معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

ارزش بیت کوین امروز ۱۶ اسفند افزایش یافت + جزئیات

  • کد خبر: ۶۰۶۲۲
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
ارزش بیت کوین امروز ۱۶ اسفند افزایش یافت + جزئیات
 ارزش بیت کوین پس از یک کاهش ۳.۴ درصدی دوباره بالا رفت، ولی همچنان ۱۰ هزار دلار پایین‌تر از اوج بیش از ۵۸ هزار دلار آن در ماه فوریه معامله می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از گزارشی که نشان داد آمریکا در ماه گذشته میلادی بیش از حد انتظار اشتغال ایجاد کرده و بهبود وضعیت سرمایه‌های پرمخاطره، ارزش بیت کوین دوباره افزایش یافت. شرکت میکرو استراتژی بیشترین خرید این ارز مجازی را ماه گذشته داشت.

 

این ارز دیجیتال قبل از بهبودی، ۳.۴ درصد از ارزش خود را در روز جمعه از دست داد و به ۴۸۱۵۰ دلار رسید. شاخص کریپتو گلکسی بلومبرگ که شامل بیت کوین و ۴ ارز دیجیتال دیگر می‌شود، بیش از ۴.۷ درصد در روز جمعه پایین آمد و بعد تغییرات اندکی داشت.

 

شرکت میکرو استراتژی ۲۰۵ بیت کوین دیگر با متوسط قیمت ۴۸۸۸۸ دلار خریداری کرد که سرمایه‌های بیت کوین این شرکت را به حدود ۹۱۰۶۴ ارز به ارزش ۴ میلیارد دلار رساند.

 

بیت کوین در حال حاضر ۱۰ هزار دلار پایین‌تر از اوج بیش از ۵۸ هزار دلار آن در ماه فوریه معامله می‌شود و این بحث را به وجود آورده که آیا سرمایه‌گذاری در این ارز مجازی توسعه می‌یابد یا مانند آن چه در ۲۰۱۷ اتفاق افتاد سقوط می‌کند.

 

مایکل نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال و طرفدار بلندمدت بیت کوین همچنان خوش‌بین است و پیش‌بینی می‌کند قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی به ۱۰۰ هزار دلار برسد. وی در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد بیت کوین و سایر ارز‌های مجازی تبدیل به یک سرمایه سازمانی شده‌اند و بانک‌ها آشکارا تلاش می‌کنند از آن بهره ببرند.

 

بیت کوین ۲۱ درصد از ارزش خود را در هفته گذشته از دست داد، ولی هنوز هم ارزش آن پنج برابر نسبت به سال گذشته بالاتر است. برخی عقیده دارند این ارز مجازی می‌تواند مانند طلا پشتوانه‌ای در برابر تورم و ضعف پول‌های رایج باشد و تبدیل به بخش بزرگتری از اوراق بهادار سازمانی خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->