نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

قیمت بلیت پرسپولیس و شهرخودرو در بازار سیاه

  • کد خبر: ۶۰۸۳
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
  • ۳
قیمت بلیت پرسپولیس و شهرخودرو در بازار سیاه
 در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت از آغاز بلیت فروشی دیدار تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس نمی‌گذرد بازار سیاه بلیت فروشی در این دیدار در فضای مجازی دیده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، پای بلیت بازی شهرخودرو و پرسپولیس به بازار سیاه باز شده است. جالب اینکه دلال‌ها به راحتی و سلیقه‌ای بلیت خود را به هر قیمتی منتها قیمت‌های غیر واقعی به فروش می‌رسانند.  بلیت‌های این بازی از ۹۰ تا ۱۵۰ هزارتومان متغیر است و این در حالی است که قیمت واقعی این بازی 15 هزارتومان است.

نکته مهم این که دلالان به خوبی خاص بودن و علایق تماشاگران را برای این بازی شناخته اند و بلیت این بازی را تا حدود ۵ برابر و قیمت حداکثری به فروش گذاشته اند.

 


محدودیت‌های ترافیکی بازی تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس


 

قیمت بلیت پرسپولیس و شهرخودرو در بازار سیاه


بلیت فروشی الکترونیکی دیدار تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس


جواد طاریبخش، مدیر روابط عمومی تیم شهرخودرو خراسان در واکنش به این موضوع، از برخورد قانونی با افرادی که بلیت خریداری‌شده مسابقه فوتبال را به دیگران بفروشند، خبر داد.
وی با تاکید بر اینکه با هماهنگی دستگاه قضایی با کسانی که اقدام به فروش بلیت خود به افراد دیگر نمایند برخورد لازم صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برای خرید بلیت الکترونیکی باید کد ملی، شماره تماس و برخی اطلاعات خود را وارد کنند براین اساس شناسایی افراد دارنده بلیت براحتی شکل می‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
4
11
چرافقط به شهرخودرو بلیط میفروشن
رضا
Finland
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
3
4
متاسفم برای مدیریت شهر خودرو
بلیط فروشی بسیار شرم آوره
اینجوری آبروی مشهد رو بردین
مشهدیا یا پرسپولیسی هستن یا استقلالی
خودتونو اذیت نکنید با اینکارا طرفدار جمع نمیشه
پرسپولیس قهرمانه❤️❤️❤️❤️❤️❤️
i_am_pers6polisi
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
0
2
خاک تو سرتون کنن ک ابرو هرچی مشهدیه بردین با این بلیط ندادنتون تا یازدهم ک میگفتین فقط هوادارا شهر خودرو میتونن بلیط بگیرن الانم ک زدین ب پایان رسیده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->