پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم
سرخط خبرها

صعود مهرام با ۳۰ اختلاف امتیاز

  • کد خبر: ۶۲۳۸۵
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
صعود مهرام با ۳۰ اختلاف امتیاز
تیم بسکتبال مهرام با شکست ۲ بر صفر کوچین آمل به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال مهرام در دومین دیدار خود برابر کوچین آمل با ۳۰ اختلاف امتیاز ۹۲ بر ۶۲ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

کوارتر اول
توپ‌ربایی پیتر گریگوریان سبد اول را در ثانیه سوم برای کوچین ثبت می‌کند. خوپ پیتر در فاصله چندثانیه لی‌آپ بعدی را می‌زند. سبد اول مهرام به نام کامرانی است و آرمان هم بازی را در ۴ به تعادل می‌کشد. نخستین ۳ امتیازی بازی، اما سهم پارسا فلاح می‌شود. پاسخ او را هم کامرانی می‌دهد. صمد از پس دفاع پارسا و شهریاری برمی آید، اما پرتاب عجیب و غریب امیرحسین یازرلو در ثانیه پایانی مالکیت از میانه میدان کوچین را ۱۰ - ۹ پیش می‌اندازد. این بار نوبت آرمان زنگنه است که از کرنر ۳ بزند و مهرام به ۱۲ برسد. داخوان سامرس هم با ورودش به زمین شوت پیرامونی موفقی روانه سبد کوچین می‌کند. پیتر این بار هم به کمک تیمش می‌آید و بعد اژ اوپن شات ۳ امتیازی او پارسا فلاح بازی را در ۱۵ به تعادل می‌کشد. با ۳ امتیازی بعدی پیتر، اما آرزومندی دست به کار می‌شود و وقت استراحت می‌گیرد.

کوارتر دوم
امیرحسین یازرلو توپ حسین‌زاده را می‌قاپد و سبد اول کوارتر را می‌گیرد، اما صمد با تجریه خود به موقع ۳ می‌زند تا بازی در ۲۲ مساوی شود. یکی از دو پرتاب پارسا ثمر می‌دهد. آن طرف با ترن‌اوور مهرام جوانان به اندازه یک فول گل خوشحال می‌شوند! حسین‌زاده، اما مهرام را با میدرنجش پیش می‌اندازد و روی پاس خود او آرمان برتری را محکم‌تر می‌کند. درخشش زنگنه با ۳ امتیازی بعدی‌اش تداوم دارد. پارسا فول گل می‌گیرد و اندوانش هم موفق است، اما چون داوران بازی را برای تذکر به آرزومندی قطع کرده بودند، این توپ را نمی‌پذیرند. پرتاب بعدی فلاح هدر می‌رود و با ۳ امتیازی بعدی صمد، رضا نوری وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت دو تیم اندوان یازرلو کامل است، اما حسین‌زاده با یک شوت جواب این فعل و انفعال را می‌دهد. اختلاف دوباره زیاد می‌شود. صمد بهت‌زده به هادی سالم که خطای حمله او را گرفته نگاه می‌کند. هادی لکزایی‌فرد کوچین را به ۳۰ می‌رساند و خود هادی در فست‌برک این بار برای برادرش مهدی لقمه‌ای حاضر و اماده می‌گیرد تا این بار آرزومندی وقت استراحت بخواهد. در بازگشت مهرام با اوپن‌شات صمد به ۴۰ می‌رسد. دانک سامرس و ۲ پرتاب آزاد موفق از فلاح و مهدی لکزایی‌فرد، حساب کار را در پایان نیمه نخست ۴۲ - ۳۴ می‌کند.

کوارتر سوم
متین آقاجانپور به یازی برمی‌گردد و سبد اول نیمه را هم می‌گیرد. ترنت، اما سبدی ۳ امتیازی می‌گیرد. پارسا طبق معمول یک پرتاب را هدر می‌دهد و یکی را گل می‌کند. میدرنج صمد مهرام را به ۵۰ می‌رساند و سامرس اختلاف را ۱۵ می‌کند. دانک خندان‌پور آب سردی بر پیکر جوانان است و اوپن‌شات صمد اختلاف را به ۲۰ می‌رساند تا نوری وقت استراحت بخواهد. در بازگشت ۳ بعدی صمد مهرام را به ۶۰ می‌رساند. کار ترکیبی مهرامی‌ها در حمله بعد به دانک خندان‌پور ختم می‌شود و صمد اختلاف را بیشتر می‌کند. پس از مدت‌ها متین برای کوچین ۳ امتیاز از پشت قوس می‌گیرد، اما در برگشت خطای پیتر زوی صمد، گریگوریان را به نخستین ۵ خطایی این تقابل یدل می‌کند. امیرحسین یازرلو هم پس از چند دقیقه دستتش به سبد مهرام می‌رسد. حسین‌زاده با ۳ امتیازی جواب می‌دهد و خود یازرلو سبد بعد را می‌گیرد. چند امتیاز پایانی کامرانی از پشت خط پرتاب آزاد حساب کار را ۷۳ - ۴۷ می‌کند.

کوارتر چهارم
کوچین با ۴ امتیاز متین و هادی لکزایی‌فرد شروع خوبی دارد. کامرانی در روز پرفروغش سبد دیگری می‌گیرد. شهریاری پشت خط پرتاب آزاد یک توپ موفق دارد و متین در پرتاب بعد ریباند حمله می‌زند. مسعود سلیمانی هم از امتیاز بی‌نصیب نیست. دانک خندان‌پور و لی‌آپ حسین‌زاده مهرام را از ۸۰ عبور می‌دهد و سلیمانی یک دانک هم ضمیمه امتیازاتش می‌کند. شهریاری یک تنه بع دفاع مهرام می‌زند و سبد می‌گیرد تا آرزومندی وقت استراحت بخواهد. در بازگشت حسین‌زاده ۳ امتیاز دیگر به حساب خودش و مهرام اضافه می‌کند. تک پرتاب آزاد سورنا علیزاده کوچبن را به ۶۰ می‌رساند، اما کامرانی دست بردار نیست و ۳ دیگری می‌زند. مهرام با سلیمانی به ۹۲ می‌رسد و هادی لکزایی‌فرد فرد هم امتیاز ۶۲ را برای کوچین می‌گیرد تا مهرام با اختلاف ۳۰ امتیاز این دیدار را به سود خود تمام کند و با برتری مجموع ۲ یرصفر به مرحله نیمه نهایی برسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->