تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

اسلحه پلاستیکی و بمب چوبی هواپیماربای پرواز اهواز - مشهد + عکس

  • کد خبر: ۶۰۵۷۶
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
  • ۲
اسلحه پلاستیکی و بمب چوبی هواپیماربای پرواز اهواز - مشهد + عکس
فردی که پس از سوار شدن به پرواز اهواز - مشهد با یک اسلحه پلاستیکی و بمب چوبی قصد هواپیماربایی داشت، با هوشیاری پاسداران یگان امنیت پرواز سپاه دستگیر شد.
به گزارش شهرآرانیوز، متهم به هواپیما ربایی در تکه کاغذی نوشته بود که مرا بمب گذاری کرده اند و ریموت درست شخص دیگری است. اما خوشبختانه با عملیات یگان امنیت پرواز اقدام این مرد خنثی و هواپیما در اصفهان فرود آمد.

ساعت ٢٢:١٠ پس از گذشت ٢٠ دقیقه از پرواز، یکی از مسافرین (بنام محمدحسین حقیقت منش فرزند ٥٤ ساله، برگه‌ای را به مهماندار می‌دهد که بر روی آن عبارتی با مضمون "من بمب‌گذاری شدم...

ریموت دست شخص دیگری هست" و می‌گوید که این برگه را به امنیت پرواز برسان و بگو که "هواپیما به آسمان اهواز برگردد... "

پس از دریافت پیام تهدید، مسىول حفاظت پرواز تدابیری را به خلبان، مهمانداران و سایر اعضاء تیم امنیت پرواز ابلاغ می‌کند.

مهاجم پس از ناکامی، با یک قبضه سلاح کمری که بعد از دستگیری مشخص شد پلاستیکی است) به جلوی کابین مراجعه کرده و می‌گوید این هواپیما باید به آسمان اهواز برگردد و تهدید می‌کند که اگر ارتفاع کم شود یا هواپیما به زمین بنشیند، آن را منفجر‌ می‌کنم.

سپس مهاجم زیپ کاپشن خود را پایین کشیده و یک جلیقه دست ساز انتحاری (با چند تکه چوب، چسب پهن و سیم برق) که بر تن داشته به سرتیم امنیت پرواز نشان می‌دهد.
 
 
اسلحه پلاستیکی و بمب چوبی هواپیماربای پرواز اهواز - مشهد + عکس
 
اسلحه پلاستیکی و بمب چوبی هواپیماربای پرواز اهواز - مشهد + عکس
 
اسلحه پلاستیکی و بمب چوبی هواپیماربای پرواز اهواز - مشهد + عکس
 
اسلحه پلاستیکی و بمب چوبی هواپیماربای پرواز اهواز - مشهد + عکس
 
اسلحه پلاستیکی و بمب چوبی هواپیماربای پرواز اهواز - مشهد + عکس
 
 
نیرو‌های امنیتی، مهاجم را در ردیف ۳ مهار و هواپیما با ۶۳ نفر مسافر، ۲ نفر خلبان و کمک خلبان و ۴ نفر مهماندار در ساعت ۲۲:۴۰ به سلامت در فرودگاه اصفهان به زمین می‌نشیند.

هواپیماربا به همراه خانواده (همسر و دو فرزندش) پس از دستگیری، تحویل سپاه استان اصفهان می‌شود.

بار مسافرین و هواپیما توسط چک و خنثی یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه اصفهان مورد بازرسی مجدد قرار گرفته و مورد خاصی مشاهده نمی‌شود.

با بررسی‌های بشتر مشخص شده که هواپیماربا فاقد هرگونه سوء سابقه است.
 
منبع: رکنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
0
به نظرمن آزادش کنند کسی که این توکاغذ مدادمی نویسد حتی اشتباه جمله هاش اشتباه هست واسلحه پلاستکی باهیچ ضدانقلابی درتماس نبوده.آزادش کنند
ناشناس
Australia
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
0
0
آدم بدبختیه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->