معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

نقدی بر کیفیت دوربین گلکسی S۲۱ اولترا

  • کد خبر: ۶۰۶۷۹
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
نقدی بر کیفیت دوربین گلکسی S۲۱ اولترا
این گوشی همچنان نویز تصویر بیشتری را نسبت به گلکسی S۲۰ اولترا (که خودش از این نظر ضعیفتر از رقبایش در هواوی، اپل و حتی شیائومی بود) به ثبت می‌رساند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ اگرچه نمی‌توان عملکرد سامسونگ در حوزه عکاسی موبایل را افتضاح دانست، ولی در غیر یک دست بودن آن تردید چندانی وجود ندارد. با اینکه با دستگاه‌های سامسونگ می‌توان عکس‌ها و ویدئو‌های بسیار خوبی ثبت کرد ولی، حداقل تا جائی که از آنالیز‌های وب سایت DxOMark پیداست، در نگاهی جامع نمی‌توان سامسونگ را بهترین شرکت در این حوزه دانست.
 
از هر نسل جدیدی از پرچمداران گلکسی S و گلکسی نوت انتظار می‌رود که پیشرفتی را در این حوزه رقم بزنند، ولی به نظر می‌رسد که چنین چیزی برای گلکسی S۲۱ Ultra ۵G صدق نمی‌کند و این اسمارتفون عملکردی بدتر از سری قبلی خود داشته است.
 
تدبیر سامسونگ در سال جدید میلادی جایگزینی دوربین تکی زوم تله‌فوتوی سبک پریسکوپی با دو دوربین بود که، بسته به برد تصویربرداری، مستقل از هم کار کنند. با اینکه چنین هدفی طبق تبلیغات انجام شده محقق شده است، ولی نتوانسته است گلکسی S۲۱ اولترا را از آنچه DxOMark می‌گوید بزرگترین نقیصه این گوشی است نجات دهد: نویز تصویر.
 
نقدی بر کیفیت دوربین گلکسی S۲۱ اولترا
 
گلکسی S۲۱ اولترا در تقریبا تمام معیار‌های دیگر مانند اکسپوژر، رنگ، و حتی فوکوس خودکار بهتر از S۲۰ اولترا عمل کرد. ولی متاسفانه به دلایلی که هنوز توضیحی برای آن‌ها یافت نشده است، این گوشی همچنان نویز تصویر بیشتری را نسبت به گلکسی S۲۰ اولترا (که خودش از این نظر ضعیفتر از رقبایش در هواوی، اپل و حتی شیائومی بود) به ثبت می‌رساند. آنچه این معما را پیچیده‌تر می‌کند اینکه نویز و مصنوعات نها تنها در شرایط نورکم بلکه در شرایط نور روز و بیرون از ساختمان هم دیده می‌شوند.
 
این وضعیت در ضبط ویدئویی نیز به همین صورت است، به طوری که گلکسی S۲۱ Ultra در زمینه نویز و مصنوعات چنان امتیاز نامناسبی گرفته است که این پرچمدار را حتی در میان برترین‌های این طبقه‌بندی نیز نمی‌توان دید.
 
امتیاز ۱۲۱ برای Galaxy S۲۱ Ultra ۵G باعث شده تا این گوشی نه تنها پایینتر از سری قبلی خود بلکه حتی پایینتر از پرچمدار‌های سال گذشته، از جمله آیفون ۱۱، قرار گیرد.
 
البته لازم به ذکر است که وبسایت DxOMark فقط ورژن اکزینوس این گوشی را تست کرده و ممکن است ورژن اسنپدراگون آن امتیاز بهتر یا بدتر از این کسب کند.
 
منبع: ایتنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->