زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی
سرخط خبرها

لحظه استرداد میلاد حاتمی از ترکیه به ایران توسط پلیس + فیلم

  • کد خبر: ۶۱۰۵۸
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
  • ۳
لحظه استرداد میلاد حاتمی از ترکیه به ایران توسط پلیس + فیلم
تصاویری از لحظه انتقال میلاد حاتمی از ترکیه به ایران را مشاهده می‌کنید، او یکی از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور بود.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین‌الملل ناجا (ایران) عصر سه‌شنبه در خصوص جزئیات این خبر گفت: به دنبال درخواست پلیس بین‌الملل ایران، اعلان قرمز علیه "میلاد حاتم آبادی فراهانی" صادر و پس از ردیابی و شناسایی در ترکیه دستگیر شد.

 

وی افزود: با تلاش‌های مؤثر به عمل آمده برای این متهم که از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور بود اعلان قرمز اینترپل صادر شد که در نتیجه اقدامات بین‌المللی انجام شده از سوی این پلیس منجر به بازداشت نامبرده و در نهایت استرداد وی به ایران شد.

 

سردار شیرزاد بیان داشت: موضوع شناسایی و بازداشت متهمان و در نهایت استرداد به کشور کماکان از سوی اداره تحقیقات جنایی این پلیس تحت پیگیری جدی قرار دارد.

 

وی در پایان اظهار داشت: با تلاش پلیس بین الملل ناجا متهم نامبرده را از کشور ترکیه تحویل گرفته شد و امروز تحویل مقامات قضائی گردید.

 

ویدئو | تصاویری از لحظات استرداد میلاد حاتمی از ترکیه

تعداد بازدید : 21549
 
*گفته می‌شود این ویدئو که تحت عنوان لحظه استرداد میلاد حاتمی دست به دست میشه جعلی است و مربوط به بازداشت متهم در سیدنی استرالیاست.
 
 
شیرزاد رئیس پلیس بین الملل ناجا: میلاد حاتمی از مسیر سایت های قمار به کلاهبرداری و جرائم سازمانی می‌پرداخت. اغفال نوجوانان ۱۵ تا ۱۷ سال جرم اصلی حاتمی است.
 

علت استرداد میلاد حاتمی چه بود؟

تعداد بازدید : 9704
 
 

اینجا ببینید:
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
2
هییییی
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
9
ولی حقشه ادب شه اونایی که میگن حقش نیست اگه از خانواده خودتون قربانی میشد توسط اینطور افراد شیاد آیا بازم از چنین شخصیتی دفاع میکردین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
1
برای چی فیلم دروغین میذارین؟ اینا اصلا پلیس ترکیه نیستن!حقش بود استرداد بشه،بنظرم کاردرستیه،ولی بازم میگم این فیلم جعلیه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->