جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

خط و نشان مجیدی بعد از اولین برد: من تشخیص می‌دهم چه کسی بازی کند

  • کد خبر: ۶۰۶۹۰
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
خط و نشان مجیدی بعد از اولین برد: من تشخیص می‌دهم چه کسی بازی کند
فرهاد مجیدی بعد از به دست آوردن اولین برد برای استقلال اعلام کرد خودش تصمیم می‌گیرد چه کسی درترکیب اصلی به میدان برود. اشاره او به نیمکت نشینی مطهری است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، فرهاد مجیدی توانست اولین گام با استقلال را محکم بردارد. سرمربی استقلال که از این برد خوشحال بود تلاش کرد پیروزی تیمش را به زحمات مربیان قبلی استقلال ارتباط دهد. مجیدی اعتراف کرد برای این تیم کاری انجام نداده است.

سرمربی جدید استقلال درباره پیروزی مقابل فولاد گفت: «سال گذشته وقتی استراماچونی رفت و من هدایت تیم را برعهده گرفتم اولین جمله‌ای که گفتم این بود که شما بهترین تیم ایران هستید و الان هم اعتقاد دارم که یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر را داریم. در ۴۸ ساعت اخیر من کار خاصی نکردم و فقط از نظر روحی روانی با بازیکنان صحبت کردم. از همه تشکر می‌کنم که با وجود بازی کردند و پیروز شدند بازیکنانم با وجود و با دل بازی کردند که توانستیم این برد را به دست آوردیم.» مجیدی درباره بازی‌های آسیایی که درآینده با آن رو به رو است گفت: «۸۰ درصد این تیم بازیکنان سال قبل بودند. اما با دو جلسه تمرین نمی‌شود گفت که ما چه نتایجی درآسیا می‌گیریم. به بازیکنان گفتم باید بیشتر تمرین کنیم و زحمت بکشیم تا پاسخ هواداران استقلال را بدهیم.»

مجیدی درباره انگیزه هایش برای بازگشت نیز گفت: «۲ سال پیش به هواداران استقلال گفتم من فرزند این باشگاه هستم و گفتم این باشگاه را بهتر از هرکس دیگری می‌شناسم. باید شخصیت به این باشگاه برگردد. می‌خواهم شخصیت قهرمانی را به این تیم برگردانم. می‌دانم چیزی جز قهرمانی هواداران را راضی نمی‌کند. من تمام تلاشم را انجام می‌دهم که هواداران را خوشحال کنم.»

مجیدی درباره لیست خرید خود نیز این پاشخ را داد: «من تنها بازیکنی که به آقای مددی گفتم آقای قاسمی نژاد است که از آقای مددی خواستم با باشگاه شهر خودرو مذاکره کنند تا این بازیکن را به خدمت بگیریم.»

فرهاد مجیدی درادامه صحبت هایش تایید کرد که دوست ندارد درباره داوری صحبتی انجام دهد. او گفت: «من درباره داوری اصلا حرفی نمی‌زنم. امسال بنای کار را روی صحبت نکردن روی داوران گذاشته ام.»

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا مطهری از ابتدا برای استقلال بازی نکرد نیز این پاسخ را داد: «درباره اینکه چه کسی از اول بازی کنم من تشخیص می‌دهم.» مجیدی درحالی اولین کنفرانس خبری خود را به پایان رساند که حاضر نشد درباره حضور نیافتن پیروز قربانی درکادر فنی استقلال توضیحی بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->