کدام تیم‌ها از کناره‌گیری ماشین‌سازی از لیگ برتر ضرر می‌کنند؟

  • کد خبر: ۶۲۳۶۱
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
کدام تیم‌ها از کناره‌گیری ماشین‌سازی از لیگ برتر ضرر می‌کنند؟
شنیده می‌شود زنوزی باز هم اعلام کرده که دیگر نمی خواهد ریالی برای ماشین سازی تبریز خرج کند و در چنین شرایطی مشخص نیست ماشین سازان تبریزی به حضور در لیگ ادامه می دهند یا نه؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ماشین سازی تبریز، دومین تیم زنوزی در لیگ برتر است و همواره حضور توامان این تیم و تراکتور در سطح نخست فوتبال ایران حاشیه ساز شده‌است. حالا محمدرضا زنوزی مدعی شده که برای تمرکز بهتر روی مسائل مربوط به باشگاه تراکتور، دیگر علاقه ای به حفظ ماشین سازی ندارد و ریالی برای این تیم خرج نخواهدکرد.

مطرح شدن این مسائل درست در کوران لیگ برتر و در شرایطی که حدودا دو سوم لیگ سپری شده، مشخصا نشانه ای بر حرفه ای نبودن فوتبال ایران و البته شخص زنوزی است.

اما سوال اینجاست که در صورت کناره گیری ماشین سازی از جدول رده بندی چه بر سر جدول و لیگ برتر فوتبال ایران خواهدآمد؟ 

با توجه به حضور کامل ماشین سازان تبریزی در یک نیم فصل فوتبالی، دیگر مسابقات این تیم به صورت کامل حذف نخواهدشد و صرفا آن دسته از رقابت های این تیم در نیم فصل دوم است که از جدول پاک خواهدشد.

به این ترتیب، امتیازات سه تیم پدیده، ذوب آهن و استقلال، دستخوش تغییرات خواهدشد. از پدیده ۱ امتیاز، از ذوب و استقلال نیز ۳ امتیاز کسر می‌شود و در ادامه نیز لیگ با حضور ۱۵ تیم برگزار خواهدشد.
 
البته نباید فراموش کرد که بارها توسط زنوزی از این تهدیدها و حرف ها مطرح شده و در نهایت هم لیگ به شکل عادی کار خود را از سر گرفته است. به احتمال زیاد امروز هم در خصوص ماشین سازی نباید خیلی نگران بود و بالاخره یک نهاد تبریزی مخارج این تیم تا انتهای فصل را تقبل خواهدکرد. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->