راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است
سرخط خبرها

دوره پربار سرمایه‌گذاری شهری در مشهد

  • کد خبر: ۶۰۸۳۷
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
دوره پربار سرمایه‌گذاری شهری در مشهد
احمد نوروزی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر: به حوزه عمرانی مدیریت شهری مشهد نمره عالی می‌دهم
لاله سادات کوثری | شهرآرانیوز؛ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تعریف پروژه‌های متعدد غیرساختمانی در حوزه گردشگری و تفریحی یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های عملیاتی شورای پنجم است.

احمد نوروزی در گفتگو با خبرنگار ما با مثبت ارزیابی کردن کارنامه سه و نیم ساله شورای شهر مشهد گفت: در حوزه عملکرد مدیریت شهری هم باید در حوزه‌های مختلف به طور جداگانه نظر داد، زیرا ماهیت حوزه‌ها متفاوت است. وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی کار مدیریت شهری و عملکرد شورا بسیار خوب بوده است افزود: به این بخش نمره عالی می‌دهم.
این عضو شورای شهر، نمره حوزه خدمات شهری را نیز «خیلی خوب» ارزیابی کرد و گفت: در ارزیابی کیفی حوزه اقتصادی و درآمدی نمره ممتاز و به حوزه فرهنگی اجتماعی نمره متوسط می‌دهم.


عملکرد سال ۹۹ شهرداری مطلوب بود

نوروزی یادآور شد: در مجموع ارزیابی ما از عملکرد شهرداری در سال ۹۹ خوب است. اگر به عقب برگردیم، همین کار‌هایی را که تا الان انجام داده ایم دوباره انجام خواهیم داد. تصمیم گیری‌ها در شورای شهر برای پروژه‌ها نیز با خرد جمعی انجام می‌شد.
عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر در پاسخ به این سؤال که در صورت امکان بازگشت به عقب چه مواردی باید بیشتر در دستور کار شورا قرار می‌گرفت، افزود: شاید بهتر بود، روی گزینه خرد جمعی و برنامه ریزی تأکید بیشتری می‌کردیم. نوروزی ادامه داد: در مجموع راهی که شورای پنجم دنبال کرده راه خوبی بوده است و در مجموع به عملکرد مدیریت شهری نیز نمره ۱۶می دهم.


رفع مشکلات پروژه‌های بر زمین مانده

عضو کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای شهر بیان کرد: در حوزه اقتصادی اولین کاری که کردیم موضوع اعتماد آفرینی بود که با اتکا به این عنصر، بسیاری از مشکلات پروژه‌های متوقف مانده را برطرف کردیم. وی تصریح کرد: در این راستا و برای رفع مشکلات پروژه‌های بر زمین مانده، کارگروه تسهیل سرمایه گذاری به طور مشترک بین شورا و شهرداری شکل گرفت. کارگروه دیگری هم در منطقه ثامن با مضمون کارگروه بافت پیرامون حرم با هدف رفع مشکل در این بافت شکل گرفت تا مشکلات و موانع موجود را بر طرف کند.


توقف دوره پنجم شورا در جذب سرمایه گذاری‌های جدید

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: از دیگر موفقیت‌های ما جذب سرمایه گذاری‌های جدید بود که حتی در شرایط رکود هم اتفاقات خوبی را برای شهر مشهد رقم زد. نوروزی به کار مشترک میان حوزه اقتصادی و درآمدی به عنوان دستاورد دیگری از این دوره شورا و مدیریت شهری مشهد اشاره کرد و گفت: بر اساس بند «و» تبصره ۵ با محوریت معاونت مالی پشتیبانی شهرداری، اقدام بزرگی شکل گرفت که براساس آن شهرداری بخش مهمی از بدهی‌های خود را تسویه کرد. نایب رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای شهر با بیان اینکه کار‌های عمرانی و برنامه‌ای شهرداری مشهد فقط به ساخت پل و تقاطع و خیابان محدود نشده است، اظهار کرد: ورود در حوزه‌های غیرعمرانی، برند مهم مدیریت شهری و شورای پنجم طی سال‌های اخیر بوده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->