نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بی تفاوتی باشگاه استقلال به خواسته‌های قایدی

  • کد خبر: ۶۰۷۷۵
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
بی تفاوتی باشگاه استقلال به خواسته‌های قایدی
باشگاه استقلال هنوز به درخواست‌های مالی مهدی قایدی پاسخ نداده است. قایدی بعد از بازی با فولاد به این موضوع اشاره کرده است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، مهدی قایدی  که دو روز مانده به بازی نفت مسجد سلیمان سرازتمرین تیمش درآورد و ۱۴ روز از  تمرینات تیمش دور بود همچنان به دنبال افزایش قرارداد است. قایدی این موضوع را بعد از بازی با فولاد تایید کرده تا مشخص شود همچنان با باشگاه مشکل دارد. او درپاسخ به این سوال که آیا مشکلاتش حل شده این پاسخ را داده است: «حل که نشد، اما گفته‌اند حل می‌شود. انشالله که درست خواهد شد.»

قایدی در شرایطی به دنبال تغییراتی درقرارداد خود است که در دو بازی اخیر هرگز درقامت آن بازیکن آماده‌ای که پیش ترمی‌شناختیم قد علم نکرده است. قایدی در بازی با نفت مسجد سلیمان و فولاد آن آمادگی همیشگی را نداشت و به رغم آنکه توانست یک پنالتی دربازی با فولاد برای استقلال بگیرد، اما نمایش خوبی درخط حمله تیمش به اجراء نگذاشت. این وضعیت نشان می‌دهد حواس مهدی قایدی همچنان به تیمش متمرکز نیست و او انتظار دارد مدیران باشگاه استقلال زودتر قراردادش را اصلاح کنند. شاید قایدی براین باور است که باید دستمزدش به برخی بازیکنان که ابتدای فصل قراردادشان افزایش چشمگیری پیدا کرد نزدیک شود. شاید او به دنبال قراردادی است که با وریا غفوری منعقد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->