نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

خبرهای خوب برای قرمزهای پایتخت| پرسپولیس به دنبال قهرمانی پنجم

  • کد خبر: ۶۰۸۵۱
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
خبرهای خوب برای قرمزهای پایتخت| پرسپولیس به دنبال قهرمانی پنجم
پرسپولیس در شرایطی که هفته را با مجموعه ای از خبرهای بد آغاز کرده بود، توانست در یک روز هم مغانلو را پرسپولیسی کند و هم پنجره بسته را باز نماید.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ دیروز روز خوبی برای پرسپولیس بود. سرخ پوشان پایتخت بعد از تساوی نه چندان خوب برابر نفت آبادان با ۲ خبر خوب، هواداران خود را خوش‌حال کردند؛ یکی امضای قرارداد با مغانلو بود و دیگری بازشدن پنجره بسته پرسپولیس. این یعنی خط حمله سرخ‌ها در بازی بعدی این تیم ۲ ستاره خواهد داشت؛ شهریار مغانلو و مهدی ترابی.
 
این اتفاقات خوب در شرایطی افتاد که تا دیروز این باشگاه در خوف و رجا بحث پنجره نقل و انتقالات خود بود. مدیران پرسپولیس در شرایطی که امیدوار بودند با ارائه تضامین لازم، مجوز حضور در نقل و انتقالات زمستانی را دریافت کنند، با واکنش شوکه کننده‌ای از سوی کمیته تعیین وضعیت مواجه شدند و به آن‌ها اعلام شد تنها در صورتی قادر به باز کردن پنجره خواهند بود که این باشگاه بدهی‌های مربوط به مطالبات بازیکنان و مربیان اسبق خود را کاملا تسویه کند. پرونده بدهی که روبه‌روی مدیران پرسپولیس از سوی کمیته تعیین وضعیت قرار گرفت مبلغ بدهی ۳۰ میلیاردی را نشان می‌دهد که در این مقطع تسویه آن‌ها کاملا غیرممکن به نظر می‌رسد.
 
باشگاه پرسپولیس که تمامی منابع مالی خود را معطوف به پرداخت بدهی ماریو بودیمیر کرده بود و انتظار داشت که در جلسه با مدیران کمیته تعیین وضعیت همانند گذشته و دیگر باشگاه‌ها، با پرداخت تضمین بتواند پنجره خود را باز کند، اما این موضوع به هیچ عنوان مورد قبول قرار نگرفت تا اینکه ابراهیم شکوری عصر گذشته دقایقی قبل از انتشار عکس و خبر عقد قرارداد با مغانلو مصاحبه‌ای کرد و گفت پنجره باشگاه به صورت مشروط باز شده و این باشگاه تعهد داده که در یک برهه زمانی مشخص بدهی‌های خود با طلبکاران را صاف کرده یا آنان را راضی کند.
 
پرسپولیس در حال حاضر چند شاکی داخلی دارد که از این باشگاه بابت مطالباتشان شکایت کردند و خیلی بعید است جمع طلب این چند نفر بیشتر از ۶ یا ۷ میلیارد تومان باشد. حالا مشخص نیست این ماجرای بدهی ۳۰ میلیاردی پرسپولیس از کجا آب می‌خورد؟ البته مسئولان باشگاه پرسپولیس هم مدعی هستند فدراسیون فوتبال باید یکسری از پول‌های آن‌ها را بدهد. به طور مثال آن‌ها بحث تبلیغات محیطی را مطرح می‌کنند و انتظار دارند فدراسیون همکاری لازم را انجام بدهد.

طلبکارانی که پولشان را بخشیدند

در فهرست اعلام شده به باشگاه پرسپولیس حدود ۲۸، ۲۷ پرونده محکومیت دیده می‌شود که برای باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باید این پرونده‌ها تعیین‌تکلیف شود. نکته جالب، اما در این وضعیت این است که برخی از پرونده‌های اعلام شده به باشگاه پرسپولیس طی سال‌های گذشته تعیین تکلیف شده و بدهی‌ها به طلبکاران پرداخت شده است، اما همچنان نام طلبکاران در لیست دیده می‌شود.
 
