نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نگاهی به قهرمانی مشهدی‌ها در لیگ دسته یک بدمینتون| درخشش بومی پشت تور

  • کد خبر: ۶۰۷۳۲
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
نگاهی به قهرمانی مشهدی‌ها در لیگ دسته یک بدمینتون| درخشش بومی پشت تور
بدمینتون‌بازان مشهدی با قهرمانی در لیگ دسته‌یک، حالا سودای موفقیت در لیگ برتر را دارند.
بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ تیم بدمینتون مشهد توانست با قدرت به قهرمانی لیگ دسته‌یک کشور برسد؛ تیمی که شاید در ابتدای فصل با توجه به شاکله تمام‌بومی، فقط سودای صعود به لیگ برتر را داشت؛ اما در پایان توانست در قامت یک قهرمان بدرخشد و با برتری در دیدار پایانی مقابل البرز میزبان به جام قهرمانی هم برسد. لیگ دسته‌یک بدمینتون امسال با فشردگی و کمیت بالا برگزار شد و در‌نهایت ۲‌تیم فینالیست جواز حضور در لیگ برتر را به دست آوردند.
 
تیم بدمینتون «توس مسیر» مشهد در این مسابقات با نمایش خوب بازیکنانش که همه بومی و خراسانی بودند، توانست بعد از ۱۲‌سال به لیگ برتر برسد. بدمینتون‌بازان مشهدی با این موفقیت بار دیگر خودشان را در سطح کشور مطرح کردند؛ موفقیتی که نوید آینده‌ای درخشان برای بدمینتون خراسان‌رضوی را می‌دهد.

پایان کم‌کاری، آغاز همدلی

رئیس هیئت بدمینتون خراسان‌رضوی درباره موفقیت تیم مشهد در لیگ دسته‌یک بدمینتون گفت: در سال‌های گذشته برخی کم‌کاری‌ها صورت می‌گرفت و همین باعث شده بود بدمینتون استان از حضور در لیگ بازبماند؛ اما امسال خوشبختانه تلاش خوبی صورت گرفت و در این مسیر حتی با یک اسپانسر نیز بابت حمایت به توافق‌هایی رسیدیم. حسین رضوی افزود: امسال شرکت توس مسیر که در کار راه‌سازی است، قول‌هایی مساعد و جدی را برای حمایت در لیگ برتر از تیم داده و ما هم به همین خاطر با نام این تیم در لیگ شرکت کردیم و هزینه‌های حضورمان را نیز یکی از دلسوزان و قدیمی‌های بدمینتون داد.

بومی‌ها و انتظاراتی که بالا رفت

«تمام بازیکنان ما امسال بومی بودند.» این را رئیس هیئت بدمینتون استان می‌گوید. رضوی درباره مسیر پیش روی این بچه‌ها، اظهار کرد: برای حضور در لیگ برتر باید پاشنه‌هایمان را از همین حالا بالا بکشیم. انتظارات از این تیم بالا رفته و در لیگ برتر سرمایه‌گذاری‌ها وحشتناک است. جواد غریب، کاپیتان و سرمربی تیم، نیز در‌این‌باره گفت: در ابتدای فصل یک بازیکن از خارج استان جذب کردیم، اما وقتی دیدیم چیزی بیشتر از بازیکنان بومی خودمان ندارد، عذرش را خواستیم. وی افزود: بچه‌های تیم ما امسال نه‌تن‌ها بومی بودند، بلکه همه‌شان جوان بودند و هنوز یک‌سال دیگر هم می‌توانند در رده جوانان بازی کنند؛ اما اگر قرار باشد در لیگ برتر نتیجه بگیریم، باید حتما بازیکنان خوب خارج از استان و در سطح ملی هم جذب کنیم.

چند ملی‌پوش و امید به آینده

بدمینتون خراسان‌رضوی حالا بعد از سال‌ها با تیم «توس مسیر» مشهد جان گرفته است. رئیس هیئت بدمینتون درباره وضعیت خراسانی‌ها در اردو‌های تیم ملی گفت: ما ۳ بازیکن داریم که به اردو دعوت می‌شوند. سعید بابیانی، مهدی رضایی و محمد زرچی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند؛ اما معمولا به مسابقات اعزام نمی‌شوند. حالا با این درخشش بومی‌های خراسان‌رضوی به آینده‌شان امیدوارند و با توجه به سن‌و‌سال بازیکنان توس مسیر شاید به‌زودی شاهد حضور آن‌ها در پیراهن ملی باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->