نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان| رقابت خراسانی‌های صدر و قعر جدول

  • کد خبر: ۶۰۴۷۴
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان| رقابت خراسانی‌های صدر و قعر جدول
نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان بدون تعطیلات از سر گرفته می‌شود و هیات فوتبال خراسان رضوی باید در نخستین گام به مصاف کیمیای اسفراین برود.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ در اولین هفته از نیم‌فصل دوم لیگ فوتسال، تیم هیئت خراسان رضوی باید خارج از خانه در اسفراین به میدان برود.

بازی‌های لیگ برتر فوتسال بانوان قرار است دوباره به ایستگاه اول بازگردند تا تیم‌ها دور برگشت برابر یکدیگر را پشت‌سر بگذارند. ۷ هفته از دور رفت، هفته گذشته به پایان رسید و بدون هیچ تعطیلاتی تیم‌ها باید فردا جمعه ۱۵‌اسفند رقابت‌ها را در قالب نیم‌فصل دوم آغاز کنند. هم‌گروهی‌های مشهدی‌ها، در آبادان و اصفهان بازی خواهند داشت؛ نفت میزبان پارس‌آرای شیراز است و هیئت اصفهان میزبان رهیاب تهران. در گروه اول نیز تیم‌های مدعی بازی‌های ساده‌ای پیش‌روی خود دارند.

رقابت خراسان رضوی با خراسان شمالی

حریف هفته اول نیم‌فصل دوم مشهدی‌ها، کیمیای اسفراین است که امسال از لیگ‌یک به لیگ برتر صعود کرد. در نیم‌فصل اول فقط به یک پیروزی رسید و با ۴ باخت و یک تساوی در رده ششم جدول هفت‌تیمی گروه دوم جای گرفت. آن‌ها ۱۷ گل به حریفان زده‌اند و ۴۰ گل هم دریافت کرده‌اند.

کیمیای اسفراین هفته آخر نیم‌فصل، شگفتی‌ساز شد و رهیاب تهران که خود را تیمی قدرتمند و مدعی نشان داده است، برابر این تیم تازه‌وارد متوقف شد. تیم جوان کیمیا در خانه با نتیجه ۵‌بر‌۵ یک تساوی با‌ارزش را برای خود به ارمغان آورد تا با انگیزه بیشتر، نیم‌فصل دوم را آغاز کند. در شروع دوباره نیز آن‌ها باید در خانه از تیم خراسان رضوی میزبانی کنند. در دور رفت و هفته نخست، این ۲ تیم در مشهد برابر هم صف‌آرایی کردند که با نتیجه ۱۰ بر ۰ و برتری تیم مشهد به پایان رسید.
 
تیم کیمیای اسفراین برای اولین‌بار بازی در لیگ برتر را تجربه می‌کرد؛ ولی با‌این‌حال توانست نمایش قابل‌قبولی را مقابل تیم مدعی داشته باشد. آن‌ها اولین گل‌های خود در لیگ برتر را خیلی زود مقابل تیم قدرتمندی به ثمر رساندند و شاگردان شریف را غافل‌گیر کردند؛ اما پس از دقایقی تیم مشهد به بازی برگشت و حسابی آتش‌بازی به راه انداختند و ۱۰ بار دروازه حریف را باز کردند که ۵ مرتبه توسط فاطمه حسینی بود.

به‌دنبال تکرار پیروزی پرگل

حالا با گذشت ۷ هفته، تیم‌ها تغییر کرده و آمادگی بیشتری پیدا کرده‌اند و تازه‌وارد‌ها نیز ترسشان ریخته است. تیم‌هایی که سودای صعود به مرحله بعدی را دارند، نباید پایشان بلغزد و حتی یک اشتباه کوچک ممکن است زحمات یک فصل آن‌ها را بر باد دهد. قطعا دیدار روز جمعه در اسفراین آسان نخواهد بود، اما شاگردان شریف می‌دانند برای ماندن در کورس قهرمانی و پس‌گرفتن صدر جدول از آبادانی‌ها باید دست‌پر از این شهر بازگردند.

فاطمه شریف ترجیح داده است بازیکن جدیدی در نیم‌فصل به تیم اضافه نشود تا فرصت بازی به جوان‌تر‌ها داده شود، از‌سوی‌دیگر منتظر است تا نسیمه غلامی، بازیکن باتجربه تیم خراسان، از لیگ کویت بازگردد و به ترکیب تیمش اضافه شود. در دو‌سه هفته اخیر سرمربی تیم با چالش آسیب بازیکنان کلیدی‌اش همچون حسینی و ایرانمنش و محمدزاده باعث شد نتایج دلخواهش رقم نخورد و حتی در آخرین هفته نیم‌فصل با شکست در آبادان، صدر جدول را به نفت بدهد.

بهترین مهاجمان در مشهد

در نیم‌فصل اول، تیم خراسان رضوی یکی از تیم‌های موفق لیگ بود. در جدول برترین گل‌زنان، نام بازیکنان خراسانی می‌درخشد. فاطمه حسینی و سارا شیربیگی هر کدام ۹ گل زده‌اند، فاطمه ارژنگی ۷ گل به ثمر رسانده، مهسا ایرانمنش نیز تا‌به‌اینجا ۵ گل برای تیمش وارد دروازه حریفان کرده است و چنین‌آماری فقط در اختیار نماینده مشهد است. هر‌چند بعد از هفته‌ها صدرنشینی بازیکنان تیم خراسان در جدول گل‌زنان برتر، مهسا کمالی بازیکن ملی‌حفاری با ۱۱ گل در رده نخست قرار گرفت و حالا حسینی و شیربیگی دوم و سوم هستند.

مجموع گل‌های زده شاگردان شریف در ۶ بازی به ۳۷ گل رسید، به‌طور‌میانگین حدود ۶ گل در هر بازی؛ البته امسال حضور چند تیم تازه‌وارد و جوان‌تر باعث شده تا گل‌های برخی بازی‌ها نجومی شود و از حد معمول بالاتر برود. با‌این‌حال تیم مشهد به‌همراه مس رفسنجان در بین ۱۴ تیم حاضر در لیگ، بیشترین گل زده را در کارنامه دارد. کمترین گل زده نیم‌فصل اول نیز به تیم هیئت فوتبال اصفهان تعلق دارد که فقط یک گل به ثمر رسانده‌اند و رکورد بیشترین گل خورده نیز در اختیار همین تیم با ۵۲ گل است؛ یعنی حدود ۸ گل در هر بازی. در مقابل ملی‌حفاری و سایپا بهترین خط دفاع را داشته‌اند، زیرا هر کدام فقط یک‌گل از حریفان دریافت کرده‌اند. البته سایپا در نیم‌فصل فقط ۴ بار به میدان رفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->