قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

دیاباته باز هم ناآماده بازگشت!

  • کد خبر: ۶۲۴۰۱
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
دیاباته باز هم ناآماده بازگشت!
شیخ دیاباته در تمرین امروز استقلال به طور اختصاصی کار کرد تا مشخص شود بازهم در شرایط نا آمادگی به ایران بازگشته است. احتمال دارد این مهاجم بازی با پیکان را از دست بدهد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، شیخ دیاباته، مهاجم مالیایی الاصل استقلال درحالی ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد تا درکنار خانواده‌اش باشد که استقلال یک بازی دیگر پیش از شروع سال جدید داشت. حالا او که قرار بود هفته قبل خودش را به مربیان استقلال معرفی کند در شرایطی گام به تمرین تیمش گذاشته که از آمادگی لازم به دور است. او در تمرین امروز استقلال اختصاصی کار کرد تا حتی حضورش دربازی ۱۴ فروردین ماه استقلال مقابل پیکان درهاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

چنانچه شیخ به طور قطع حضور دراین بازی را از دست دهد عملا به دلیل سفر زودهنگام به کشور فرانسه دو بازی را از دست داده است. این وضعیت زمانی برای استقلال نگران کننده‌تر جلوه می‌کند که می‌بینیم مهدی قایدی نیز قادر به حضور دربازی با پیکان نیست. اینکه چرا مسئولان باشگاه استقلال و شخص فرهاد مجیدی تا این اندازه با دیاباته مماشات می‌کنند و از کنار غیبت‌ها و نا آمادگی‌های او عبور می‌کنند روشن نیست.

لازم به ذکر است که در این تمرین رشید مظاهری، سید حسین حسینی، عارف غلامی، مهدی قائدی، بابک مرادی به دلیل حضور در قرنطینه و محمد دانشگر هم به دلیل مسائل انضباطی حضور نداشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->