نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

دعوای دوباره باشگاه استقلال با صدا و سیما| تمسخر مجیدی در برنامه زنده!+ ویدئو

  • کد خبر: ۶۲۱۹۷
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۸
دعوای دوباره باشگاه استقلال با صدا و سیما| تمسخر مجیدی در برنامه زنده!+ ویدئو
شکاف میان باشگاه استقلال و صدا و سیما ادامه دارد. بعد از اتفاقات متعددی که در سال‌های اخیر رخ داده به تازگی یکی از مجریان صدا و سیما علیه فرهاد مجیدی مطالبی را به زبان آورده است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، باشگاه استقلال سال‌ها است علیه برنامه‌های تلوزیونی بیانیه صادر می‌کند. از ماجرای علی ضیا، یکی از مجریان صدا و سیما که صحبت‌های برخورنده‌ای علیه پرویز مظلومی به زبان آورد که دست آخر مجبور به عذر خواهی و تقدیم دسته گل به سرمربی سابق آبی‌ها شد، تا بیانیه‌ای که از سوی باشگاه استقلال علیه برنامه فوتبال برتر صادر شد.

اخیرا نیز مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای رسمی اعلام کرده علیه یکی از مجریان صدا و سیما که فرهاد مجیدی را به تمسخر گرفته شکایت خواهد کرد.


احمد مددی، مدیرعامل آبی‌ها در خصوص توهین یک مجری تلویزیونی به فرهاد مجیدی، چنین گفته است: بنده از بروز این اتفاق ابراز تاسف می‌کنم و برای من جای سوال دارد که چرا عده‌ای فرق کری‌خوانی، شوخی و توهین را نمی‌دانند.

وی که با سایت باشگاه استقلال صحبت می‌کرد ادامه داد: بنده به نمایندگی از خانواده بزرگ استقلال این توهین به سرمربی محترم تیم فوتبال استقلال را محکوم می‌کنم و از طریق ریاست محترم صدا و سیما و رئیس محترم شبکه پنج این موضوع را پیگیری خواهم کرد تا با خاطیان برخورد مقتضی صورت پذیرد.


البته سابقه نشان داده این بیانیه‌ها و تهدید‌ها نه تاثیری دررفتار مجریان صدا و سیما خواهد گذاشت و نه حتی خود مسئولان باشگاه استقلال به تحریم برخی برنامه‌ها پایبندند چرا که بعد از بیانیه رسمی باشگاه استقلال علیه برنامه فوتبال برتر برخی مسئولان این باشگاه با این برنامه گفتگو کردند وحتی محمود فکری در برنامه حضوری زنده رخ در رخ میثاقی قرار گرفت.


با این تفاسیر بعید است که با وجود اظهارات مددی که مشخص است با فشار‌های سرمربی استقلال انجام شده، اتفاق خاص تری رخ دهد و احتمالا شاهد ادامه شکاف میان باشگاه استقلال و صدا و سیما خواهیم بود و این رویه ادامه خواهد داشت.

 

ویدئو توهین به فرهاد مجیدی در تلویزیون

تعداد بازدید : 890
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->