پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان و در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک
سرخط خبرها

رحمتی قربانی انتقال نافرجام قاسمی نژاد| یک مشت حرف بی حساب

  • کد خبر: ۶۱۹۶۴
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
  • ۱
رحمتی قربانی انتقال نافرجام قاسمی نژاد| یک مشت حرف بی حساب
به بن بست خوردن انتقال قاسمی نژاد به استقلال بعد از بیانیه عجیب باشگاه استقلال که مدعی شده بود باشگاه مشهدی از فروش بازیکنش منصرف شده، هجمه‌های زیادی را از سوی برخی جریان‌های استقلالی علیه مهدی رحمتی ایجاد کرده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، در روز‌های اخیر بار‌ها از باشگاه استقلال خبر رسید که جذب امین قاسمی نژاد قطعی شده و این بازیکن به زودی قرارداد رسمی خود را به امضاء خواهد رساند. این خبر آن قدر جذاب بود که خیلی‌ها دنبال صحت آن نرفتند و تصور می‌کردند باشگاه استقلال درست اطلاع رسانی کرده و مهاجم فصل پیش شهرخودور (پدیده) آبی پوش شده است.


باشگاه استقلال، اما درهمه این روز‌ها مسیر رسیدن به قاسمی نژاد را اشتباه رفت و درحالی که از ابتدا باید با مدیران وتصمیم گیران این باشگاه مذاکره و مبلغ درخواستی آن‌ها را تامین می‌کرد با خود بازیکن و مدیربرنامه‌هایش وارد مذاکره شد و قصد داشت با چک های مدت دار به هدفش برسد که  درنهایت در بامداد ۲۹ اسفند ماه مشخص شود هیچ توافقی میان دو طرف حاصل نشده و قاسمی نژاد به دلیل نداشتن رضایتنامه نمی‌تواند در اختیار باشگاه استقلال قرار بگیرد.


بعد از انتشار این خبر و تایید رسمی آن توسط باشگاه استقلال و بیان برخی دلایل هجمه سنگینی علیه مهدی رحمتی، سرمربی کنونی پدیده به پا شد و بسیاری از صفحات هواداری مجازی استقلالی به شدت به این مربی حمله کردند. انتقاد به رحمتی درشرایطی فضای مجازی را پر کرده که باشگاه پدیده دقیقا براساس منافع مالی و فنی خود پیش رفته است.
اولا، این باشگاه و سرمربی‌اش حق دارند که درقبال بهترین بازیکن سال‌های اخیر خود از دیگر باشگاه‌هایی که این بازیکن را می‌خواهند طلب پول قابل توجهی کند.


درثانی قاسمی نژاد درسال‌های اخیر به حدی در این باشگاه اثر گذار بوده که باید به این مهم متوجه بود که جدایی‌اش در میانه‌های فصل تا چه اندازه برای این باشگاه به لحاظ فنی دردسرساز خواهد بود؛ آن هم تیمی که شرایط با ثبات فصل قبل را ندارد و دوباره ستاره‌هایش را درمعرض جدایی می‌بیند.


شگفتا که درمیان منتقدان برخی خبرنگاران نیز دیده می‌شوند و طوری قلم می‌زنند که انگار باشگاه مشهدی موظف بوده به جهت تقویت استقلال بازیکنش را دراختیار این باشگاه قرار دهد. حتی برخی از جریان‌های رسمی رسانه‌ای به بن بست خوردن این ماجرا را به مهدی رحمتی ارتباط می‌دهند واو را سرزنش می‌کنند درحالی که رحمتی حق دارد به هرترتیب مانع از جدایی یکی از بهترین‌هایش شود واگر هم برای جدایی نرمش نشان دهد مبلغ قابل توجهی طلب کند هرچند که سرمربی این تیم خود اعلام کرده مسئول انتقال قاسمی نژاد نبوده و اگر چنین مسئولینی داشت بدون هیچ پیش شرطی نامه جدایی‌اش را امضاء می‌کرد.


باید توجه داشت که این باشگاه درسال‌های گذشته بسیاری از بازیکنان خوب خود را از دست داد. از یاد نمی‌بریم که برخی لابی‌ها باعث شد یحیی گل محمدی سرمربی این تیم درمیانه‌های فصل جدا شود و به باشگاه پرسپولیس برود. باشگاه مشهدی به واقع درسال‌های اخیر لطمه‌های بسیاری از ماجرای جدایی‌ها دیده و امروز اگر دست کم دنبال حقوق مالی خود باشد نباید این گونه سرزنش شود وحتی سرمربی‌اش از سوی استقلالی‌ها به باد انتقاد گرفته شود.


این که باشگاه استقلال نیز مدعی شده باشگاه مشهدی حاضر به دریافت چک‌های این باشگاه نبود نیز قابل تامل است. بدون شک باشگاه استقلال اگر سفت وسخت قاسمی نژاد را می‌خواست هیچ گاه اقدام به صدور چک مدت دار نمی‌کرد. آن هم چک‌هایی که تاریخ بار‌ها ثابت کرده پول نمی‌شود.


شاید بهتر بود باشگاه استقلال قدری با هواداران خود صادقانه‌تر برخورد می‌کرد تا اینگونه مهدی رحمتی که اکنون به عنوان سرمربی سکان هدایت این باشگاه را در دست دارد زیر بار انتقاد‌های تند و نادرست له نمی‌شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Rezaya
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
0
روزنامه لنگی وقتی پدیده گفت فرجی رو به پرسپولیس نمیدیم چرا خواهان این مسائل فنی و مالی نشدین و کاری کردین تیم بهم بریزه و با وزیر مجبورش کردین فرجی رو بده به پرسپولیس ؟ درضم همین رحمتی و مدیرهاشون تو این هفته ۳ بار اعلام کردن قاسمی نژاد به استقلال پیوسته و اگر پدیده واقعا دنبال پوله چطور یک فصل گذشته و هنوز پول انتقال یحیی رو ندادن و وقتی پول فرجی رو به حساب باشگاه ریختن چطور پول رو به جای رضایت نامه یحیی کنار نگذاشتن و فرجی رو فرستادن برای لنگیا غیر از اینه که دفاع پرسپولیس مشکل داره و میترسن تو آسیا سوراخ بشن ؟ اگر خدایی وجود داشت که جواب آه هوادارها رو خدا میده تو بازی های آسیایی اگر نبود هم که حتما خدا شما و وزیر و تیمتونین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->