نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

دردسر‌های یک مربی پرسپولیسی در استقلال| کمالوند و دیوار بی اعتمادی

  • کد خبر: ۶۰۹۰۳
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
  • ۱
دردسر‌های یک مربی پرسپولیسی در استقلال| کمالوند و دیوار بی اعتمادی
انتشار ویدئویی که کمالوند گفته بود پرسپولیسی است وجنب و جوش‌های پرحرف و حدیثش درکنار زمین، همگی باعث شده نسبت به مربی جدید استقلال بی اعتمادی‌هایی به وجود آید. کمالوند سعی می‌کرد این مشکل را به طرقی حل کند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، حضور فراز کمالوند در کادرفنی استقلال با تحلیل‌های متفاوتی همراه بود. برخی براین باورند که مربی سابق تراکتور و چند تیم دیگر به واسطه سال‌ها حضور درسطح اول فوتبال می‌تواند یک کمک خوب برای مجیدی باشد واو را دراین راه کمک کند و برخی هم اعتقاد دارند که حضور او درکنار مجیدی به دلیل سوابق سرمربیگری‌اش حاشیه ساز خواهد شد.


دراولین بازی استقلال همین اتفاق هم رخ داد وفراز کمالوند به دلیل جنب و جوش‌هایی که لب خط داشت با این سوال مواجه شد که چرا و به چه دلیل درحالی که استقلال سرمربی دارد او در کنار زمین با بازیکنان صحبت می‌کند.
کمالوند در قدم اول تلاش کرد با این حربه که خود مجیدی از او خواسته چنین کند از انتقاد‌ها فاصله بگیرد، اما سکوت سرمربی استقلال و توضیح ندادن درباره اینکه آیا به کمالوند چنین اختیاری داده سبب شده ابهام‌ها درباره رفتار‌های مربی جدید استقلال بیشتر شود.


کمالوند که این حساسیت‌ها را عمیقا درک کرده دوباره در تلاش است تا سایه بی اعتمادی را از پیرامون خود دور کند. او درتازه‌ترین پست اینستاگرامی‌اش با به کار بردن واژه فرمانده درمقابل نام فرهاد مجیدی به نوعی تلاش کرده از سرمربی استقلال به عنوان مرد اول نیمکت یاد کند تا شاید قدری از ابهام‌ها کاسته شود.


شاید از نگاه کمالوند فعالیت مانند سرمربی‌ها درکنار زمین مسئله حادی نباشد و شاید هم مجیدی به او اختیاراتی داده باشد، اما مربی جدید استقلال باید درک کند که فضای مربیگری دراستقلال با دیگر تیم‌ها متفاوت است وحتی اگر مجیدی به رسم رفاقت یا هر موضوع دیگری به او اجازه چنین کاری را بدهد بازهم حاشیه‌هایی ایجاد خواهد شد و رسانه‌ها و کارشناسان چنین اقداماتی را نوعی دخالت درامور سرمربی و تضعیف چنین جایگاهی تلقی خواهند کرد.


شاید اگر کمالوند سال‌ها پیش دریک برنامه تلوزیونی صراحتا اعلام نمی‌کرد که علاقه بسیار زیادی به پرسپولیس دارد هیچ گاه چنین ذهنیت‌هایی پیرامونش شکل نمی‌گرفت. شاید فراز هیچ گاه در معادلات خود تصور هم نمی‌کرد سر از استقلال درآورد. شاید او نقطه آرمانی مربیگری خود را در پرسپولیس می‌دید، اما دست روزگار او را به باشگاهی آورده که هوادارانش حتی تاب شنیدن مصاحبه سال‌ها قبل او را هم ندارند.
به هرحال فراز تازه درقدم‌های اول مربیگری دراستقلال حضور دارد و اگر می‌خواهد این حضور تداوم داشته باشد درکنار کسب نتایج مطلوب به همراه مجیدی باید در رفتار‌های خود نیز تجدید نظر کرده و با وسواس جلو برود.
همین که کمالوند مدام از طریق صفحه شخصی خود تلاش می‌کند اعتماد هواداران را به سوی خود جلب کند، نشان می‌دهد که این روز‌ها تحت فشار برخی انتقاد‌ها و حرف و حدیث‌ها قرار دارد.
به خصوص اینکه او دریک برنامه تلوزیونی صراحتا از علایق خود به پرسپولیس نیز پرده برداشته بود که همان مصاحبه بعد از حضورش دراستقلال بار‌ها درفضای مجازی دست به دست شد تا حساسیت‌ها درقبال او بیشتر هم بشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
0
0
امکان نداره بخاطر شخصیت خاص هواداران استقلال و بی حوصلگی و بعضا بی منطقی شون این آدم دوام بیاره ..تازه خود فرهاد هم پا در هوا هست .استقلالیا بجز قهرمانی اونم توی لیگ هیچی نمی خوان که خب با قدرتی که پرسپولیس و سپاهان دارند بعیده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->