استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده به کجا رسید؟

  • کد خبر: ۶۲۱۶۴
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده به کجا رسید؟
با وجود گذشت بیش از شش ماه از جدایی عجیب شجاع خلیل زاده از پرسپولیس، هنوز به نظر می رسد برخلاف ادعای مدیران پرسپولیس شکایتی علیه این بازیکن ثبت نشده است.
به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم شکوری دربار شکایت باشگاه پرسپولیس از آنتونی استوکس اظهار کرد: متاسفانه بعد از جدایی استوکس از پرسپولیس برایش ITC صادر کردند و این مشکلی بود که در این پرونده با آن موجه بودیم. در این زمینه با کمک تیم حقوقی باشگاه، دفاعیه خوبی را ارسال کردیم و از طرف دیگر بابت تخلفت استوکس از او شکایت کردیم و امیدواریم رای را به سود باشگاه پرسپولیس برگردانیم. او بابت باقی‌مانده مطالباتش از پرسپولیس طرح شکایت کرده است و متاسفانه زمانی که از پرسپولیس جدا شد، برای این بازیکن ITC صادر شده که یک کار غیر حرفه‌ای بود.

او درباره پیگیری سایر پرونده‌های حقوقی پرسپولیس هم گفت: کمیته حقوقی به ترتیب کار‌ها پیش می‌برد. درباره شجاع خلیل‌زاده، ما پرونده را به کمیته وضعیت ارسال کرده بودیم که به ما گفتند در صلاحیت ما نیست رای صادر کنیم و بعد به کمیته استیناف شکایت بردیم و آن‌ها مجدد اعلام کردند که در صلاحیت کمیته تعیین وضعیت است که به این پرونده رسیدگی کند. ما دو ماه است که منتظر هستیم به این پرونده رسیدگی شود و رای صادر کنند. از ریاست محترم فدراسیون فوتبال می‌خواهیم همانطور که برای بدهی‌های باشگاه سختگیری صورت گرفت، نگاه ویژه هم به پرونده‌های ما داشته باشند و زودتر رسیدگی کنند. الان پرونده شجاع خلیل‌زاده شش ماهی می‌شود که در کمیته‌های فدراسیون جابجا می‌شود، اما در هر صورت ما پیگیر پرونده شجاع خلیل‌زاده هستیم.

وی درباره پرداخت مطالبات بازیکنان هم گفت: شرایط کل ورزش ما خوب نیست. متاسفانه باشگاه پرسپولیس به عنوان پرهوادارترین تیم ایران و شاید حتی آسیا، از بودجه دولتی استفاده نمی‌کند، اما همه باشگاه‌ها که اسم خصوصی دارند از بودجه دولتی استفاده می‌کنند. امیدوارم باشگاه پرسپولیس هم بتواند از بودجه دولتی استفاده کند. با توجه به هزینه‌های سنگین، بروز مشکلات مالی طبیعی است، اما در این زمینه بازیکنان هم کمک کردند تا باشگاه با تلاش‌های هیات‌مدیره مبالغی را به بازیکنان پرداخت کند. پرونده‌های بازیکنان خارجی و هزینه‌های جاری مثل سفرها، کار باشگاه را سخت کرده است. در موضوع بیماری کرونا، باشگاه ما هر هفته تست‌های لازم را از بازیکنان می‌گیرد که این موضوع هم هزینه‌هایی برای ما دارد. امیدوارم سایر باشگاه‌ها هم این تست‌ها را بدهند و مشلکی ایجاد نشود.

او تصریح کرد: هزنیه‌های باشگاه پرسپولیس بسیار زیاد است و از طرف دیگر درآمد‌های ما مثل حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی وصول نمی‌شود. شرایط بسیار سخت است، اما دلگرمی باشگاه به هواداران است. هوادارن ما از راه‌های مختلف اعلام کرده‌اند که قصد کمک به باشگاه را دارند و ما هم در حال تدارک کاری هستیم که در قالب ارائه خدمات به هواداران، کمک‌های آن‌ها را دریافت کنیم.

شکوری همچنین گفت: زمانی که وارد باشگاه پرسپولیس شدیم، با سازمان لیگ مکاتبه کردیم و به ما گفتند حدود ۶ میلیارد بدهی داریم که الان فکر می‌کنم این مبلغ به حدود ۸ میلیارد رسیده است. در این زمینه هم از سازمان لیگ خواسیتم ریز هزینه‌ها و صورت وضعیت ما را ارسال کنند که منتظر هستیم این اتفاق رخ بدهد.

شکوری در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره اجاره دادن ورزشگاه درفشی‌فر با یک مبلغ اندک به یک شرکت هم گفت: برخی تجهیزات و زیرساخت‌ها از قبل واگذار شده، اما در دوره مدیریت جدید سعی می‌کنم چه در بحث بازیکن و چه در بحث زیرساخت‌ها اصول حرفه‌ای را رعایت کنیم تا مشکلاتی ایجاد نشود.

او به سفر پرسپولیس به شهر گوای هند اشاره کرد و گفت: در این زمینه کارگروهی تشکیل دادیم تا تیم به بهترین شکل ممکن اعزام شود. تمام تلاششمان را می‌کنیم پرواز اختصاصی بگیریم و تیم بدون مشکل راهی هند شود.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: بحث سوپرجام، بحث پرونده‌های ما و همینطور بحث تبلیغات محیطی از مطالبات ما محسوب می‌شود که امیدواریم ریاست فدراسیون فوتبال به آن‌ها رسیدگی کنند.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->