قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

درخشش دوباره صیادمنش در اروپا+ ویدئو گل

  • کد خبر: ۶۰۸۹۵
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
درخشش دوباره صیادمنش در اروپا+ ویدئو گل
صیاد منش با اینکه بازی‌های کمی در ترکیب تیم زوریا انجام داده، اما گل‌های ارزشمندی به ثمر رسانده است.

گروه ورزش|شهرآرا نیوز، درخشش صیاد منش درزوریا ادامه دارد. شب گذشته از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ فوتبال اوکراین، زوریا میزبان لویو بود و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی پرگل دست یافت. در این بازی الهیار صیادمنش بازیکن ایرنی از ابتدا در ترکیب زوریا حضور داشت و دو گل به ثمر رساند. وی گل‌های دوم و چهارم تیمش را به ثمر رساند. صیادمنش در این بازی ۴۵ دقیقه بازی کرد و در نیمه دوم تعویض شد.

امروز سایت «فوتبال اوکراین» اللهیار صیادمنش را به عنوان بهترین بازیکن دیدار زوریا با لویو انتخاب کرد. درباره صیاد منش باید گفت که مهاجم سابق استقلال در ابتدای فصل به صورت قرضی برای مدت یک فصل از فنرباغچه ترکیه به زوریا آمد، ولی الان هواداران زوریا نگران هستند که این مهاجم گلزن را در تابستان از دست دهند. در همین رابطه طالبی مدیر برنامه این ستاره ایرانی در مصاحبه با سایت «فوتبال فرمت» اوکراین گفت: اللهیار این تابستان به فنرباغچه برنمی گردد. بعد از بازی با شاختار تماس‌های زیادی به باشگاه زوریا از ترکیه درباره صیادمنش برقرار شد، ولی به شما اطمینان می‌دهم اللهیار می‌ماند و تنها برای کسب درآمد برای زوریا این تیم را ترک خواهد کرد.


وی افزود: صیادمنش از حضورش در زوریا راضی و خوشحال است. او با مری و بازیکنان ارتباط خوبی دارد و نمی‌خواهد این تیم را ترک کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز ۴ روز پیش یک نظرسنجی به راه انداخته بود تا بهترین لژیونر هفته گذشته قاره کهن را انتخاب کند. امروز نظرسنجی به پایان رسید و اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی زوریا اوکراین با کسب ۱۵.۹۸ درصد آراء در رده دوم بهترین لژیونر‌های هفته قرار گرفت.

لاسوقا لژیونر عراقی با کسب ۵۱ درصد آراء به عنوان بهترین لژیونر هفته آسیا انتخاب شد. علی قلی زاده دیگر لژیونر ایرانی هم با کسب ۹ درصد آراء در رده چهارم ایستاد.
 

ویدئو گل اللهیار صیادمنش برای زوریا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->