پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند
سرخط خبرها

کمک ۶۰ میلیونی گروه "جامعه ملی بسکتبال" به خانواده مرحوم ابوالحسنی

  • کد خبر: ۶۱۹۳۳
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کمک ۶۰ میلیونی گروه
گروه مجازی "جامعه ملی بسکتبال ایران" در اقدامی انسان دوستانه در آستانه سال نو به خانواده داور مرحوم بسکتبال کمک نقدی کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهدی ابوالحسنی که از داوران لیگ‌های دسته یک بسکتبال ایران بود، آذرماه امسال در جریان عزیمت از یزد به سیرجان جهت قضاوت در یکی از بازی‌های لیگ دسته اول بر اثر سانحه تصادف درگذشت.
برهمین اساس وحید ابوالحسنی، مربی بین‌الملی و مفسر بسکتبال در حرکتی اجتماعی موفق به جمع‌آوری ۶۰ میلیون تومان کمک هزینه برای خانواده‌های آن مرحوم که دارای دو فرزند است، شد.
ابوالحسنی در گروه مجازی "جامعه ملی بسکتبال ایران" که متشکل از استادان، پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان و تعدادی از خبرنگاران بسکتبال است برای یاری رسانی به فرزندان این خانواده با راه‌اندازی کمپینی تقاضای کمک هزینه برای عید نوروز کرد که با استقبال اعضای این گروه ظرف کمتر از یک هفته ۶۰ میلیون تومان کمک هزینه نقدی جمع‌آوری و به خانواده آن مرحوم اهداء شد.
این فعالیت داوطلبانه در قالب عشق به همنوع با رفتاری انسان دوستانه، بخشی از «سرمایه اجتماعی» بسکتبال است که به دور از ساختار‌های رسمی و سازمانی و کاملاً دلی و مردمی با اعتماد به پیشکسوت مربیگری و عرصه رسانه‌ای بسکتبال کشور شکل گرفت و به ثمر نشست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->