آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

بازنشستگان جامانده از دریافت مرحله دوم همسان‌سازی حقوق با چه شماره‌ای تماس بگیرند؟

  • کد خبر: ۶۱۹۹۹
  • ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
  • ۱
بازنشستگان جامانده از دریافت مرحله دوم همسان‌سازی حقوق با چه شماره‌ای تماس بگیرند؟
رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان علی الحساب متناسب سازی حقوق به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بازنشسته پرداخت شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی اصغر بیات افزود: در صورتی که فردی این مبلغ را دریافت نکرده است با شماره ۱۴۲۰ تماس بگیرد.

 

وی با بیان اینکه مرحله اول متناسب سازی حقوق بازنشستگان ۹۹/۵/۱ انجام شده است، تصریح کرد: تا کنون دو مرحله متناسب سازی به مشاغل سخت و زیان آور تعلق گرفته است و برای سایرین یک مرحله واریز شده است.

 

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی تاکید کرد: هر عددی که تحت عنوان متناسب سازی به حقوق بازنشستگان اضافه شده است، اعمال ماده ۹۶ و افزایش ماده ۱۱۱ به این عدد تعلق می‌گیرد.

 

وی در خصوص بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور گفت: هر عددی که به این گروه تعلق می‌گرفت به همراه معوقه آن در حقوق اسفند پرداخت شده است.

 

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی ادامه داد: این یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به صورت علی الحساب پرداخت شده است و با برآوردی که با سایر صندوق‌ها داشتیم، این عدد بیشتر می‌شود.

 

بیات با اشاره به اینکه متناسب سازی به بدهی دولت گره خورده است، یادآور شد: دولت ۲۵۰ هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهکار است و بر اساس برنامه ششم توسعه موظف است سالی ۱۰ درصد از بدهی خود را پرداخت کند و تا پایان برنامه ششم یعنی پایان سال ۱۴۰۰، این بدهی را به صفر برساند.

 

وی همچنین گفت: در بودجه امسال اتفاق خوبی افتاد، و آن این بود که ۹۰ هزار میلیارد تومان برای رد دیون سازمان تأمین اجتماعی تعلق گرفت.

 

بازنشستگان تامین اجتماعی جزو حداقل بگیران هستند

بیات با اشاره به برگزاری دو نشست طی روز‌های آینده، تصریح کرد: یکی از این نشست‌ها مربوط به ماده ۹۶ است که طبق آن سازمان تأمین اجتماعی موظف است بر اساس نرخ تورم برای افزایش حقوق بازنشستگان پیشنهادی به دولت بدهد و موضوع نشست دیگر بررسی متناسب سازی مرحله دوم است.

 

وی با بیان اینکه ۶۵ درصد از بازنشستگان تامین اجتماعی جزو حداقل بگیران هستند، تاکید کرد: ما باید متناسب سازی را جزو احکام دائمی کنیم و دغدغه بودجه‌ای که به ما تعلق می‌گیرد نداشته باشیم و به صورت مستمر همه ساله این موضوع لحاظ شود.

 

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: انتظار نداریم وقتی دولت برای بازنشستگان خود افزایش حقوق در نظر می‌گیرد، بازنشستگان تأمین اجتماعی را نادیده بگیرد.

 

وی از دیگر اقدامات سازمان تأمین اجتماعی برای بازنشستگان گفت: امسال وام بازنشستگان تأمین اجتماعی را ۱۰ برابر اضافه کردیم و در بحث بیمارستان‌های دولتی خدمات بدون فرانشیز برای بازنشستگان در نظر گرفتیم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
چرا حقوق فروردین هنوز به حساب بازنشسته واریز نشده حرف ح ۲۷هر ماه زمان دریافت حقوق بود امروز ۳۱ام هنوز واریز نکردن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->