پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس
سرخط خبرها

لیگ برتر فوتبال در ایستگاه هفدهم| خوزستان مسئله استقلال و پرسپولیس

  • کد خبر: ۶۰۵۹۵
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
لیگ برتر فوتبال در ایستگاه هفدهم| خوزستان مسئله استقلال و پرسپولیس
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز شروع می‌شود و پرسپولیس و استقلال به مصاف صنعت نفت و فولاد خواهندرفت.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر امروز با برگزاری ۸ مسابقه به پایان خواهد رسید. در مهم‌ترین بازی‌های این هفته، پرسپولیس صدرنشین در یک بازی دشو‌ار و در وضعیت قرمز استان خوزستان باید به میهمانی صنعت‌نفت آبادان برود. آبی‌پوشان پایتخت که بعد از شماره‌۶، حالا شماره‌۷ محبوبشان را روی نیمکت می‌بینند، باید در ورزشگاه آزادی از دیگر‌تیم خوزستانی لیگف یعنی فولاد پذیرایی کنند. شهرآورد خانوادگی گل‌گهر و مس رفسنجان هم یکی دیگر از مسابقاتی است که می‌تواند حساسیت بازی‌های این هفته را بیش از‌پیش بالا ببرد.

کار سخت پرسپولیس در برزیل!

برزیلی‌های آبادان در ابتدای لیگ امسال در قامت یک مدعی ظاهر شدند و حتی تا همین چند هفته پیش در صدر جدول قرار داشتند؛ اما چند نتیجه دور‌از‌ذهن مانند باخت مقابل آلومینیوم اراک، این تیم را تا رده هفتم جدول پایین کشید. نفتی‌ها، اما مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی برای برد و دفاع از اعتبار فوتبالشان دارند. پرسپولیس سی‌وسه‌امتیازی هم صدرنشین است و وضعیت ایده‌آلی دارد. تنها‌مشکل سرخ‌پوشان، از‌دست‌دادن موقعیت‌های گل‌زنی است که گاهی مثل شهرآورد پایتخت، کار دست این تیم می‌دهد. احمد نورالهی با ۶ گل زده بهترین گل‌زن پرسپولیس است و البته نباید از سیدجلال حسینی غافل شویم که ۳ گل سه‌امتیازی برای تیم گل‌محمدی زده است.
 
پرسپولیس در ۵ بازی اخیرش ۱۵‌امتیاز گرفته است و به همین‌دلیل هم می‌توان گفت اکنون آماده‌ترین تیم لیگ لقب گرفته است، با‌این‌حال قهرمان ۴ دوره پیاپی لیگ برتر کار راحتی مقابل نفت آبادان نخواهد داشت و بازی این ۲ تیم همواره زیبا و جذاب خواهد بود. در مسابقه رفت پرسپولیس با یک گل حریفش را شکست داده بود. پرسپولیس با ۸ گل خورده، مستحکم‌ترین خط دفاع لیگ را دارد. گل‌محمدی اگر می‌خواهد نام خودش را در دفترچه تاریخ پرسپولیس ثبت کند، باید بازی امروز را با برد به پایان برساند.

بازی فولادی فرهاد

استقلال با سرمربی جدیدش فرهاد مجیدی به دیدار فولاد می‌رود؛ سرمربی که فصل گذشته نیز مسابقه‌ای جنجالی با فولاد در اهواز داشت و در‌نهایت ۲‌بر ۱ شکست خورد. بعد از آن مسابقه فرهاد مجیدی یک استوری جنجالی علیه داور مسابقه منتشر کرد و...؛ حالا ۲ تیم وضعیت کاملا متفاوتی دارند.
 
مجیدی در‌حالی برای سومین‌مرتبه سرمربی استقلال شده که پیش از او جواد نکونام هم از گزینه‌های سرمربیگری استقلال بود، اما فولاد با جدایی او مخالفت کرد. این مسایل نبرد ۲ تیم را جذاب‌تر و حساس‌تر خواهد کرد. البته تقابل استقلال بیست‌وهفت‌امتیازی که در رده سوم جدول است، با فولاد بیست‌وشش‌امتیازی رده‌چهارمی، هیجان و حساسیت‌های خاص خود را دارد. برنده این مسابقه روی پله سوم می‌ایستد. مجیدی دوست ندارد بازگشتش به استقلال با شکست یا توقف مقابل فولاد همراه باشد و تمام هنر خود را به کار خواهد گرفت تا به پیروزی برسد.
 
در‌آن‌سوی‌میدان هم جواد نکونام مربی‌ای نیست که تیمش راحت تسلیم شود. فولاد ۶‌هفته است که بازنده نشده و با ۲ برد متوالی و شرایط مناسب به‌مصاف آبی‌پوشان می‌رود؛ اما استقلال با یک شکست مقابل سپاهان و مساوی با مس رفسنجان و البته تغییر سرمربی مقابل فولاد می‌ایستد. فرهاد مجیدی کلا ۲ جلسه با استقلال تمرین می‌کند و تیمش را مقابل فولاد هدایت خواهد کرد که این مسئله کار را برای او و تیمش سخت خواهد کرد. بازی رفت ۲ تیم با سرمربیگری محمود فکری نیز با نتیجه ۲‌بر ۱ به سود فولاد تمام شده است.

شهرآورد خانوادگی

شهرآورد کرمان نیز در نوع خود جالب و دیدنی است. ۲ تیم شرایط مالی و امکانات تقریبا مطلوبی دارند؛ البته گل‌گهر مهره‌های اسمی‌تر را هم در اختیار دارد، اما مس رفسنجان تیمی منسجم‌تر است که اولین حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند. وضعیت ۲ تیم کاملا متفاوت است. تیم قلعه‌نویی با شکست مقابل سپاهان به این شهرآورد رسیده، اما شاگردان محمد ربیعی ۷‌هفته است که شکست نخورده‌اند.
 
بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲‌بر ۰ به سود گل‌گهر به پایان رسید، اما هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که مس رفسنجان بهتر از تیم گل‌گهر نتیجه بگیرد و با یک‌امتیاز بیشتر روی پله هشتم و یک پله بالاتر از تیم قلعه‌نویی بایستد. برنده این بازی شانس صعود تا رده پنجم جدول را دراین هفته دارد. قلعه‌نویی هفته‌ای پرخبر را پشت‌سر گذاشت و حتی باشگاه استقلال به‌دنبال جذبش بود؛ اما در‌نهایت با مخالفت مدیران گل‌گهر با جدایی در این تیم ماندگار شد.

برنامه سایر مسابقات این هفته به شرح زیر است: ساعت:۱۵:۰۰ گل‌گهر سیرجان - مس رفسنجان / سایپا - نفت مسجدسلیمان / شهر‌خودرو - پیکان / صنعت‌نفت آبادان - پرسپولیس/ ساعت:۱۵:۳۰ آلومینیوم اراک - سپاهان / تراکتور - نساجی مازندران / ساعت:۱۷:۳۰ ذوب‌آهن‌- ماشین‌سازی تبریز / استقلال - فولاد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->