پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

 سود سهام عدالت برای چه کسانی واریز می‌شود؟ + جزئیات

  • کد خبر: ۶۱۷۰۱
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
  • ۱
 سود سهام عدالت برای چه کسانی واریز می‌شود؟ + جزئیات
 پوررضایی گفت: سود دویست هزار تومانی به حساب افرادی که تاکنون هیچ بخشی از سهام خود را نفروخته اند واریز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، پور رضایی مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده گذاری مرکزی، در رابطه با مشکلات سهام عدالت، اظهار کرد: بحث واریز سود یک فرآیند چند مرحله‌ای است تاکنون ۲۰ شرکت از ۳۶ شرکت زیر مجموعه سهام عدالت سوددهی داشتند که باید مبالغ را به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز کنند.

 

او گفت: افرادی که در سجام ثبت نام کرده اند از طریق این سامانه سود سهام عدالت به حسابشان واریز می‌شود و افرادی که سجامی نشده اند سود را از طریق بانک‌هایی که شماره شبای آن را اعلام کرده اند، دریافت خواهند کرد.

 

او بیان کرد: همکاران ما تمام تلاششان را می‌کنند تا سود سهام عدالت را در روز‌های پایانی واریز کنند، اما به نظر نمی‌رسد این کار تحقق پیدا کند. سود دویست هزار تومانی به حساب افرادی که تاکنون هیچ بخشی از سهام خود را نفروخته اند واریز می‌شود.

 

پور رصایی گفت: طی دو مرحله به سهامداران اجازه داده شد تا حدود سی درصد از سهام خود را به فروش بگذارند، اما مبلغی را دریافت نکردند این اشخاص می‌توانند به سامانه سهام عدالت وارد شوند و آنجا بررسی کنند که تا چه میزان سهامشان به فروش رفته است.

 

پور رضایی گفت: سود‌ها به آخرین شماره حسابی که شبای آن را وارد کردند واریز خواهد شد.

 

۶۰ درصد سهامداران غیرمستقیم سجامی شدند

او گفت: حدود ۶۰ درصد از سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند و سجامی شدند، ما مشکلات سجامی را پیگیری کردیم و رفع شده است.

 

پور رضایی گفت: اگر افراد سجامی شوند به طور حتم میزان خطا بسیار کاهش می‌یابد، البته باید گفت افرادی که زیر ۱۸ سال دارند نیاز به شماره موبایل جداگانه ندارند. سود‌ها به آخرین شماره حسابی که شبای آن را وارد کردند واریز خواهد شد.

 

سرمایه شرکت‌های استانی ۳۸۰ هزار میلیارد تومان است

او گفت: بحث برگزاری انتخابات مجامع شرکت‌های استانی جزو بزرگترین انتخابات اقتصادی است به سبب آنکه از یک طرف ۳۰ میلیون سهامدار دارد و از طرف دیگر مجموع مبلغ در دست شرکت‌های استانی ۳۸۰ هزار میلیارد تومان است.

 

او تصریح کرد: اگر شرکت‌ها فرآیند پنج مرحله‌ای را طی کنند و تبدیل به ناشر شوند اتفاق مهمی رخ می‌دهد، سود سهام عدالت افراد در صورت عملکرد درست شرکت‌های سرمایه گذاری استانی، سهامداران با سود بالایی مواجه خواهند شد و از جانب دیگر مبالغ این سود‌ها می‌تواند به فعالیت‌های تولیدی و صنعتی استان‌های مختلف کمک کند.

 

برگزاری مجامع دوره اول ۱۶ شرکت‌های استانی

او بیان کرد: تا کنون ۱۶ استان مجامع دوره اول را برگزار شده و حدود ۲۸ استان به مرحله بازگشایی نماد رسیده اند الباقی استان‌هایی که درج نماد نشدند با مشکل مواجه بودند که طی دو ماه اخیر رفع شده است. مجامع انتخاباتی شرکت‌های استانی به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول می‌شود.

 

او گفت: تا این لحظه تصمیمی در رابطه با آزادسازی ۴۰ درصد گرفته نشده و این امر به شورای عالی بورس سپرده شده است.

 

پور رضایی گفت: اگر مبلغ حاصل از فروش سهام به حساب واریز نشده نخست یا به دلیل مشکلاتیست که بازار سرمایه در این مدت با آن دست و پنجه گرم می‌کرد و دوم به سبب مشکلات هویتی یا شماره شبای افراد است. ۶ شرکت از ۳۶ شرکت حاضر در پرتفوی سهام عدالت مبالغ را به حساب سپرده گذاری مرکزی واریز کردند.

 

پور رضایی گفت: پیش بینی ما این است که بحث واریز سود‌ها به بعد از ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ واریز شود.


او بیان کرد: سهامداران بحث سجامی شدن را جدی بگیرند و دوم افرادی که می‌توانند و توانایی لازم را برای کاندیدا شدن را به منظور هدایت شرکت‌های سرمایه گذاری را دارند در سامانه ثبت نام کنند، ناگفته نماند که ۷ نفر برای مدیریت شرکت‌های سرمایه گذاری استانی انتخاب خواهند شد.

منبع: اقتصادنیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
1
1
واای هرچ زودترواریزکنیدخیلی نیازم هس تاظهرواریزبشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->