آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

اعلام محورهای شریانی مسدود درپی بارش برف و کولاک در کشور

  • کد خبر: ۶۱۲۵۷
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
اعلام محورهای شریانی مسدود درپی بارش برف و کولاک در کشور
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محورهایی را که از عصر امروز درپی بارش برف و بروز کولاک در کشور مسدود شده‌اند، اعلام کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به بارش برف و بروز کولاک در برخی از محور‌های کشور گفت: از ساعت ۲۱، محور فیروزکوه در محدوده شرق استان تهران و استان مازندران به علت بارش برف و کولاک مسدود شده است.

وی با بیان اینکه از ساعت ۲۱:۳۰ محور شمهیرزاد-سمنان در استان سمنان نیز به دلیل بارش برف و کاهش دید مسدود شده است، گفت: از ساعت ۲۱، محور توسکستانح شاهرود در استان گلستان نیز با بارش سنگین برف مواجه شده و از سوی پلیس راه مسدود شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: از عصر امروز محور قزوین-زنجان در محدوده عوارضی شماره۳ نیز به دلیل بارش شدید برف و کاهش دید مسدود شده است، وضعیتی مشابه نیز در هر دو مسیر آزادراه زنجان-تبریز گزارش شده و این محور نیز مسدود است.

شیرانی با بیان اینکه محور سراب- اردبیل در استان اردبیل نیز در پی بارش شدید برف و بروز کولاک مسدود است، اظهارکرد: مسیر جنوبی آزادراه زنجان-قزوین در کیلومتر ۶۰ نیز به دلیل بارش برف و تصادف زنجیره‌ای جرحی از عصر امروز مسدود شد.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، محور کرج چالوس در استان‌های مازندران و البرز و محور هراز در استان مازندران نیز به ترتیب به دلیل برف و کولاک شدید و رانش زمین و ریزش کوه مسدود است.

شیرانی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان انجام سفر یا بازگشت از سفر به شهروندان توصیه نمی‌شود، گفت: رانندگان و مسافران توجه داشته باشند که اگر در جایی محدودیت ترافیکی توسط پلیس راه ایجاد شده با صبر و حوصله توقف کنند و اصرار به ادامه مسیر نداشته باشند، چرا که ممکن است تنها چند کلیومتر جلوتر با کولاک یا بارش سنگین برف مواجه شده و دچار مشکل شوند. به عنوان مثال در ابتدای چالوس بارندگی بصورت باران و پراکنده است، ولی تنها ۱۰ کیلومتر جلوتر کولاک شدید و عدم دید کافی باعث انسداد شده است.
 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->