پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آخرین ایستگاه لیگ برتر فوتبال در سال ۱۳۹۹| همه به‌دنبال پایان خوش

  • کد خبر: ۶۱۷۶۸
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
آخرین ایستگاه لیگ برتر فوتبال در سال ۱۳۹۹| همه به‌دنبال پایان خوش
امروز و فردا، آخرین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال در سال‌۹۹ برگزار می‌شود و استقلال در شرایطی به مصاف ماشین سازی خواهدرفت که ۷ غایب دارد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در‌حالی امروز و فردا برگزار می‌شود که همه تیم‌ها به‌دنبال پایان خوش این سال سخت هستند. در بازی‌های مهم هفته، امروز استقلال میهمان ماشین‌سازی تبریز است و فردا پرسپولیس با نفت مسجد‌سلیمان بازی می‌کند و سپاهان در اصفهان به‌مصاف تراکتور می‌رود؛ بازی‌های مهم برای تیم‌های بالا‌نشین جدول که به‌دنبال حفظ یا ارتقای جایگاه خود هستند. در انتهای جدول هم بازی سایپا و نساجی و همچنین پیکان و ذوب‌آهن می‌تواند برای هر ۴ تیم سرنوشت‌ساز باشد.

استقلال با ۷ غایب مقابل ماشین‌سازی

استقلال پس از بازگشت فرهاد مجیدی، موفق شده است ۲ بازی گذشته خود را با پیروزی پشت‌سر بگذارد و حالا آبی‌پوشان امیدوارند با پیروزی مقابل ماشین‌سازی که دچار تغییرات بر روی نیمکت خود نیز شده است، فاصله‌شان را با صدر حفظ کنند و در صورت توقف سپاهان یا پرسپولیس، این اختلاف کمتر شود. استقلال در‌حالی راهی تبریز شده است که در این سفر، آبی‌پوشان ۷ بازیکن خود را به‌همراه ندارند. شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی آبی‌پوشان، با اجازه کادر فنی، راهی مرخصی شد و اکنون در کشور فرانسه به سر می‌برد. محمد دانشگر دیگر‌بازیکن غایب استقلال در این بازی است.
 
فرشید باقری سومین بازیکن غایب استقلال در سفر به تبریز است. هروویه میلیچ نیز که به‌تازگی به ایران بازگشته است، تنها در ۲ جلسه تمرینی با آبی‌پوشان به تمرین پرداخت و از فهرست تیم خط خورد. آرمان رمضانی و سعید مهری، خرید‌های جدید استقلال، نیز به‌دلیل بسته‌بودن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه با تیم به تبریز نرفتند. عرفان گل‌محمدی نیز که با سجاد آقایی معاوضه شد، از فهرست آبی‌پوشان خط خورده است. همه این‌ها در‌حالی است که ماشین‌سازان بعد از استعفای عجیب مهدی پاشازاده ۴۸ ساعت قبل از این بازی دوباره سعید اخباری، سر‌مربی برکنار‌شده خود را دعوت به همکاری کرده‌اند!

پرسپولیس به‌دنبال حفظ صدرنشینی

پرسپولیس که یکی از ۷ تساوی خود را به نفت مسجد‌سلیمان داده، فردا به‌دنبال شکست این تیم است تا با صدر‌نشینی، سال‌۹۹ را تمام کند. آن‌ها که سال را با همین جایگاه آغاز کردند و در پایان لیگ نوزدهم به چهارمین قهرمانی خود رسیدند، فردا این شانس را دارند تا با شکست نفتی‌ها با عنوان صدرنشین به استقبال سال‌۱۴۰۰ بروند. آن‌ها در این بازی مهدی ترابی و مغانلو را نیز دارند و بعد از مدت‌ها می‌توانند با حضور مهاجم در ترکیب خود وارد بازی شوند.

مهاجری در اندیشه پایان خوب سال‌۹۹

هم‌زمان با برگزاری مسابقات لیگ برتر دیدار‌های باقی‌مانده هفته نخست دور برگشت لیگ‌یک نیز امروز در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌های مهم، مس کرمان در خانه پذیرای گل‌ریحان خواهد بود. شرایط در جدول رده‌بندی به‌گونه‌ای است که مس در صورت پیروزی در این دیدار ۳۲‌امتیازی می‌شود و به صدر جدول بازی‌ها خواهد رفت. شهرداری آستارا هم‌اکنون با ۳۱‌امتیاز صدرنشین است؛ تیمی که این هفته در خانه با نتیجه ۳ بر ۱ در‌برابر شاهین شهرداری بوشهر شکست خورد و همین مسئله موقعیت صدرنشینی را برای تیم مس کرمان مهیا کرده است. شاگردان رضا مهاجری در بازی پیشین در خانه ۱ بر ۰ در‌برابر استقلال خوزستان شکست خوردند؛ اما تقسیم امتیازات بین تیم‌های مدعی بار دیگر موقعیت صدرنشینی را برای آن‌ها مهیا کرده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->