باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد
سرخط خبرها

شهردار مشهد: هیچ پیمانکاری قدرت رقابت با سازمان عمران شهرداری مشهد را ندارد

  • کد خبر: ۶۱۹۲۴
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
شهردار مشهد: هیچ پیمانکاری قدرت رقابت با سازمان عمران شهرداری مشهد را ندارد
شهردار مشهد گفت: طی سه ماه گذشته ۲۴۰۰ میلیارد تومان پول نقد برای اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص داده‌شده است.

به گزارش شهرآرانیوز،محمدرضا کلائی امروز در مراسم افتتاح پروژه دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی که با حضور رییس و جمعی از اعضای شورای شهر، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد و مدیران شهری برگزار شد، افزود: از ابتدای سال تاکنون تعداد زیادی پروژه عمرانی و شهری به بهره‌برداری رسیده است که به گفته معاونت مالی و پشتیبانی تنها طی سه ماه گذشته ۲۴۰۰ میلیارد تومان پول نقد به این پروژه‌ها تزریق‌شده است.


وی با تقدیر از تلاش‌های معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک به‌ویژه سازمان عمران، اظهار کرد: شور و شوق کارکنان حوزه عمران شهرداری قابل‌تحسین است و حمایت دیگر بخش‌ها را هم به دنبال داشته است.


کلائی بابیان اینکه اکنون هیچ پیمانکاری قدرت رقابت با سازمان عمران شهرداری مشهد را در اجرای پروژه ندارد، تصریح کرد: این دقیقا همان سازمان عمرانی است که می‌خواستیم.


شهردار مشهد گفت: سازمان عمران امروز با سازمان عمرانی که در سال ۱۳۹۶ تحویل گرفتیم و می‌گفتند باید منحل شود خیلی متفاوت است.


وی با تقدیر از سید مسعود ریاضی، رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها و راهنمایی‌های آقای ریاضی در اجرای پروژه‌ها راهگشا بود که بابت این حمایت‌ها تشکر می‌کنیم.


کلائی افزود: در کنار تلاش‌های همکارانمان در مدیریت شهری برای اجرایی کردن حجم بالای پروژه‌های عمرانی، همکاری و همراهی سایر دستگاه‌ها ازجمله سپاه، تاثیر زیادی در به سرانجام رسیدن پروژه‌ها داشته است، لذا از سپاه امام رضا (ع) و شخص سردار نظری نیز بابت همراهی‌هایشان به‌ویژه در اجرای پروژه دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی تشکر می‌کنم.


احداث دوربرگردان زیرگذرشهید برونسی طی ۹ ماه

شهردارمشهد همچنین در حاشیه افتتاح دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی با اشاره به اینکه برای مدیرت ترافیک محور‌های تبادلی با شهرستان طرقبه شاندیز بخش‌های مختلفی را به‌صورت قطعات یک جورچین تعریف کردیم، اظهار کرد: این قطعات شامل پروژه چهار سطحی آزادگان، تعریض انتهای بولوار وکیل‌آباد، تعریض پل پرتوی، اصلاح هندسی محور شاندیز و دوربگردان زیرگذر در بولوار شهید برونسی است.


وی گفت: امروز دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی به‌عنوان یکی از قطعات جورچین طرح ساماندهی ترافیک محور طرقبه-شاندیز که طی ۹ ماه و با هزینه ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و در ادامه نیز سه سطح از پروژه آزادگان به‌عنوان یکی دیگر از قطعات جورچین ترافیکی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

زیرگذر دوربرگردان شهید برونسی افتتاح شد

دوربرگردان شهید برونسی برای هدایت بخشی از ترافیک بولوار وکیل‌آباد به بزرگراه شهید برونسی به طول ۵۴۳ متر با ۲۱ تیر مهار متقابل در این بولوار احداث شد.

 

شروع زیرگذر حدوداً ۹۲۰ متر از بولوار وکیل آباد در مسیر غربی بولوار شهید برونسی و ۱۱۵متر بعد از ورودی استخر شهید فرومندی به سمت بولوار شهیدفکوری است و پایان زیرگذر ۱۳۰ متر قبل از ورودی بولوار پیروزی در مسیر شرقی بولوار شهیدبرونسی به سمت بولوار وکیل آباد قرار دارد.


 در این پروژه ۹۶۰۰ نفر ساعت نیروی کارگر و متخصص به صورت شبانه روزی به کار گرفته شد.این پروژه امروز با حضور شهردار مشهد و جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری به بهره‌برداری رسید.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->