حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

شانس بالای سجاد شهباززاده برای شکستن رکورد رضا نوروزی

  • کد خبر: ۶۲۱۱۵
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
شانس بالای سجاد شهباززاده برای شکستن رکورد رضا نوروزی
سجاد شهباززاده تا پایان هفته هجدهم لیگ برتر ۱۶ بار موفق به گلزنی شده است. با توجه به اینکه دوارده هفته تا پایان لیگ باقی مانده هیچ بعید نیست که این مهاجم رکوردار بیشترگل زده درلیگ برتر شده و رکورد رضا نوروزی را جا به جا کند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، سجاد شهباززاده، مهاجم سپاهان اصفهان درحالی که ۱۸ هفته از لیگ برتر فصل بیستم گذشته موفق شده ۱۶ بار دروازه حریفان سپاهان را باز کند.

مهاجم کهنه کار فوتبال ایران که در دوران حضورش دراستقلال هرگز شرایط مطلوبی نداشت درفصل جاری به خوبی توانسته در خط حمله سپاهان ایفای نقش کند وگل‌های ارزشمندی به ثمر برساند. شهباززاده در فصل جاری حتی از روز‌های اوج خود در سایپا که منجر به حضورش دراستقلال شد نیز شرایط ایده ال تری را تجربه می‌کند وهیچ گاه سابقه نداشته تا پایان هفته هجدهم لیگ برتر ۱۶ بار موفق به گلزنی شود.

با توجه به اینکه هفته‌های بسیاری تا پایان لیگ برتر باقی مانده هیچ بعید نیست که شهباززاده موفق شود رکورد بیشترین گل زده درلیگ برتر را که متعلق به رضا نوروزی، مهاجم سابق باشگاه فولاد خوزستان است را جا به جا کند. نوروزی در فصل ۸۹-۹۰ موفق شد ۲۴ بار دروازه حریفان را باز کند و به اول مرد گلزن فوتبال ایران تبدیل شود.

ازآن روز به بعد فوتبال ایران هیچ گاه مهاجمی با این تعداد گل زده را در لیگ برتر ندیده است، اما شاید این فصل سجاد شهباززاده بتواند رکورد گلزنی درلیگ را افزایش دهد. با توجه به اینکه ۱2 هفته تا پایان لیگ باقی مانده و شهباززاده آماری نزدیک به یک گل زده درهر بازی را به ثبت رسانده هیچ بعید نیست که اگر این روند ادامه داشته باشد شهباززاده تعداد گل‌های بیشتری در قیاس با رضا نوروزی به ثمر برساند وبیشترین گل زده را درلیگ برتر فوتبال ایران به نام خود ثبت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->