حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

آتشی:پیروزی بر مهرام برای ما مهم بود|هدف شیمیدر قهرمانی است

  • کد خبر: ۶۰۵۳۳
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
آتشی:پیروزی بر مهرام برای ما مهم بود|هدف شیمیدر قهرمانی است
تیم بسکتبال شیمیدر توانست با نتیجه ۸۹ بر ۸۷ از سد تیم مدعی مهرام بگذرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهراد آتشی بازیکن باتجربه تیم بسکتبال شیمیدر درباره پیروزی بر تیم مهرام گفت: همه می‌دانستند این بازی از لحاظ جایگاه برای تیم‌ها اهمیت ندارد و دومی ما قطعی بود، اما از لحاظ روحی و روانی برای تیم ما خیلی مهم بود که بتوانیم این بازی را پیروز شویم تا باخت قبلی را به نوعی جبران کرده باشیم. سعی کردیم روی بازی تمرکز داشته باشیم تا فارغ از نتیجه، باشگاه و کادر فنی از عملکرد ما راضی باشند که خدا را شکر همین گونه هم شد و با برد شیمیدر همراه شد.
او در باره بازیکنان خارجی که به تازگی به این تیم ملحق شده اند نیز گفت:۲ بازیکن خارجی مان تازه به تیم اضافه شدند و هنوز با تیم هماهنگ نیستند، شاید از لحاظ بدنی هنوز شرایط ایده آل ندارند، اما همانطور که دیدید در بازی هم بچه‌ها به آن‌ها کمک کردند و هم آن‌ها در برخی لحظات اثرگذار بودند و به تیم کمک کردند.
آتشی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم در ادامه بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم. تازه کار اصلی ما از پلی آف شروع می‌شود. هدف ما قهرمانی است و باید گام به گام جلو بریم تا با تمرکز و آمادگی بیشتر به هدف مان برسیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->