نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نوری:صعود به جام جهانی به اندازه قهرمانی آسیا ما را خوشحال کرد|بازیکنان لیگ را زیر نظر داریم

  • کد خبر: ۶۱۹۳۶
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
نوری:صعود به جام جهانی به اندازه قهرمانی آسیا ما را خوشحال کرد|بازیکنان لیگ را زیر نظر داریم
تیم بسکتبال کوچین آمل با شکست آویژه صنعت پاسا به جمع 8 تیم برتر لیگ صعود کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، رضا نوری سرمربی تیم بسکتبال کوچین آمل درباره راهیابی تیم ملی جوانان به مسابقات جهانی گفت:ما وقتی این خبر را شنیدیم انگار که ما قهرمان آسیا را به ما داده بودند و تا به آن اندازه خوشحالی کردیم و جشن گرفتیم. این خبر خیلی شوق و شوق در میان بچه‌ها به وجود آمد و برای بازی با آویژه صنعت هم انگیزه گرفتند.
او درباره پیروزی بر مشهدی‌ها و صعود به جمع ۸ تیم برتر نیز گفت: خدا را شکر آن چیزی که به بچه‌ها گفتیم مخصوصا برنامه‌های مان در دفاع را به خوبی انجام دادند و توانستیم تیم پر قدرت آویژه را ببریم. در مرحله بعد کار سختی داریم و باید بیشتر از گذشته تلاش کنیم تا در برابر تیم‌های مدعی بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.
سرمربی کوچین با وجود اینکه ۱۲ امتیاز از حریف عقب بود، اما توانست در نهایت پیروز این میدان شود او در این باره نیز گفت: بله من دیدم تیمم در مقابل حریف کند است و برای همین تایم گرفتم و یک بازیکن سنتر را بیرون کشیدم و فوروارد را به جای آن به زمین فرستادم برای همین تیم سرعت گرفت و حریف هم در سرعت ما ماند.
او درباره تاثیرگذاری بازیکنانی همچون متین آقاجانپور و جلال آقامیری در تیم کوچین نیز گفت: این دو بازیکن خیلی در تیم تاثیر داشتند، اما متاسفانه به خاطر محدودیت سنی آن‌ها نمی‌توانند همراه این تیم راهی رقابت‌های جهانی شوند، اما ما می‌خواهیم فراخوان بدهیم مثلا ما چند بازیکن در تیم مهرام، مشهد و اصفهان را زیر نظر داریم و به امید خدا از اوایل اردیبهشت که اردوی ما شروع می‌شود با باشگاه‌ها و مربیان آن‌ها هماهنگ می‌کنیم تا بازیکنان خوب شان را معرفی کنند و از آن‌ها تست خواهیم گرفت اگر خوب باشند حتما به تیم اضافه خواهیم کرد.
نوری در پایان درباره خداحافظی ایمان زندی هم گفت: ما از خداحافظی این بازیکن خبر نداشتیم و آخر بازی غافلگیر شدیم. به هر حال ایمان زندی بازیکن شاخص و خوبی بود و سالیان سال به بسکتبال ما کمک کرد و امیدوارم در مراحل بعدی زندگی اش موفق باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->