جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

جزئیاتی تازه از شیوه برگزاری مراسم اسکار ۲۰۲۱

  • کد خبر: ۶۱۶۸۸
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
جزئیاتی تازه از شیوه برگزاری مراسم اسکار ۲۰۲۱
برگزارکنندگان مراسم اهدای جوایز اسکار اعلام کردند که تمامی رویدادهای حاشیه‌ای مراسم امسال لغو شده و فقط مراسم اصلی با حضور میزبان‌ها، نامزدها و میهمانان برگزار خواهد شد.
به گزارش شهرآرنیوز - پیش از این اعلام شده بود که نود و سومین دوره برگزاری مراسم اهدای جوایز اسکار که برای تاریخ ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده، متفاوت از تمامی دوره‌های قبل برگزار خواهد شد. حالا جزئیات بیشتری از آن منتشر شده که شامل حضور فیزیکی شرکت‌کنندگان اصلی این مراسم در محل برگزاری آن می‌شود. بعد از اعلام اسامی نامزد‌های جوایز اسکار ۲۰۲۱، اعلام شد که مراسم امسال در دو سالن Dolby Theatre و Union Station لس آنجلس برگزار خواهد شد. حالا دیوید رابین، رئیس آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی در ایمیلی که به نزدیک به ۱۰ هزار عضو آکادمی ارسال کرده، اطلاعات بیشتری با آن‌ها در میان گذاشته است.

رابین در متن این نامه می‌نویسد:

«امسال تنها کسانی که در مراسم اسکار به‌صورت حضور شرکت خواهند کرد شامل نامزدها، مهمان‌های آن‌ها و برگزار کنندگان این مراسم می‌شوند. ما امسال قادر به قرعه کشی بلیط اعضای سالیانه نخواهیم بود.»
 

ضمن اینکه به‌دلیل تداوم همه‌گیری ویروس کرونا، رابین اعلام کرده که به منظور رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی، تمامی رویدادهای جانبی را که هرساله به‌صورت حضوری و حول محور مراسم اصلی برگزار می‌شدند کنسل خواهد کرد. این موارد شامل برنامه‌های سنتی و باسابقه‌ چندین ساله‌ای همچون مراسم صرف ناهار نامزدهای اسکار (Luncheon) و همچنین Governors Ball می‌شوند.

 

علاوه‌بر این، برنامه‌های ویژه‌ای مانند نمایش آثار منتخب، پذیرایی از نامزدهای بین‌المللی جشنواره، برنامه‌های عمومی فیلم‌های کوتاه، مستندات، آثار انیمیشنی، فیلم‌های بین‌المللی و دسته‌بندی آرایش و مدل مو و همچنین مهمانی‌های شبانه‌ی اسکار در لندن و نیویورک همگی لغو خواهند شد.

 

رابین در ادامه‌ نامه‌ ارسالی خود اضافه می‌کند که «سلامت و امنیت اعضای آکادمی اولویت و نگرانی اصلی ما بوده و این تصمیمات به ناچار و برای پایبندی به همین اصل اتخاذ شده است. تلاش ما بر این بوده که همچنان برنامه‌ی جذابی را برای مخاطبان میلیونی اسکار در سراسر جهان فراهم کنیم و در نتیجه ملزم به لغو تمامی برنامه‌های جانبی مراسم امسال شدیم.

 

در پایان از حمایت‌ها و درک بالای شما نهایت تشکر را داریم و بی‌صبرانه منتظر یک نمایش هیجان انگیز در ۲۵ آوریل خواهیم بود.»

 

آکادمی علوم و هنر‌های سینما فهرست نامزد‌های مراسم اسکار ۲۰۲۱ را معرفی کرده که از نکات قابل‌توجه آن می‌توان به دو نامزدی فیلم تنت، ساخته‌ی کریستوفر نولان در این رویداد اشاره کرد. ضمناً ستاره‌های اصلی فیلم منک، فیلم Nomadland کلوئی ژائو، فیلم The Father، فیلم یهودا و مسیح سیاه، فیلم Minari، فیلم Sound of Metal و فیلم The Trial of the Chicago ۷ بودند که در تعداد نامزدی‌ها پیشتاز اسکار امسال شده‌اند.

 

منبع: زومجی

 

جزئیاتی تازه از شیوه برگزاری مراسم اسکار ۲۰۲۱

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->