کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

تاریخ رونمایی گوشی‌های آیفون ۱۳ مشخص شد

  • کد خبر: ۶۲۱۹۳
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
تاریخ رونمایی گوشی‌های آیفون ۱۳ مشخص شد
شرکت اپل قصد دارد گوشی پرچمدار جدید خود را زودتر از موعد مقرر برای رونمایی از گوشی های جدیدش، عرضه کند.
به گزارش شهرآرانیوز، سری آیفون ۱۲ اپل فقط چند ماه است که در قفسه‌های فروشگاه‌ها قرار دارد و در حال حاضر دنیای تلفن همراه توجه خود را به آیفون ۱۳ و سه نوع دیگر آن از جمله iPhone ۱۳ Mini, iPhone ۱۳ Pro and iPhone ۱۳ Pro Max که قرار است به این مجموعه بپیوندند، معطوف کرده است. جدیدترین شایعات شامل نمایشگر ۱۲۰ هرتز، یک شکاف کوچکتر، باتری بزرگتر و حتی یک نوع جدید تاشو از آیفون است. حتی قبل از آخرین رویداد اپل، که از آیفون ۱۲ رونمایی کرد، شایعاتی در مورد رونمایی تلفن‌های ۲۰۲۱ اپل منتشر شده بود و هرچه به تاریخ عرضه بعدی آیفون نزدیکتر می‌شویم، این شایعات افزایش می‌یابد.
 
آیفون ۱۳ زودتر رونمایی می‌شود
شرکت آمریکایی اپل، گوشی جدید پرچمدار آیفون ۱۳ خود را در تاریخی بسیار زودتر از سال گذشته و هنگامی که گوشی‌های آیفون ۱۲ را در پایان سال راه اندازی کرد، رونمایی می‌کند. طبق خبر‌های منتشر شده در اینترنت، آیفون ۱۳ در تاریخ ۲۰ سپتامبر رونمایی می‌شود، زمانی نزدیک به تاریخی که آیفون ۱۱ در ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ عرضه شد.


اپل تولید تلفن‌های آیفون ۱۳ را ۲۵ درصد از تلفن‌های آیفون ۱۲ که حدود ۱۰۰ میلیون دستگاه از آن‌ها تولید شده، افزایش خواهد داد، زیرا این تصمیم پس از افزایش تقاضا برای تلفن‌های ۵G و افزایش علاقه کاربران به آن‌ها است. آیفون ۱۳ با یک دوربین TrueDepth همراه خواهد بود که به اپل امکان می‌دهد طراحی صفحه نمایش را کنترل کرده و آن را نسبت به گوشی‌های قبلی کوچکتر کند، زیرا ضخامت آن ۰.۲۶ میلی متر، معادل ۰.۰۱ اینچ، علاوه بر نرخ تازه سازی صفحه نمایش است. تلفن‌های آیفون ۱۳ نیز برای اولین بار با ظرفیت ذخیره سازی زیادی روانه بازار خواهند شد.
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->