برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

پرسپولیس مخالف تغییر زمان بازی با شهر خودرو

  • کد خبر: ۶۲۰۴
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
پرسپولیس مخالف تغییر زمان بازی با شهر خودرو
زمان جدید اعلام شده برای بازی شهر خودرو و پرسپولیس با مخالفت باشگاه تهرانی روبرو شد.

به گزارش شهرآرا نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در مشهد به مصاف شهر خودرو خواهد رفت و در حالی که قرار بود این بازی از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه آغاز شود اما سازمان لیگ اعلام کرد که زمان این بازی تغیر کرده و این بازی در ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه برگزار خواهد شد.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس برای برگشت از مشهد بلیت برگشت به تهران را برای ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه جمعه شب رزرو کرده بود و حالا با تغییر زمان بازی ،اعضای تیم پرسپولیس نمی‌توانند با این پرواز راهی تهران شوند.

از طرف دیگر بلیتی که باشگاه پرسپولیس برای برگشت به تهران تهیه کرده بلیت چارتر بوده و به هیچ عنوان قابلیت کنسلی ندارد و این مسئله باعث شده تا باشگاه پرسپولیس نسبت به تغییر زمان بازی معترض شود.

باشگاه پرسپولیس قرار است در تماس با سازمان لیگ اعلام کند که نمی‌تواند در زمان جدید اعلام شده به مصاف شهر خودرو برود چرا که بلیت برگشت این تیم برای ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تهیه شده و در صورت لغو این بلیت این باشگاه ضرر مالی و معنوی زیادی خواهد کرد. حال باید دید بازی تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس آیا در همان زمان از پیش اعلام شده انجام می‌شود و یا اینکه باشگاه پرسپولیس زیر بار به تعویق افتاده این بازی خواهد رفت و سه ساعت دیرتر به زمین خواهد رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->