نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رونالدو رکورد دایی را در نوروز می‌شکند+ عکس کارتونی رقابت دایی و رونالدو

  • کد خبر: ۶۲۱۶۶
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
رونالدو رکورد دایی را در نوروز می‌شکند+ عکس کارتونی رقابت دایی و رونالدو
با توجه به رقابت‌های نه چندان سخت پرتغال در نوروز امسال، بعید نیست که رونالدو تا چند روز دیگر رکورد علی دایی را بشکند و به تنهایی آقای گل رده های ملی فوتبال جهان شود.
به گزارش شهرآرانیوز، رونالدو که با گلزنی مقابل اودینزه توانست رکورد پله در بیشترین تعداد گل در بازی رسمی را بشکند، حالا در حالی به اردوی ملی پوشان پرتغالی اضافه شده که انگیزه بسیار بالایی برای یک کار خارق العاده دارد؛ رسیدن به رکوردی که در دو دهه اخیر هیچ‌کس حتی به آن نزدیک هم نشده و حالا کریس تنها ۷ گل تا دستیابی به آن فاصله دارد.

کارتون Bein sport در خصوص رقابت رونالدو و دایی برای آقای گلی جهان

رونالدو رکورد دایی را در نوروز می‌شکند

 
او در ۱۷۰ بازی ملی توانسته ۱۰۲ گل بزند و با ثبت تنها ۷ گل دیگر، نام خود را در کنار علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آسیا قرار خواهد داد. نکته جالب البته این است که مهاجم سابق تیم ملی ایران در ۱۴۹ بازی توانست ۱۰۹ گل بزند و میانگین ۰.۷۳ را ثبت کند، میانگین که برای کریستیانو رونالدو روی عدد ۰.۶ قرار گرفته و بعید است در آینده هم بهتر از این شود.

کریستیانو که اولین بازی ملی اش را در سال ۲۰۰۳ برابر قزاقستان انجام داد و به جای فیگو به عنوان استعدادی ۱۸ ساله وارد زمین شد. او در آن سال هیچ گلی برای تیم ملی به ثمر نرساند، اما از سال بعدی، روند گلزنی هایش را آغاز کرد و تا حالا هر سال موفق به گلزنی شده است. رونالدو در سال ۲۰۱۹ بهترین آمار خود را با زدن ۱۴ گل ثبت کرد، ولی بدشانس بود که کرونا به سراغ دنیای فوتبال آمد و اجازه نداد تا در سال ۲۰۲۰ به رکورد علی دایی دست یابد.
 
فوق ستاره پرتغالی حالا در حالی به استقبال فیفادی می‌رود که پرتغال سه بازی با آذربایجان، صربستان و لوکزامبورگ خواهد داشت. صربستان یک بار در جام جهانی حضور داشته و تیمی نسبتا سرشناس در قاره سبز محسوب می‌شود، اما دو تیم دیگر تقریبا بی هیچ موفقیتی در مسابقات بین المللی کار خود را به پیش برده‌اند و حالا هم حریف چندان سختی برای پرتغال محسوب نمی‌شوند.


رونالدو تاکنون ۵ گل به لوکزامبورگ، ۲ گل به آذربایجان و یک گل به صربستان زده و اگر موفق به تکرار این آمار در سه بازی شود، از رکورد علی دایی عبور کرده و خود را در پایان فیفادی، به عنوان آقای گل فوتبال ملی جهان معرفی خواهد کرد؛ البته که او این تعداد گل را در بازی‌های بیشتری به ثمر رسانده و حالا ثبت آن‌ها در سه بازی، کار آسانی برایش نخواهد بود.

روزنامه پرتغالی noticiasaominuto با تمجید از آمار علی دایی نوشت که او از سال ۱۹۹۳ گلزنی هایش در تیم ملی را آغاز کرد و تا جام جهانی ۲۰۰۶ در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشت. دایی ۱۲ گل به تیم‌های بزرگ آسیایی همچون کره جنوبی، ژاپن و عربستان سعودی زد و دروازه تیم‌های غیر آسیایی نظیر بوسنی، کانادا، اوکراین، اکواردو، مصر، مکزیک، کاستاریکا، پاراگوئه و... را هم گشود و حالا باید امیدوار به یک معجزه باشد تا همچنان رکوردش را حفظ کند؛ هرچند که پیش‌تر اعلام کرده بود از رکوردشکنی رونالدو ناراحت نخواهد شد!
 
منبع: ورزش سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->