حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ناکامی نماینده مشهد در لیگ دسته سوم فوتبال| «شریعت‌نوین» روی دور باخت

  • کد خبر: ۶۰۸۵۴
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
ناکامی نماینده مشهد در لیگ دسته سوم فوتبال| «شریعت‌نوین» روی دور باخت
نماینده مشهد در لیگ دسته‌سوم فوتبال در بازی های آخر خود موفق نبوده و شاید بتوان گفت در گام‌های آخر کم می‌آورد.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ صدرنشین بلامنازع ۹ هفته ابتدایی لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور، حالا در گام‌های پایانی این رقابت‌ها روی نوار شکست گام برمی‌دارد. تیم شریعت‌نوین مشهد که مرحله اول لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور را با توپ‌پُر شروع کرد و خیلی زود بر صدر تکیه زد، بعد از گذشت ۹ هفته حالا دوهفته‌ای می‌شود که بازنده میدان است؛ دوشکستی که این تیم را نه‌تن‌ها از صدر پایین آورده، بلکه فوتبال‌دوستان مشهدی را نگران کرده است، چراکه با این فرمان تک‌امید مشهدی‌ها برای صعود به دور دوم لیگ دسته‌سوم ناامید خواهد شد.
 
شریعت‌نوین روز گذشته در بازی خانگی با نتیجه ۲‌بر ۱ مغلوب استقلال علی‌آباد شد؛ شکستی که به قیمت خطر از‌دست‌رفتن فرصت صعود تمام شد و حالا این تیم با همان ۲۰‌امتیاز در همان جایگاه دوم ایستاده و بعد از بازی‌های باقی‌مانده این هفته ممکن است این جایگاه را نیز از دست بدهد.

نگرانی‌های حربده و داماش

شریعت‌نوین هنوز بدون احتساب بازی‌های امروز در جایگاه دوم جدول است، اما به‌شدت خطر رسیدن داماش تهران و دریای حربده محمود‌آباد را احساس می‌کند؛ دوتیمی که امروز به میدان می‌روند و می‌توانند جایگاه دومی را از تیم مشهد بگیرند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات امسال از هر گروه لیگ دسته‌سوم ۲ تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند و به نظر کار شریعت‌نوین با باخت دیروز سخت شد. البته شاگردان طهماسبی در ۲ بازی باقی‌مانده یک بازی شش‌امتیازی مقابل داماش تهران دارند که می‌توانند با پیروزی در آن بازی فینال‌گونه به وضعیتشان در جدول بهبود بخشند.

گلایه شدید شریعتی‌ها از اداره کل ورزش

سرمربی تیم فوتبال شریعت‌نوین مشهد بعد از شکست برابر استقلال علی‌آباد با انتقاد از اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: نمی‌دانم مگر ما نماینده استان نیستیم؟ از یک استان دیگر آمدیم که با ما این‌طور رفتار می‌کنند. زکریا طهماسبی افزود: اداره کل ورزش و جوانان زمین ثامن را که به‌مراتب بهتر از اینجاست، به ما نمی‌دهد و می‌گوید ۲ روز دیگر قرار است امید‌های شهرخودرو آنجا بازی کند! امید شهرخودرو که وسط جدول است و شانسی ندارد. اصلا با ما همکاری نمی‌کنند. من متأسفم برای کسانی که سبب شدند ما این نتیجه بد را امروز در خانه خودمان بگیریم. وی درباره بازی اظهار کرد: بازی بدی بود. ما بد هم بازی نکردیم، اما توپ‌هایمان گل نشد. باید در ۲ بازی باقی‌مانده تمام تلاشمان را بکنیم تا حداکثر امتیاز‌ها را به دست بیاوریم و بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.

آسمان از شکست گریخت

تیم فوتبال آسمان، دیگر‌نماینده مشهد در گروه «الف» لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور، روز گذشته در یک بازی خارج‌از‌خانه مقابل بادامک قائن، تیم قعرنشین جدول، به میدان رفت و در ثانیه‌های پایانی از شکست گریخت. شاگردان برگی‌زر که در یکی‌دو هفته اخیر نتایج خوبی گرفته بودند، در این بازی ابتدا ۲‌بر ۱ عقب افتادند، اما در دقایق پایانی کار را به تساوی کشاندند و یک امتیاز سخت را به حساب خود واریز کردند. آسمان با این تساوی پانزده‌امتیازی شد و شانسی برای صعود به مرحله بعد ندارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->