نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

شکست سربازهای بدون فرمانده!

  • کد خبر: ۶۰۶۸۵
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
شکست سربازهای بدون فرمانده!
تیم بسکتبال نیروی زمینی در غیاب سرمربی اش عباس آقاکوچکی مقابل جنوبی ها شکست خورد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و نیروی زمینی ارتش امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز و در نهایت با نتیجه ۸۷ - ۴۸ به نفع آبادانی ها به پایان رسید.

بازیکنان آغازگر نفت آبادان: رسول مظفری، عدنان شاوردی، سعید داورپناه، محمد حسن‌زاده و حامد سهراب‌نژاد
سرمربی: حماد سامری

بازیکنان آغازگر نیروی زمینی: شهریار قلی‌نژاد، پویا یخچالی، علیرضا رستمی، رضا نادری و مهدی قریشی
سرمربی: مجید کرمعلی

کوارتر اول
حسن‌زاده سبد اول را می‌گیرد و قریشی برای اولین و آخرین بار بازی را مساوی می‌کند. سهراب‌نژاد، شاوردی و خود حسن‌زاده نفت را به ۱۰ می‌رسانند. در جواب ۲ پرتاب آزاد قریشی هم داورپناه اولین ۳ امتیازی بازی را می‌زند. دست مظفری هم به امتیازگیری باز می‌شود و داورپناه ۳ بعدی را هم می‌زند. نفت با بنی‌کچوئی از ۲۰ عبور می‌کند. خود بنی کچویی پس از دو پرتاب آزاد موفق رستمی، سبد بعدی را می‌گیرد، اما سبد آخر کوارتر متعلق به رستمی است که اولین ۳ امتیازی نیروی زمینی را می‌زند.

کوارتر دوم
خلیل نژاد هم اسمش را به امتیازآوران بازی اضافه می‌کند. امتیازات نیرو دو رقمی می‌شود و منجی اینطرف جبران می‌کند. حمایت رستمی از قریشی سبد بعد را به حساب سرباز‌ها می‌ریزد. منجی دوباره تلافی می‌کند. حسن‌زاده در فست برک با تک دفاع مشکلی ندارد. خود او در حمله بعد نفت را به ۳۵ می‌رساند. حسن‌زاده در ضد حمله بعدی با پاس داورپناه بی‌دفاع می‌ماند. سرسختی مهران رضایی سبد بعدی نیروی زمینی را در پی دارد. بازهم فست برک، بازهم حسن‌زاده، دانک او و امتیاز ۴۰ برای نفت. منجی در حمله بعدی با فول گل ۳ امتیاز می‌گیرد و داورپناه با ۳ امتیازی‌اش اختلاف را بیشتر می‌کند. جزینی با پرتاب ٱزاد به امتیازآوران نفت اضافه می‌شود. نادری پس از چند حمله پشت خط پرتاب آزاد اختلاف را به ۳۰ کاهش می‌دهد تا نیمه نخست ۴۷ - ۱۷ به سود نفت تمام شود.

کوارتر سوم
سهراب‌نژاد در چند رفت و برگشت سبد اول را با کمک شیشه می‌گیرد. خشایار این توپ را جواب می‌دهد. الیوب پرچاشنی داورپناه را حسن‌زاده به سبد نیروی زمینی می‌فرستد. ۳ امتیازی یخچالی را هم داورپناه جواب می‌دهد. حرکت خوب خشایار در منطقه رنگی نفت به امتیاز می‌انجامد، ولی نفت بلافاصله جبران می‌کند. رستمی روی پاس مهران رضایی دوباره اختلاف را ۳۰ می‌کند. این بار داورپناه از پشت قوس ۳ امتیازی سبد سرباز‌ها را فرو می‌ریزد. خشایار اختلاف را کم می‌کند، ولی داورپناه، منجی و حسن‌زاده ۵ امتیاز دیگر می‌گیرند. نیروی زمینی با کاپیتان رضایی به ۳۰ می‌رسد. در شلوغی زیر سبد نفت حسن‌زاده امتیاز می‌آورد و با تک پرتاب موفق او نفت ۷۰ - ۳۳ پیش می‌افتد.

کوارتر چهارم
در مقابل تک پرتاب موفق عدنان شاوردی، یخچالی برای نیروی زمینی ۳ می‌زند. داورپناه اختلاف را حفظ می‌کند. کریمی از گرد راه می‌رسد و ۳ بعدی نیروی زمینی را می‌زند. داورپناه در مقابل ۴ امتیاز دیگر می‌گیرد. قریشی کمی اختلاف را کمتر می‌کند. نفت با قادریان از ۸۰ عبور می‌کند و سهراب‌نژاد هم زیر سبد بدون دفاع امتیاز می‌گیرد. علی‌اکبری ۳ بعدی‌اش را هم با موفقیت به سبد آبادان می‌فرستد. داورپناه پشت خط پرتاب آزاد نفت را به ۸۵ می‌رساند. تلاش دو تیم یک سبد دیگر برای هردو دارد تا بازی ۸۷ - ۴۸ به سود نفت تمام شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->