نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

شکست‌های پی‌در‌پی نماینده مشهد در لیگ برتر فوتسال| تنزل فرش‌آرا

  • کد خبر: ۶۱۶۶۰
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
شکست‌های پی‌در‌پی نماینده مشهد در لیگ برتر فوتسال| تنزل فرش‌آرا
فرش‌آرا با شکست سنگین رو‌درروی مس‌سونگون، به قعر جدول لیگ برتر فوتسال رفت و حالا شانسش برای حضور در جمع برترین‌های لیگ برتر فوتسال کمتر از قبل شده است.
مرتضی اخوان/شهرآرانیوز، شروع ناامیدکننده تیم فوتسال فرش‌آرا در دور دوم لیگ برتر فوتسال، آن‌قدر عجیب بود که انتظار می‌رفت شاگردان مجید مرتضایی بعد از باخت ۵‌بر‌۱ خانگی مقابل مقاومت البرز، در بازی دوم برابر مس سونگون نمایش بهتری داشته باشند؛ انتظاری که برآورده نشد و نماینده مشهد در گام دوم و در بازی خارج‌از‌خانه، روز گذشته با نتیجه سنگین ۶‌بر ۱ مقابل حریف، بازی را واگذار کرد. فرش‌آرا با قبول ۱۱ گل در ۲ بازی و بدون امتیاز حالا قعرنشین جدول و تنها‌تیم بدون امتیاز لیگ است.
 
شکستی که فارغ از سنگینی آن، مشهدی‌ها را با پایانی نافرجام به تعطیلات نوروز فرستاد. فرش‌آرا که در دور گروهی بعد از مس‌سونگون در جایگاه دوم گروه «ب» این رقابت‌ها قرار گرفته بود، حالا در جمع ۶ تیم پایانی ششم است و سرمربی این تیم بی‌تردید باید برنامه‌های ویژه‌ای بعد از تعطیلات برای ادامه مسیر سخت لیگ برتر فوتسال داشته باشد، و الا بعید است تیم مشهد بتواند امسال نتیجه‌ای بهتر از سال گذشته و سال‌های پیش‌تر بگیرد.

کالبدشکافی یک شکست بد

فرش‌آرا هم برابر مقاومت البرز و هم در دیدار دیروز برابر مس‌سونگون شکست‌های پُرگلی داشت؛ اما شاید با کالبدشکافی این بازی‌ها باید به این نتیجه رسید که تیم مرتضایی در پاورپلی و استفاده از تاکتیک پنج‌نفره در زمان عقب‌افتادن از حریف، ضعف عمده دارد. فرش‌آرا در بازی اول و در هنگام پاورپلی‌کردن ۳ گل دریافت کرد و البته یک‌بار هم موفق شد گل بزند. مشهدی‌ها در دیدار دیروز هم بعد از اینکه ۳‌بر ۱ از حریف عقب افتادند، اقدام به پاورپلی کردند که ۲ گل از ۳ گل دیگر خود را در این موقعیت دریافت کردند.
 
به نظر می‌رسد مرتضایی باید فکری عاجل به حال این مسئله بکند، چون که اگر قرار باشد در دیدار‌های بعدی هم بعد از عقب‌افتادن از حریف و در موقعیت پنج‌نفره با گل‌باران از‌سوی حریفان مواجه شود، شاید فرجامی تلخ در انتظار نماینده مشهد در لیگ برتر فوتسال امسال باشد. این‌همه درحالی است که در بازی‌های دور اول فرش‌آرا معمولا عملکرد خوبی در پاورپلی داشت و چند بار از این تاکتیک موفق به گل‌زنی به حریفان خود شده بود.

اخراج تأثیرگذار مجید خزایی

اخراج مجید خزایی در دیدار دیروز فرش‌آرا و مس‌سونگون نه‌تن‌ها بر نتیجه بازی تأثیر گذاشت، بلکه فرش‌آرا را از داشتن این بازیکن در بازی مهم بعدی محروم کرد. خزایی در یک موقعیت تک‌به‌تک روی بازیکن حریف مرتکب خطا در محوطه جریمه شد که برای داور بازی چاره‌ای جز اخراج باقی نگذاشت؛ اخراجی که بدون‌شک در بروز نتیجه ضعیف دیروز تأثیرگذار بود و باعث یک شکست بد دیگر برای نماینده استانمان شد. شکست‌هایی که نه‌تن‌ها وجهه فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال را خراب می‌کند، بلکه این تیم را از رؤیای بزرگ فصل و رفتن روی سکو، دور خواهد کرد.

باخت بد به تیم بدون مربی!

یکی از نکات تأمل‌برانگیز شکست سنگین فرش‌آرا برابر مس‌سونگون، حضور‌نداشتن مربی روی نیمکت تیم میزبان بود. علی افضل، سرمربی مس‌سونگون، که در ابتدای فصل از‌سوی کمیته انضباطی محروم شده بود، در این بازی هم مثل بازی‌های قبل حضور نداشت و احمد باغبانباشی، دستیارش، نیز به‌خاطر اخراج در بازی گذشته برابر گیتی‌پسند روی نیمکت نبود تا مسی‌ها بدون مربی موفق به شکست فرش‌آرا شوند! البته این ۲ مربی در سالن مسابقه حضور داشتند و با فریاد‌های خود از روی سکو‌ها تیمشان را هدایت کردند، اما درهرحال برخلاف کادر فنی فرش‌آرا، کنار تیمشان نبودند.

تنزل فرش‌آرا

مقاومتِ مقاومت شکست

در دیگر‌دیدار‌های روز گذشته لیگ برتر فوتسال ۲ نتیجه عجیب رقم خورد. گیتی‌پسند در اصفهان و در یک بازی یک‌طرفه ۷‌بر ۰ از سد کراپ الوند گذشت؛ بردی که بعد از باخت ۳‌بر‌۲ بازی نخست برابر سونگون بدجور به اصفهانی‌ها چسبید. اما در دیگر‌دیدار دیروز، سن‌ایچ در کرج توانست ۲‌بر‌۱ از سد مقاومتی بگذرد که هفته قبل فرش‌آرا را در مشهد تحقیر کرده بود. مقاومتِ مقاومتی‌ها درحالی دیروز شکست که سن‌ایچ در گام نخست برابر کراپ به تساوی رسیده بود و حالا با این نتایج شرایط جدول پیچیده شد.

آخرین شانس فرش، بعد از سال

نماینده مشهد هنوز تا پایان دور دوم لیگ برتر فوتسال و مشخص‌شدن تکلیف تیم‌های اول تا ششم، ۸ بازی دیگر فرصت دارد؛ با‌این‌تفاوت که اگر قرار باشد شاگردان مرتضایی در بازی هفته سوم هم شکستی این‌چنینی را متحمل شوند، دیگر باید شانس‌های این تیم را برای قرار‌گرفتن روی سکو کم‌رنگ دانست. از قضا مشهدی‌ها بعد از تعطیلات نوروز و روز دوازدهم فروردین در سالن شهید بهشتی مشهد میزبان تیم آماده و سرحال گیتی‌پسند اصفهان هستند؛ تیمی که این هفته کراپ را گل‌باران کرد و یک پای ثابت فینال چند سال اخیر لیگ برتر فوتسال بوده است. فرشی‌ها در‌حالی باید مقابل شاگردان وحید شمسایی قرار بگیرند که در صورت پیروزی بازگشتی دوباره به رقابت‌های این فصل خواهند داشت و شکست شاید باعث پایان زودهنگام آن‌ها شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->