قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

صمد: بازی‌های خیلی سختی پیش روی ماست| هدف مهرام قهرمانی است

  • کد خبر: ۶۲۲۷۸
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
صمد: بازی‌های خیلی سختی پیش روی ماست| هدف مهرام قهرمانی است
صمد نیکخواه بهرامی که در دیدار برابر کوچین هم مثل سایر دیدار‌ها برای مهرام خوش درخشید معتقد است تیم مهرام پتانسیل قهرمانی دارد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، صمد نیکخواه بهرامی بازیکن باتجربه تیم بسکتبال مهرام درباره پیروزی بر تیم کوچین آمل گفت: بازی خوبی با جوانان داشتیم. تیم کوچین از بازیکنان خوبی بهره می‌برد که مطمئنا در آینده به کمک بسکتبال ما خواهند آمد. برای بازیکنان جوان مان آرزوی موفقیت در رقابت‌های جهانی دارم و امیدوارم در آنجا هم بتوانند بدرخشند.
او درباره هدف مهرام از حضور در رقابت‌های لیگ برتر نیز گفت: ما تمام سعی و تلاش مان افتخارآفرینی برای تیم مهرام است. مهرام تیم پرافتخار و باسابقه‌ای است و هدف مان قهرمانی است. بازیکنان بسیار خوبی داریم که به خوبی از سوی مدیریت باشگاه حمایت می‌شوند، اما فراز و نشیب هم وجود دارد و امیدواریم بتوانیم این فصل را هم دست پر به پایان برسانیم.
صمد در پایان گفت: از الان به بعد باید مرحله به مرحله بهتر شویم و آماده‌تر به میدان بیائیم تا بازی‌های بهتری بتوانیم انجام دهیم. بازی‌های خیلی سختی پیش روی ماست امسال لیگ خوبی داریم و از قبل نمی‌شود نتایج را پیش بینی کرد البته حرفه‌ای نیست. اما به هر حال تیم ما پتانسیل قهرمانی دارد و فکر و ذهن همه بچه‌ها هم رسیدن به عنوان قهرمانی است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->