در همین زمینه یکی از افرادی که نام او به‌عنوان طلبکار در میان پرونده‌های پرسپولیسی‌ها دیده می‌شود، مهرداد کفشگری بازیکن سابق پرسپولیس است که به گفته خودش حدود سه ماه پیش طلبش از باشگاه پرسپولیس را دریافت کرده است. کفشگری با تأیید این موضوع گفت: حدود سه، چهار ماه پیش از سمت باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفته شد که به باشگاه مراجعه کنم. من هم به باشگاه رفتم و بعد از جلسه‌ای که در دوران مدیریت سمیعی با شکوری داشتم، با دریافت ۵۰ میلیون تومان، طلب ۳۰۰ میلیونی خودم را بخشیدم و رضایت دادم. در واقع من فقط مالیات پول خودم را گرفتم و دیگر هم طلبی از باشگاه پرسپولیس ندارم.

خط حمله پرسپولیس ترسناک شد

باشگاه پرسپولیس با مهاجم سانتا‌کلارا پرتغال قرارداد بست. شهریار مغانلو پس از فصل درخشانی که با زدن ۱۳ گل در پیکان پشت‌سر گذاشت، در نقل‌و‌انتقالات تابستانی لژیونر شد و به سانتا‌کلارا پرتغال رفت؛ اما پس از نیم‌فصل حضور در لیگ برتر این کشور و پیشنهاد جدی پرسپولیس، تصمیم گرفت به ایران برگردد و با سرخ‌پوشان قرارداد امضا کند. مغانلو در نیم‌فصل حضور در سانتا‌کلارا ۱۱ بازی در لیگ برتر انجام داد و در ۲ مسابقه جام حذفی پرتغال به میدان رفت که طی این مدت توانست یک گل به ثمر برساند و روی یک گل مؤثر باشد.
 
البته او فرصت زیادی برای خودنمایی و قرار‌گرفتن در ترکیب این تیم به دست نیاورد و نتوانست مثل فوتبال ایران در پرتغال جایگاه مدنظرش را کسب کند. این مهاجم بیست‌وشش‌ساله پس از اینکه با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شد، با رضایت سانتا‌کلارا مبنی‌بر حضور قرضی‌اش در جمع سرخ‌پوشان به تهران بازگشت و عصر دیروز به‌طور‌رسمی به پرسپولیس پیوست. با حضور شهریار مغانلو، زوج خط حمله پرسپولیس متشکل از این بازیکن و همچنین عیسی آل‌کثیر خواهد شد؛ دو بازیکنی که جزو برترین گل‌زنان لیگ نوزدهم بودند.
 
شهریار مغانلو بعد از عقد قرارداد رسمی با باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: در این یک‌ماه خیلی اذیت شدم و اکنون به پرسپولیس آمدم. هر بازیکنی آرزویش است که در باشگاه بزرگ پرسپولیس بازی کند و خوش‌حالم که به یکی از آرزوهایم رسیدم. وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: قرار بود پارسال هم با گل‌محمدی کار کنم؛ اما نشد. خیلی خوش‌حالم که به پرسپولیس آمده‌ام و با تمام توان می‌جنگم تا برای تیم مثمر‌ثمر باشم. مغانلو درباره شرطی که برای باشگاه پرسپولیس تعیین کرده، اظهار کرد: برای باشگاه بزرگ پرسپولیس هیچ شرطی نگذاشتم و این شرط باشگاه پرتغالی بود و با آن‌ها صحبت کردم که به پرسپولیس بیایم. مغانلو درباره شماره پیراهنش در پرسپولیس نیز گفت: این را باید با باشگاه صحبت کنید و از باشگاه بپرسید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->