتارهای بد و زشت تمام شود.»

عزیزیان درباره رفتارهای مظاهری برسرپوشیدن پیراهن نیز توضیحات تازه ای داده است:« بروید از عوامل اسپانسر باشگاه بپرسید که مظاهری سر پیراهن چه داستانی درست کرد یا سر غذا چه حرف‌هایی زده است. او یک بار گفت چرا فلان مربی را فلان دستیار را نمی‌آورد، حتی قبل از بازی با سپاهان به یکباره گفت که بازی نمی‌کند و اگر گل بخورد به هیچ عنوان مقصر نیست. کجای دنیا یک بازیکن چنین برخوردی را انجام می‌دهد؟! من قطعاً برای حرف‌هایم مدارک دیگری هم دارم و مطمئن باشید با مدرک به دادگاه می‌روم. شما می‌توانید از برخی مربیان قبلی که مظاهری با آنها کار کرده است، سؤال کنید. من با برخی از آنها صحبت کردم و می‌دانستم این دروازه‌بان چه رفتارهایی انجام می‌دهد. مظاهری چند بار حاشیه درست کرد، ولی من هیچ وقت درباره آن مسائل صحبت نکردم.»

عزیزیان درپایان حرف هایش گفت:« مظاهری مثل مرد بیاید و تمام اتفاقاتی را که در آن روز رخ داد، بگوید. اعتقاد من است که هر انسانی باید راستگو باشد و بداند در این دنیا فقط خوبی و بدی می‌ماند. من در این سال‌ها هیچ وقت حاشیه نداشتم و سابقه هر مربی یا بازیکن همه چیز را نشان می‌دهد. این را هم بگویم که من به هیچ عنوان خریدنی نیستم و نخواهم بود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->